Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 15361 til 15380 af 109300
-
Hjælp med rettelse af abstract
ForumindlægHej. Jeg går i 3.g og er i gang med at skrive SRP. Jeg ville derfor hører om der var nogle søde sjæle der ville hjælpe mig med at kigge mit abstract igennem. Jeg skriver i engelsk A og religion B. venlige hilsner Emma, -
Manglende kursus
ForumindlægHej med jer derude!!Det er sådan at jeg har valgt at tage noget sommerkursus på højniveau i mat og fysik... Ved i hvor det er muligt også at tage engelsk og evt bio på B og A niveau??- Sam -
Eksamenstræning!
ForumindlægHej Derude, Jeg skal op i skriftligt engelsk B niveau imorgen, og håbede på der var nogle der måske kendte en god hjemmeside eller lignende hvor der er nogle opgave med fejlsætninger? Har været igennem testene her på siden. -
Arkitektur - Functionalism
ForumindlægHejsa allesammen (; Jeg skal på engelsk skrive lidt om Functionalism (Funktionalisme), men kan simpelthen bare ikke finde noget godt stof ! Er der nogen som kan hjælpe ? Wikipedia's - synes jeg er røv :b -
"Are You Ready Boots?"
ForumindlægEr der nogen andre der var oppe i skriftlig engelsk: "Are You Ready Boots?" den 23 maj? Hvad mente du om første delprøve? B-delen af anden delprøve: Hvad lagde du vægt på i analysen? -
To tekster
ForumindlægHej allesammen Imorgen skal jeg op til min sidste eksamen i engelsk B. Og jeg skal trække en eller flere tekster, - men jeg er i tvivl om hvad man skal, hvis man trækker 2 eller 3 tekster, er der en der kan hjælpe mig med det. På forhånd tak :-) vh. Hans C -
Stardust - Analyse og fortolkning
ForumindlægHejsa derude! Nogen der har lavet en analyse og fortolkning om en film ved navnet 'Stardust'? Har virkelig brug for, at komme igang:( Håber i kan hjælpe. Det er HTX-niveau Engelsk B -
Terminsprøve HJÆLP!!
ForumindlægHej du. Jeg skal snart op til engelsk B terminsprøve, og jeg forsøger at øve mig, men jeg ved ikke hvordan man skal øve sig. Har i nogle idéer til hvordan man kan øve sig, eller sidder i muligvis med nogle gamle eksamenssæt som jeg kan se på? Så skriv i denne tråd. Tak på forhånd -
skriftlig eksamen
Forumindlægjeg har trukket engelsk skriftlig eksamen på B!! jeg søger derfor absolut gode grammatik råd, noter og alt muligt som kan sikre mig en god karakter heeeeelp me -
RETTELSE AF OVERSÆTTELSE!!
ForumindlægHej alle Jeg har lavet en oversættelse fra dansk til engelsk på b-niveau, som jeg gerne vil have rettet. Det vil være en kæmpe hjælp. Oversættelsen er på næsten en halv a4 side. Jeg kan sende den over mail. håber at nogen kan hjælpe TAK PÅ FORHÅND :) -
link til gamle eksamenssæt
ForumindlægHej, er der nogen der kan gi mig et direkte link til diverse gamle eksamensopgaver for stx A- niveau i dansk og stx B-niveau i engelsk? Har søgt i google og i uvm men kan ikk finde dem.. på forhånd mange tak -
HJÆLP MED AT ANALYSERE.
ForumindlægHej Jeg har trukket eksamensopgaven i engelsk B eksamen. Det er en artikel som har titlen " Oprah Windfrey's Lavish South African School " Nogle som kan finde hele artiklen på nettet, har prøvet selv uden held.. -
Haster!
ForumindlægHej. Jeg leder efter en engelsk stx B-niveau årsprøve, uden hjælpemidler. Jeg skal snart op til en terminsprøve så jeg vil gerne øve mig. Send et link hvis I ved hvor jeg kan finde en. - På forhånd tak. -
Mundtlig eksamen: An Autobiography
ForumindlægHey... Jeg har lige trukket min eksamens opgave i Engelsk B. Trak en autobiography af Billie Holiday - Men mit spørgsmål er, hvilken analyse form bruger man til en autobiography. Er det bare non-fiction? Eller er det andet der gør sig gældende. -
Bestået eller ikke bestået
ForumindlægMit problem er, at jeg har fået 02 og 02 i engelsk på B. Da de hver har vægten 0,75 bliver det til 1,5 og 1,5. Mit spørgsmål er: Har jeg bestået faget og hvordan ser man det? Ser man på karakteren før eller efter vægtningen? -
Har du lyst?
ForumindlægNogen som har lyst el. evt. kender nogen som har lyst til at undervise mig privat i engelsk stx-B niveau self mod betaling her i sommerferien, kunne være rart.. Har vireklig brug for det. Bor i kbh området. -
AT 2013( hjælp til metode)
ForumindlægHar tænkt mig at skrive i fagene safundsfag(c) og engelsk(b), hvor jeg vil skrive om " fedme i USA", men ved bare ikke helt hvordan det kommer til at hænge sammen med kampen for det gode liv ? nogen som har ideer, der haster virkelig -
Facit til eksamens prøve.
ForumindlægJeg skal som selvstuderende op til skriftlige Engelsk B, om en uges tid. Jeg har skaffet mig 9 eksamenssæt fra 2014-2017 jeg har tænkt mig at lave . Mit spørgsmål går på, om der findes nogle gode facit ark et sted. Mvh. -
første del
ForumindlægHvordan foregår 1.del af skr. engelsk eksamen på b-niveau? Er det et resume, eller rettelse af nogle sætninger? Der står noget forskelligt når man søger.. Ligger der nogle opgaver af den slags herinde, som man kan kigge på? Altså af 1.del af eksamen - uden hjælpemidler.. -
89 ord for meget i eksamensstil?
ForumindlægHej, jeg har været til eksamen i dag i engelsk skriftlig B-niveau på STX. Man måtte skrive 700-1000 ord, men jeg skrev 1089 ord. Kan der på nogen måde komme sanktioner ift den endegyldige karakter? Mvh Sophie
