Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 15401 til 15420 af 176853
-
Spg. til faget og eksamen!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal op i Samfundsfagseksamen (Niv. B) på fredag, og det er en 24-timers. Men jeg har lige et par spørgsmål: 1. Hvad er vigtigt og have styr på til eksamenslæsningen? 2. Hvad er godt og snakke om til eksamen? Hvis der er andre gode råd, så er de selvfølgelig også velkomne. På... -
Hjælp til eksempel på Psykologi eksamen ?
ForumindlægHej jeg går i 2.HF og skal op snart til Psykologi mundt. eksame C niv. Hvordan kommer det til at forgå? Man trækker en case og får man så nogle spørgsmål.. eller er man på helt bar bund og selv skal analysere casen ? -
total panisk, eksamen imorgen
ForumindlægHejsa. Jeg mangler bare lige det sidste her. Jeg kan bare ikke finde ud af hvordan man indtaster(vedhæftet) ind i R eller Maple. Der er vel ikke en sød sjæl der kan vise mig det ? :-) Jeg har nemlig eksamen imorgen tidlig, og har arbejdet så hårdt for det, så det ville være træls hvis der kom... -
Skr. fysik imorgen
ForumindlægEr jeg den eneste der føler at jeg slet ikke er klar til at skulle til skr. fysik eksamen imorgen???Nogen der har nogle gode triks mht. besvarelsen af opgaver??Det er så meget jeg ikke fatter... årh den eksamen irriterer mig virkelig, er så nervøs. -
mundtlig eksamen...arhhhg!
ForumindlægHej... jeg har et problem...Jeg skal til mundtlig eksamen, og jeg ved ikke, hvordan man gør...Hvad skal man starte med, og hvilke ting kan man tale om?I have no idea?!?PLEASE HELP ME.... -
Tysk 9 klasses eksame
ForumindlægJeg skal op i tysk om 2 dage, og er ikke helt klar over, hvordan man skal lave en opgave til tysk eksamen, folkeskole, 9 klasse. Nogen der har været op til den forrige, eller som kan huske, hvad man skal lave :S ? Tak på forhånd. -
eksamen C niveau
ForumindlægHej Er der nogen der kan give gode råd til mundtlig eksamen C niveau ? Jeg ved ik hvordan det foregår, vil være taknemlig hvis en eller andet lige gad at gennemgå det :) -
Samf eksamen 9klasse
ForumindlægHej Hvordan fungerer eksamen i 9 klasse i samfundsfag? Går man op og trækker et af de emner fra pensum, og så skal man fortælle udfra læst materiale?? Eller trækker man en ny "tekst" som man skal bruge teori fra pensum på?? På forhånd tak -
SKAL TIL EKSAMEN OM EN TIME::SÅ HJÆLPPPPPP!
Forumindlæger lige kommet i tanke om at jeg ikke er klar over om man skal daterer templer...skal man det? og i så fald hvordan...? personligt tror jeg kun at man skal fortælle om det er dorisk el. ionisk og detaljerne, men det skal man vel også ved skulpturer hvor man samtidig skal daterer det...vrøvler..... -
musik eksamen c-niveau
ForumindlægHej Jeg går i 1g og har musik på c, så jeg kan godt komme op i det til sommer, men hvordan er det lige den foregår? Har hørt at man skal analysere et nummer og derefter skal man spille. Er der flere personer, der trækker det samme nummer? Hvis ja, SKAL man så analysere nummeret sammen med d... -
hjemmefra skrevne notater til eksamen
ForumindlægMin kæreste har lige fortalt mig at man må have alle de noter som man har skrevet derhjemme, med ind til esaminationen. Passer det? VI har på vores skole fået at vide at det kun er til forberedelsen vi må have vores noter. -
Hjælp!! mangler tekst til eksamen !!
ForumindlægHjælp mig !! Jeg har trukket "ungdom og teenageliv på skrift".. nogle der har en god tekst om ungdom og teenage liv ????????? -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægNogle der kender nogle gode noveller eller digte med eventuelt Tove Ditlevsen, den skal være mellem 1945-1968 og på en eller anden måde have noget med samfundet at gøre i den tid. Det behøver ikke ligefrem at være Tove Ditlevsen det var bare et eksempel :) Håber nogen kan hjæpe lidt :) -
eksamen - at læse op
ForumindlægHej.. Jeg skal til studentereksamen i dansk, og da pensum er ret stort, skal man jo selvfølgelig også lave en lille slags plan over hvordan man skal læse op :) Er der nogen af jer, der har nogle gode tips til hvordan man bedste læser op? Skal man læse perioder, forfattere eller..? håber meget på ... -
Spørgsmål om tysk eksamen 2.g
ForumindlægHey jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal have med under min fremlæggelse af den tekst jeg har trukket? Er det redegøre, analyse, Diskussion/konklusion eller det bare et referat af teksten og en god perspektivering? -
Eksamen (Verfluchte Ferien) HJÆLP :)
ForumindlægJeg har lige trukket teksten "Verfluchte Ferien" af Hansjörg Martin. Så jeg ville bare høre om der var nogen herinde der kendte teksten og havde nogle "guldkorn"...? Ville være en stor hjælp :) -
Dansk mundtligt eksamen - DRAMA
ForumindlægNu har jeg brugt omkring 3 dage på at finde et manuskrift eller et teaterstykke som jeg skal kunne perspektivitere romeo og julie. Jeg kender bare ikke et dansk stykke, og har virkelig svær ved at finde mit oplæg. Er der nogen der kan hjælpe mig? Hvis ikke det er muligt kan jeg så bare vælge et a... -
Tysk eksamen imorgen - hjælp med tekst
ForumindlægHe,j jeg har idag trukket teksten "mein zehnter mord" af Milena Moser. Er der en som kan give mig et resume om den? Har virkelig brug hjælp! -
Eksamen hjææælpp fremgangsmåde
ForumindlægVi har i klassen læst Odyssen - 1 og 9. sang. Man trækker jo noget kendt tekst, men trækker man en hel sang, eller er det kun en del af sangen man trækker fx vers 200-300? -
Syre/base - DET HASTER - EKSAMEN!!!
ForumindlægHej SP Er der nogen, der ved, hvad denne middelstærke syre hedder: Fe(H2O)63+? Mange tak på forhånd!
