Søgning på: engelsk brev. Resultater: 16061 til 16080 af 25907
  • Delprøve 1

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen, der vil have mulighed for at sende mig deres gamle engelsk A stx delprøve 1 uden besvarelse? Jeg vil gerne øve mig, da jeg snart skal op til terminsprøve.
  • hjælp stil ret til i morgen

    Forumindlæg
    hey. jeg har brug for lidt hjælp. jeg vil gerne ha min engelsk stil rettet. nogen der har tid? jeg skal aflevere den i morgen. den er på ca 2 sider
  • Adverbium

    Forumindlæg
    Jeg har det danske ord populistisk. Hvad er det på engelsk? Jeg har fundet adjektivet populistic, er adverbiet så populistically? Jeg har også fundet ordet populously på nettet, men ingen af dem er til at finde i min ordbog.
  • heeelp, oversættelse

    Forumindlæg
    Kort tillægsform som tillægsord oversæt til engelsk 1) de malede vinduer 2) det brække ben 3) de bestilte varer.. Pleasee help me
  • ......endnu en testfejl

    Forumindlæg
    Hvordan kan man i testen "Grundlæggende grammatik (engelsk grammatik)" i punkt 21 påstå at resultatet skal være 12 når der i virkeligheden kun er 11 adjektiver ???
  • Oversættelse?

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg har hør at man kan anskaffe sig en spansk-engelsk oversætter, som også kan oversætte sætninger. Ved i hvor man kan downloade én som ikke behøver internetforbindelse for at virke? Tak.
  • Hjemmeside til Tysk oversættelse???

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for en god hjemmeside som kan oversætte fra Dansk eller Engelsk til Tysk... Det skal helst være en, der kan oversætte hele sætninger. Kender i nogle???
  • nogle der har tid til at rette min dio

    Forumindlæg
    hej jeg tænkte på om der var en der har tid til at rette min dio opgave i morgen aften ? jeg har om danskernes udvandring til USA. fag`: engelsk og samtidshistorie Mia
  • Rettelse af 400 ord, eng. stil A niveau :)

    Forumindlæg
    Hej alle :) Er der nogen der vil rette min engelsk stil på 400 ord? Bare lidt komma, og ja ellers hvad I lige støder på.. Ville bare være dejligt - på forhånd mange tak - skriv så sender jeg den til jeres mail Hilsen Super13
  • Fotosyntese - lysproces

    Forumindlæg
    Hejsa :) Er der nogen herinde der kender en artikel eller lign. om Ferredoxin NADP Reductase? Eller som bare kan forklare mig hvad der er? Det vil nemlig være rart med noget dokumentation, som også godt må være på engelsk. MVH Sininmini
  • Hjælp til underemne - 9 kl. eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har valgt hovedemnet ´´Coming of age´´ til engelsk eksamen, men ved simpelthen ikke hvad mit underemne kan være. Håber i kan hjælpe da jeg er i tidsnød.
  • ide til digt

    Forumindlæg
    Hej jeg skal skrive et digt hvor ordene alien, nation og alienation indgår på engelsk, men har overhovedt en ide om hvordan jeg skal gøre det. Er der en krativ sjæl som har en ide til hvordan det kan gøres?
  • lektiegruppe

    Forumindlæg
    hej jeg søger flexstuderende i dansk og engelsk 1- årig. der kunne tænke sig at lave lektier sammen skriv hvis det kunne fange din interresse. med venlig hilsen Marlene Simoni
  • HASTER HASTER MEGET :((

    Forumindlæg
    Jeg skal aflevere et essay i engelsk der hedder "abduction", idag! jeg kan slet ikke forstå den og har brug for inspiration fra et andet essay!! SEND til min email: [email protected] TAK
  • Disposition

    Forumindlæg
    Hej, jeg har valgt at snakke om "into the wild" filmen, i engelsk. Men jeg har ingen ideer hvad jeg kan komme ind på. Håber i har nogle gode forslag?
  • HASTER!

    Forumindlæg
    Hejsa :) er der nogen der kan rette en tekst jeg sku oversætte fra dansk til engelsk, men også kigge på om tegnsætningen er sat rigtige steder osv og rette det?
  • Hjælp til rettelse af stil

    Forumindlæg
    Hej, det vil være en stor hjælp, hvis I ville læse min engelsk stil igennem og hjælpe mig med at rette for fejl, den er på ca. 330 ord. Jeg sender den til jer der vil rette den. På forhånd mange tak.
  • Nogen der har lyst til dette?

    Forumindlæg
    nogen derude som vil kigge min engelsk oversættelse på 6 linjer igennem for fejl, kunne være rigtig rart. Håber der nogen derude som er friske, Tusind tark skal i ha på forhånd.
  • Hjælp til valg af fag (HHX - SRP)

    Forumindlæg
    Hej med jer derude, Hvilket fag er det godt at skrive i SRP? Jeg går på HHX og kan skrive i fagene matematik, afsætning, virksomhedsøkonomi, dansk og engelsk.
  • SLEET

    Forumindlæg
    Hej .. er det muligt at få slettet en opgave ?? min lærer har fået mistanke .. så hvis opgaven som hedder Doping, handler om doping i sport, engelsk .. pleeeas help me !!!!!