Søgning på: historie eksamen. Resultater: 16141 til 16160 af 46276
-
Digt analyse af min hjemmen
Forumindlægjeg skal lave en analyse af digtet Min Hjemmen af jeppe Aakjær og har lavet det meste af det, men nu jeg gået i stå kunne være dejligt med noget inspiration :) det haster tak (: -
fysikB
Forumindlæghej. jeg går i 1g og har fysik C, men vil gerne have det op på B. jeg ved ikke om jeg skal op til fysik til sommer, men hvis jeg skal tæller ens karakter så meget hvis man gerne vil have det op på B og får en anden karakter der??? -
Spansk sætninger, Duffy :)
ForumindlægHej, jeg vil se om jeg ikke kan forstå det med spansk datid. Jeg prøver på at gøre mig parat til gym, som jeg skal starte på til næste år. Jeg tænkte en god måde at skrive i datid på, var at skrive om min juleferieI begyndelsen af juleferien slappede jeg af og lavede næsten intet. Nogle dage derp... -
engelsk terminsprøve
Forumindlæger der nogle som ved hvad man kan komm op i til engelsk terminsprøve! hvilke emner og hvad hedder teksten! skall op på fedag d. 10-3-06!Håber der er nogen som kan hjælpe!!! -
HJÆLP MIG
Forumindlæghej jeg har matematik problemregning eksemen på tirsdag og jeg er helt ud af verden jeg ved over hovet ikke hvad jeg skal læse eller lave HJÆLP MIG -
Skr. Eksamensopg.
ForumindlægEr der nogen der ved hvilke typiske opgaver, altså indenfor hvilke emner, der plejer at være i mat. eksamenshæfterne??? -
Mundtlige årsprøver
ForumindlægJeg går i 1.g. Jeg skal ikke op til nogle eksamener i år. Jeg skal op til skriftlig engelsk og matematik som årsprøver. Er der nogle, som ved, hvor mange mundtlige årsprøver, jeg så kan regne med? -
trekantsdiagram over erhvervsfordelingen i DK
ForumindlægHejsaHar ledt og ledt, men kan ikke finde sådan et diagram på nettet.Håber I kan hjælpe med et link? -
Ismerne i billedkunst.
ForumindlægHej, jeg skal til eksmen i billedkunst på tirsdag.Er der nogen der har en slags oversigt over ismerne og perioderne med hva der er generelt indenfor stilen, malemåden osv.På forhånd tak.Mvh. Tine -
Årsprøve
ForumindlægHejsa. Jeg ville bare høre hvor meget forberedelses tid man har til dansk årsprøve? Og er det rigtigt at man ikk kan komme op i nogle af de ting man har læst i år og i første g??Håber på hurtig hjælp, for jeg skal op imorgen:)Held og lykke til jer alle -
Dansk folkepartis udenrigspolitiske synspunkter
Forumindlægjeg har fået stillet et spørgsmål der lyder, I hvor høj grad danskerne er enige i Dansk folkepartis udenrigspolitiske synspunkter? nogen der kan hjælpe. -
Sokrates forsvarstale
ForumindlægJeg har siddet og kigget indlæggende igennem men fandt ingen hvor jeg syntes der var tydelige temaer og ting at tale om omkring talen, beskrevet. Skal op i morgen kl 8. så håber der er nogen der lige kan hjælpe mig på falde rebet :) -
Samtale partner
ForumindlægHejsa, jeg skal snart op i fysik og har læst enormt meget idag og der er en masse spørgsmål som jeg regner med popper op imorgen, og jeg ville høre om der var nogle der var kvikke til fysik som gad og lytte til nogle af mine spørgsmål.Det jeg forestilte mig var jeg kunne tilføje en på msn og så n... -
Hvor længe?
ForumindlægMåske et dumt spgm, men er der nogen der ved, hvor længe man har huen på? Altså, om det er hele sommerferien, eller bare de første 2 uger efter dimmision? -
Endnu et spm
ForumindlægI min diskussion har jeg kigget på fysiologiske eftervirkninger det er der vel ikke meget diskussion over? jeg siger jo ikke på den ene side og på den anden men handler diskussion i biologi overhovedet om det? -
Tema til Den blomstrende have.
ForumindlægHej, jeg er ved at lave en analyse over "den blomstrende have" af Naja Marie Aidt, og og mangler at skrive om temaet. har været inde på de forskellige link med hvordan man kan gøre det, men jeg føler ikke jeg får noget ud af det. Så hvis en af jer kan hjælpe mig vil jeg være taknemmelig! -
FSA - Skriftlig fremstilling 2011 - December.
ForumindlægHej Kunne man ikke komme op i dansk skriftlig fremstilling i december måned år 2011? Eller var der kun i maj måned år 2011? -
gl. eksamensopgaver
ForumindlægHej alle.. Henover sommerferien har jeg tilsyneladende glemt hvordan man navigerer rundt på uvm's hjemmeside uvm.dk og kan ikke længere finde de gamle eksamensopgaver.. Er der nogen, der kan huske hvordan man kommer frem til disse? Mvh :) ps. det drejer sig om dansk skriftligt fra d. 6. m... -
mundtlig
Forumindlægjeg har lige fået vide at jeg må tage engelsk om som selvstuderende fordi jeg har alt for mange dumpe karaktere... Det er 4 år siden jeg sidst har haft engelsk,,men jeg vil gerne prøve det alligevel og derfor vil jeg lige høre om hvordan det foregår... er det ikke noget 24 timers forberedelse plu... -
Åh Åh terminsprøve..
ForumindlægDa jeg stod op i morges havde jeg helt glemt hvordan man skriver en god samfundsfagsopgave på 5 timer. Normalt tager det mig et par dage, derfor vil jeg nok få problemer på mandag hvor vi skal op til terminsprøve. Er der nogen der har gode råd?
