Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 16181 til 16200 af 60468
-
redegørelse af periode? - historie eksamen
ForumindlægJeg har trukket kolonisering, og jeg tænkte på om man må redegør for perioden i redegørelses delen? -
HISTORIE EKSAMEN - ANTIKKEN HELLAS HASTER
ForumindlægJeg skal op til historieeksamen imorgen, og jeg har trukket emnet antikken - hellas. Jeg har fået tildelt 6 kilder, hvoraf 3 af dem overordnet beskriver samfundsstrukturen og styreformen i Athen vs. Sparta. 1 af kilderne omhandler Perikles - hvem han var, og hvad han gjorde. De 2 sidste kilde... -
KRISE! AT EKSAMEN.
Forumindlæghej, jeg står og skal op til AT imorgen, og jeg føler virkelig jeg mangler noget på min analyse. Jeg har om selviscenesættelse på de sociale medier, og herudner har jeg anvendt roman jacobsens kommunkationsmodel, for og se hvilke funktioner der har været dominerende. De alle passer dog ikke, og d... -
Historie eksamen - Den danske velfærdsstat
ForumindlægHej! Jeg har trukket "Den danske velfærdsstat" i historie. Jeg må inddrømme, at jeg er helt lost.. Bilagene er vedhætet.. Evt. en, der kan hjælpe med en problemformulering eller problemstillinger..? -
Biologi A eksamens noter
ForumindlægHej derude, Er der en som sidder inde med noter til Biologi A pensum? Ville være til stor hjælp!! Håber I kan hjælpe :) -
Laborant eksamen 1. semester
ForumindlægHejsaJeg læser til bioprocesteknologi.Vi kan efter 2. semster skifte over på 3. semester hos laboranterne.Vores udd. er nyt så der findes ingen eksamenssæt - endnu.Så der skulle ikke være nogle der ved om der ligger nogle fra laboranternes eksamen.Jeg ved at de i starten bruger kemiA, men vi har... -
Hjælp til biologi eksamens opgave
ForumindlægHej denne opgave som ligger på dette link vil jeg meget gerne have hjælp til. Jeg har svært ved at forstå figurene. Håber virkelig der er en der kan hjælpe, den er nemlig meget svært synes jeg!!http://laerer.aarhusakademi.dk/AARh/intranet/fagene/biologi/Roholt/Eksamenss%E6t/aar1997/maj/opgave%201... -
besvarelser fra skriftlig biologi-eksamen
ForumindlægJeg så på et tidspunkt at man kunne se bedømmelser af afleverede besvarelser fra skriftlige biologi eksamner fra de foregående år - men problemet er, at jeg ikke kan finde dem igen.. Det er ikke så meget besvarelsen jeg er ude efter, mere hvordan man hvordan man dømmer udfra det afleverede materi... -
SPØRGSMÅL VEDRØRENDE TYSK EKSAMEN
ForumindlægEr der nogen, som ved hvad sættet fra tysk sygeeksamen 2011 hedder? Mvh -
Eksamen mn fysik
Forumindlæghej alle. jeg skal også op i fysik på fredag. og kan kan komme op i følgende emner: 1. syre 2. baser 3. neutralisation 4. radioaktivitet 5. magnetisme 6. elektromagnetisme 7. induktion 8. transformation det var det. hvis der er nogen der har nogle brugbar notater i nogle af emnerne er i meget vel... -
Mulig fysik eksamen
ForumindlægHarj... Mit problem er heldigvis ikke noget som vil ske med 100% sikkerhed. Dog er det som følger:jeg er en af de 'heldige' som til sommer har, ja, risiko for at komme op i fysik (2.g). Dog er mit problem ikke det faglige, da jeg er rimelig go' til fysik. Jeg er egentlig bare usikker ... -
Spørgsmål til AT-eksamen - METODER
ForumindlægHej alle. Jeg sidder og arbejder med min synopsis, og tror desværre jeg har brugt forkert metoder. Derfor har jeg søgt efter at finde nogle nye metoder, som jeg så kan sige at jeg skulle have brugt i stedet. Men jeg har problemer med at finde dem. Jeg håber derfor at der er nogle der kan hjælpe m... -
Naturfags eksamens noter.. HJÆLP!
ForumindlægNogen der tilfældigvis ligger inde med nogle brandgoe eksamensnoter til mundtlig naturfagseksamen? helst noget med en masse regneeksempler og sån... PLEASE HJÆLP! -
Snart eksamen , Hvordan skal der forberedes?
ForumindlægHeej Som de fleste ved, er der fysik skr. A - niveau næste uge... Problemet er lidt at jeg ikk ved, hvad jeg skal læse ? synes altid at c-opgaverne er nogle, hvor man skal antage en masse og sætte forskellige formler sammen. Der er ikk rigtig nogen skabeloner som fx i dansk og matematik, som man ... -
AT eksamen 2009 - Hjælp
ForumindlægHej. Er der nogen herinde, som har valgt (ligesom mig) at skrive om "Jules Verne - Rejsen til månen" i AT12 med fagene dansk og fysik? -
eksamens tekster tysk a
Forumindlæghey ..ville høre om der er nogen der har gode noter til disse tekster...Das Spiel seines Lebens (Rovert Steinhäuser)Kinder der WildnisDer andorranische JudeDas Mädschen mit der EidechseStefanie af SichrovskyDie bleierne ZeitDie AmeisePrometheus Effi briestVil være taknemlig hvis i har... -
AT-eksamen, det første korstog
ForumindlægHejsa, Jeg skriver om det første korstog i fagene historie (samfundsvidenskab) og religion (humanoria), er lidt i tvivl om hvilken metode jeg har brugt i religion i min AT-opgave.. Har analyseret Pave Urban II's tale, men ved ikke helt om det er en historisk-kritisk metode jeg har brugt (elle... -
AT-eksamen, det første korstog
ForumindlægHejsa, Jeg skriver om det første korstog i fagene historie (samfundsvidenskab) og religion (humanoria), er lidt i tvivl om hvilke metoder jeg har brugt.. Har analyseret Pave Urban II's tale, men er det nok bare at lave kildekritik på den, hvis historie skal være med som samfundsvidenskabeligt... -
AT EKSAMEN !!! Hvilke metoder?
ForumindlægHej . Jeg skal skrive AT i fagene Historie og Erhvervsøkonomi. Hvad for nogle metoder skal der bruges der? (: -
Eksamen i skriftlig musik
ForumindlægHej :-) Til jer der har været oppe til skriftlig musik i dag: Hvordan gik det? Og hvilken opgave lavede I?
