Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 15441 til 15460 af 27496
-
Økosystemer
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder med en biologi rapport hvor jeg bl.a. skal svarer på hvordan økosystemer reagerer på forurening. overvejende økosystemer i vandmiljøer. Nogen der kan hjælpe? aner ikke hvad jeg skal svarer. -
Haster venner ! KLIK!
ForumindlægHej lektie-folk .. Jeg sidder her med en biologi rapport, hvor jeg er helt blank . Jeg har nogle spørgsmål som skal besvares.. Er der nogle der er friske på at hjælpe? Overskrift: blodtypebestemmelse -
Østrogenlignende stoffers påvirkning
ForumindlægHej jeg skal snart til mundtlig biologi og ét af spørgsmålene lyder: Diskuter hvordan østrogenlignende stoffer kan påvirke æg udvikling og modning. Håber I kan hjælpe. -
Video til hjælp løsning af fylogenetisketræer
ForumindlægJeg har lavet en video over løsning af simple fylogenetiske træer. Til jer som mangler lidt hjælp (venlig hilsen oliver biologi studerende på KU) https://youtu.be/l5Vah_nTxC4 -
Nogen der gerne vil se på min rapport pleaasee ! :D
ForumindlægHar skrevet en rapport i biologi om dissektion af hjerte og lunger af et lam, håber en eller anden vil se lidt på den :D da jeg altid plejer at få 4 vil gerne højere op :P -
Sex og sundhed
ForumindlægJeg skal skrive 3. årsopgave i Biologi, og mit område er 'Sex og sundhed' Jeg vil blive meget glad, hvis i har nogle forslag om hvad jeg kan skrive om :) -
Genotyper, fænotyper og udfaltningsforhold
ForumindlægHejsa, Jeg er ved at lave biologi og sidder fast i denne opgave... Håber der er en som vil hjælpe:) Hvis en genotypisk udspaltning er 1:2:1 - hvad er da den fænotypiske udspaltning? -
Projektemne!!!
ForumindlægHej... Mangler et emne til vores projektuge overemnet er noget eller nogle der har gjort en forskel emnet må meget gerne indeholde noget matematik men helst ikke så meget biologi håber i kan hjælpe:) -
Hjælp til fiskehejren
ForumindlægHej allesammen Sidder med en figur til min biologi aflevering som jeg ikke helt kan forklare. Er der eventuelt nogen der kan hjælpe? PS: Figuuren er vedhæftet På forhånd tak' Sofie -
RNA
Forumindlægsubsites.egaa-gym.dk/nr/biologi/roholt/Eksamenss%E6t/aar1991/maj/opgave%205.pdf Hej alle Jeg kan sgu ikk finde hoved og hale i denne opgave. Nogle der har en ide om hvor jeg begynder? :) -
Hjælp
Forumindlæghej alle sammen. jeg sidder og skriver biologi rapport, og er stødt ind på spørgsmål og naturtilstanden, og naturværdien? ved i/du hvad de betyder, og hvad forskellen er på de to? jeg skal nemlig diskutere dem :/ ? på forhånd tak -
STRESS
ForumindlægHej skal redegør for hvad stress er og hvordan stress opstår i biologi og psykologi til SRO hvilket emner inden for fagnee skal man komme ind på under redegørelsen for at besvære spørgsmålet? -
pGLO rapport anyone?
ForumindlægNogle som har lavet rapporten i biologi pGLO? Har nogle få spørgsmål > kan i sende en privat besked eller en kommentar. Appreciate it everyone -
Hvad er lungefunktionen?
ForumindlægHey guys. Jeg sidder her dagen før jeg skal til mundtlig termins i biologi, og jeg kan simpelten ikke finde ud af hvad lungefunktionen er? er der nogle af jer der kan fortælle mig hvad den er? -
gensplejsning?? (fødevarer)
Forumindlæghej ;) skal aflevere end biologi raport i morgen hvor der indgår det her spørgsmål: Hvilke problemer kan der optræde i forbindelse med fødevarer fremstillet af og med gensplejsede organismer? og kan ikke finde svar på det?? hjæælp mig tak :) Det haster??! -
Hjælp til x^2 test med fænotyper
ForumindlægHej, er der nogen som kan hjælpe mig med en opgave i biologi? Spørgsmål: Beregn, hvor stor en procentdel af de angrebne mus, som blev angrebet på en baggrund, der ikke svarede til deres pelsfarve. -
aktiv transport, faciliteret diffusion
ForumindlægHej, jeg har et biologi spørgsmål ang. ionerne i plantens rødder. er det via aktiv transport eller faciliteret diffusion at ionerne bliver transporteret rundt i planten? Mvh D86 -
Nedarvningsmønstre (Spændende)
ForumindlægHejsa :). Kunne det tænkes, at der er en sød sjæl derude, som vil forklare mig, hvad der menes med denne biologi-eksamens spørgsmål? - diskutere betydningen af at kende til nedarvningsmønstre Tak på forhånd! :) -
Øko-system!! :)
ForumindlægHej SP-vennere?! Med lidt hjælp fra en ekspert eller nybegynder i biologi vil det føre mig tættere på svaret. Her er spørgsmålet: Vi har et økosystemet, et vandhul. -Diskutere konsekvenserne for økosystemet, hvis der sker forurening med næringssalte. Merci beaucoup. -
Forklaring af figur - HASTER - HJÆLP!!!
ForumindlægNogle der kan forklare mig denne figur over et virus forløb?? http://bioaktivator.systime.dk/fileadmin/filer/figurer_fra_Biologi_C_B/Modul_1-20/04_Virus/Figur_3_-_Infektionsforloeb.png
