Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 15361 til 15380 af 132250
  • Hjælp dansk mundtlig eksamen lydfortællinger

    Forumindlæg
    findes der et eksempel på en synopsis til lydfortællinger?
  • Det moderne DK fremkomst - eksamen

    Forumindlæg
    Hej vi har trukket Det moderne Danmarks fremkomst, og vi har svært ved at finde historiske begivenheder, som er brede og spændene nok. Tidsperioden er fra 1915-1939, så hvis i har nogle ideer ville det være en KÆMPE hjælp. Tak på forhånd (:
  • Religion C eksamen (tekst)

    Forumindlæg
    Til min religoion C ekamen, får jeg givet en tekst eller tekststykke, som jeg skal analyser. Den tekst eller materiale jeg skal analyser, er det noget min lærer selv finder - er godt med på, at det skal være uekndt for os elever, men er det noget, han finder på nettet fx artikel, eller på systeme...
  • Perspektivering til mundtlig eksamen?

    Forumindlæg
    Hey Skal op i samfundsfag om noget tid, og jeg kan se, at der står, at man skal perspektivere. Hvad menes der helt præcist? Betyder det, at når jeg nævner noget, så skal jeg henvise til en tekst eller noget andet, som vi har læst i løbet af året, eller er det en perspektivering til det virkelige...
  • a og b's betydning

    Forumindlæg
    Hvad er a og b's betydning når der er hhv. lineær vækst, eksponentiel vækst og potens vækst ?? Jeg håber, der er en, der kan hjælpe!? :-)
  • AT 2015 opgave b - Har I erfaring med dette?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til at skrive AT synopsis. Jeg ville derfor høre om der er nogen der har lavet opgave B og haft god/dårlig erfaring med det?
  • Matematik b-niveau omkring holbæk

    Forumindlæg
    Søger en hjælpelærer i matematik på b-niveau i holbæk området nogle timer om ugen Skriv til mig her, på mail [email protected] eller på mobil 31102905 ;)
  • Matematik B HF maj 2008

    Forumindlæg
    hej nogen der har facitliste til Matematik B HF maj 2008 kan ikke rigtig finde den. mvh Søren
  • HF mat b maj 2008

    Forumindlæg
    nogen der ved hvor jeg kan finde besvarelse på eksamensopgaver fra HF Matematik B maj 2008? både med og uden hjælpemidler?
  • 2.gradspoly - b's betydning

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil høre, om der er en venlig sjæl, der gider forklare mig, hvad man kan aflæse ud fra b - evt. gennem et eksempel. På forhånd MANGE TAK!
  • Matematik B august 2008 hhx

    Forumindlæg
    Hej - Er der nogen af jer der har opgaverne til matematik b august 2008? I er meget velkomne til at skrive til min mail [email protected] hvis i har. Tak på forhånd hilsen jonas
  • Sælger kemi C/B noter

    Forumindlæg
    Jeg sælger kemi C/B noter for 30 kroner. Skriv nærmere for billeder osv.
  • Rette engelsk essay (ENG A)

    Forumindlæg
    Guys, I desperately need your help! - jeg er faldet utrolig meget i skriftlig engelsk, og jeg har lidt svært ved at forstå om det er på baggrund af en personlig bedømmelse, eller og jeg virkelig bare er blevet dårligere til engelsk. Derfor spørg jeg jer *mens jeg bedende står på knæ* om der ...
  • Eksamen! Alt for nervøs!

    Forumindlæg
    Jeg skal op i dansk eksamen imorgen mandag. Jeg er så bange for at kludre i det. Og jeg tænker alt for meget på tingene. Jeg får svært ved at trække vejret, og så begynder jeg at snakke lavt. Nogle gode idéer til hvad jeg kan gøre for at slappe af inden imorgen? På forhånd tak! //Rawster
  • Matematik eksamen - symmetriakser

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle som ved hvor man kan øve sig på matematik prøver niveau? Jeg vil nemlig gerne gøre mig klar til min eksamen til sommer. Er der nogle som også kunne forklare mig hvad symmetriakser er hvis man taler om en firekant og som kan komme med en tegning over det. Er der nogle som ved hvo...
  • skriftelig eksamen? hvordan foregår den?

    Forumindlæg
    Hej...Sidder og skal vælge valgfag på højniveau (gym)... Overvejer samfundsfag, men hvordan foregår den skriftelige eksamen??? Håber i vil svare hurtigst muligt...På forhånd tak..MVH Amalie
  • Kortfilm dansk mundlig eksamen

    Forumindlæg
    Jeg har trukket kortfilm til dansk eksamen. Jeg har valgt filmen Under bæltestedet . Er der nogen, som har nogle guldkorn til Under bæltestedet og / eller kortfilm? også mht. synopsis .
  • Havde I eksamen idag?

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål til alle jer, som går i 9 klasse. Var i også op i matematik eksamen idag? Vi fik jo både en færdighedsregning og en problemløsning, er der nogen af jer der kan huske hvad problemløsningen hed?
  • Kan man tage eksamen om?

    Forumindlæg
    Kan man, når man allerede har en studentereksamen (fra 2008), få lov at tage en ny eksamen, f.eks. HF, når man ikke har godt nok gennemsnit til at komme ind på den uddannelse, man ønsker?
  • Engelsk SSO om genetik

    Forumindlæg
    Jeg skal til og skrive engelsk større skriftlig opgave, og har valgt at skrive om genetik, kloning, genetisk manipulation osv...så jeg ville høre om nogel af jer skulle have nogle gode ressourcer til det, da jeg er på udkig efter al materiale jeg kan få fingre i :)på forhånd tak..