Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 15661 til 15680 af 48931
-
Forum for videregående
ForumindlægEr der ikke et forum for dem som er videregående (altså ligesom studieportalen) - jeg mener nemlig at jeg stødte på det en dag - men kan ikke huske hvad hjemmesiden hed? -
hjæææælp?
ForumindlægHej alle. Jeg skal aflevere en problemregning i morgen, og da jeg lige er kommet fra ferie har jeg ikke haft tid til at lave den. Er der ikke nogen som har lavet FSA dec. 2009- Befolkningen i København 2007! Det kunne være så dejlig hvis i sendte den til mig på [email protected]om elle... -
kort spørgsmål
ForumindlægKan man sige? The film spread over summer to winter -
Har brug for hjælp!
ForumindlægSkriver igen...Jeg sidder og analysere "den lukkede bog", af Jette A. Kaarslbøl.Jeg har et spørgsmål der lyder: Er bogen aktuel idag? dva. er bogens problematikker relevante i år 2005?Hvad mener i?Det en den vel. For der er stadig en masse fordomme for homoseksuelle. Det var forresten k... -
Mælkesyre?
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen på torsdag og her er jeg blevet lidt i tvivl om, hvordan og hvorfor mælkesyrerbakterierne laver mælkesyre og ikke respiration - ud over at det er anaerobe forhold? Er ret meget i tvivl om dette, for havde en aflevering hvor jeg skulle forklare det, og den med anaerobe f... -
bevis for sandsynlighedsregning, hf fællesfag
Forumindlæghejsa,jeg skal snart til eksamen i matematik på c-niveau på hf. jeg skal op i fuldt pensum, men kan ikke lige finde nogle beviser for sandsynlighedsregning :-/Nogen der kan hjælpe??På forhånd tak -
Eksamen dialog?
ForumindlægHvordan kommer samtalen til at foregå efter man har fremlagt sin synopse? Prøveform B. -
Byg en generator
ForumindlægHej har brug for hjælp ved nemlig ikke hvordan jeg skal lave en generator kan i hjælpe mig tak så i søde ;) -
Prospect House
ForumindlægEr der nogen der har skrevet et essay om novellen "Prospect House?" Og som evt. vil sende det, så jeg kan bruge det til inspiration i min ihærdige skriven ;-) -
nogen der vil gennemlæse og evt rette i min dansk aflevering 3,5 sider
Forumindlægfilen er uploadet i rtf format, aå formateringen er muligvis ødelagt. det er dog kun sproglige, stave og gramatik fejl, samt gode råd jeg søger. håber nogen vil hjælpe på forhånd mange tak -
Mekanik
ForumindlægEn figur viser en opstilling, hvor en skibsmodel trækkes gennem vand vha. en snor, der over en trisse er forbundet med et lille lod.Så har jeg en tabel der viser kibsmodellens fart(v) som funktion af tiden (t) efter starten. Jeg har fået opgivet Massen af skibsmodellen der er 54g, og massen af de... -
termin-forberedelse
ForumindlægI forbindelse med den kommende terminsprøve ville jeg lige hører om der findes sider hvor man kan se terminsprøverne fra de forgående år? -
Rettelse
ForumindlægNogen der GIDER rette :DHenryIl était une fois un garson, qui nommé était Henry. Lui et sa mère ont été déplacés au Danemark. La raison d'elle, était parce que, sa mère et son père ont commencé à combattre. Henry pas a su le Danemark, mais quand il a commencé à sa nouvelle école, lui rencontr... -
Kopiering af DNA
ForumindlægHej :) Jeg er ved at skrive en rapport om mitose, og jeg kan ikke finde ud af præcist hvordan DNA'et bliver fordoblet. Er der nogen der kan beskrive det for mig? Tak på forhånd :) -
case 2006
Forumindlægnogen der ved hvad det kommer til at handle om?? -
Skråplan hmm...
Forumindlæghej alle jeg har et spøgsmål om skråplan efter hvad jeg har fundet i min bog er formlen for acceleration på et skråplan g*(sin(v)-gnidningskoeffcienten*cos(v) og når jeg taster vinkel 20 grader og gnidningskoeffcienten 1,0 skriver den acceleration = -5,87 m/s2 den bevæger sig vel ikke opad mvh. p... -
Dansk økonomi/forbrug
ForumindlægHej. Er der en, der er god til international økonomi, som evt. gerne vil være behjælpelig? Jeg har nemlig et spørgsmål, jeg er usikker på. På forhånd tak -
Lommeregner problemer?
ForumindlægHey.. Jeg sidder og læser pensum op til mat A i 1G. Er igang med Trigonometri, men har problemer med eksemplerne. Min lommeregner giver hele tiden andre resultater end dem som er opgivet i bogen. Det er en standard TI-89. f.eks. cos-1(0,75) giver 41,41 grader... men når jeg taster det ind, giver ... -
HJÆLP x & Y ligninger
ForumindlægHej Håber virkelig der er en der kan hjælpe mig med denne ligning ( kender alle reglerne ) men kan ikke få den til at gå op - skriv venligst udførlig udregning 8x + 3y - 5 (7x + 2x) - y = -
endo - og exoterm
ForumindlægEr det sådan at ligevægten forskydes mod højre når en reaktion er exoterm ? og omvendt når den er endoterm ? Mange tak
