Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15821 til 15840 af 25907
  • CHAPTER 2. DEAD POETS SOCIETY. HELP....HELP

    Forumindlæg
    HAR BRUG FOR HJÆLP MED KAPITEL 2. HVAD DEN HANDLER OM, HELST PÅ ENGELSK. VI SKAL GENNEMGÅ DEN I MORGEN OG ER FANDME PÅ RØVEN. HAR TJEKKET HER I STUDIEPORTALEN, ALSTÅ HJLÆP OM DEAD POETS SOCIETY. KUN CHAPTER 2!!!!!!!!
  • hjælp til synopsis

    Forumindlæg
    hej jeg har et lille problem jeg skal lave en problem formulering til en synopsis i engelsk er der noget der kan forklare kort og forståligt om hvad det er og hva der skal stå:S på forhånd tak
  • Adenylate cyclase - på dansk?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er ved at skrive SRP, og støder tit på Adenylate cyclase på de engelske hjemmesider.. hvad er det på dansk?? Synes ikke jeg kan få det oversat nogen steder
  • The American civil war

    Forumindlæg
    Heej folkens (: Jeg søger desperat en som kan læse korrektur på min SRP i fagende historie og engelsk om The American civil war.
  • Oversætte 1 ord!

    Forumindlæg
    hejsa, jeg sidder med et engelsk ord jeg ikke ved hvad betyder, og jeg kan ikke finde det i ordbogen. ordet er : Unlatched håber nogen kan hjælpe, tak :D
  • A Shot in the Light by Lion Goodman

    Forumindlæg
    Skal skrive engelsk essay om "A Shot in the Light". Er der nogen, som har nogle gode guldkorn i forbindelse med denne, så sig endelig til.På forhånd tak!
  • Olympiade

    Forumindlæg
    Jeg skal til at skrive om gamle olympiade i tværfaglig projekt (dansk, idræt & engelsk)..Er der evt nogen der kan komme med bud på, hvilken delemne jeg kan skrive om det...
  • Engelskstil, rettelse!

    Forumindlæg
    Hej!Er ny herinde, så ved ikke helt hvordan alt foregår, men har da en lille idé. -Har en engelsk stil, som jeg håber nogle ville gide at kigge lidt på, og tilføje denne nogle rettelser!
  • Brug for et emne!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Er ret på bar bund med et emne til AT eksamen nu her. Har valgt historie(samfundsfaglig) og Engelsk som fag, men har intet emne. Nogen der ligger inde med nogle forslag? Tak!
  • Robinson Crusoe!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal skrive om Robinson Crusoe i psykologi og engelsk (AT) og ved ikke helt hvordan jeg skal gribe det an. Nogle gode ideer til emner inden for socialpsykologien der kunne åbne op for det?
  • et andet ord for "under udvikling" i eng??

    Forumindlæg
    hej..er der et andet ord for "under udvikling" i engelsk. jeg skrev under developing, men fik at vide at det skulle hedde noget andet..
  • Dead man's shoes

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med en fortolkning af dead man's shoes fra bogen the big picture. Gerne på engelsk, men også tilfreds med dansk. På forhånd tak for hjælpen!
  • en sætning

    Forumindlæg
    Hvordan siger man?"og går sin første tur på gaden" på engelsk?gå sin første tur - take your first walk?Lyder det underligt?
  • SSO - nogen der har en opgave jeg kan se (har nogle tekniske tvivl)

    Forumindlæg
    Jeg sidder og er i gang med min SSO i engelsk. Tænkte på om der er nogen, der har en opgave de har afleveret (og fået tilbage?); jeg vil meget gerne se en.. mht den tekniske opbygning mm.
  • rettelse af eng. afl. - haster lidt ;)

    Forumindlæg
    hey. er der nogen der har lyst til at rette noget engelsk igennem for mig? jeg ville meget gerne sende det over mail, da jeg ikke er så vild med at andre læser det. tusinde tak på forhånd!
  • Københavns bombardement 1807

    Forumindlæg
    Hej alle Er der nogen der kan svare på hvilken betydning det engelske bombardement af København i 1807 havde for dansk udenrigspolitik på længere sigt? Evt. nogle links til nyttige hjemmesider ville hjælpe meget! :)
  • Materiale

    Forumindlæg
    Hey alle sammen, Jeg kom til at tænke på, at hvis der er en bog, som man ikke kan få fat i på på engelsk, må man så bruge en offentlig tilgængelig ebook til sin SRP?
  • Forslag til underemne?

    Forumindlæg
    Vi skal til at skrive historieopgave i næste måned. Som overemne har jeg valgt "Den Engelske Industrialisering". Jeg vil lige høre om i har nogle gode forslag til et underemne?
  • Gennemlæsning - FILM NOIR

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skriver i engelsk og mediefag om film noir. Ville høre om der var nogen som vil læse min opgave igennem/kender noget med viden omkring emnet?
  • Hjælp til korrekturlæsning på stil?

    Forumindlæg
    Hej.. Er netop lige blevet færdig med min engelsk stil på 800 ord. Er sikker på at der er en del fejl i den, så vil sætte meget pris på hvis der var nogen som vil se den igennem :) På forhånd tak .