Søgning på: historie eksamen. Resultater: 16221 til 16240 af 46276
  • Årsprøve?

    Forumindlæg
    Jeg har matematik på C, men har valgt på B i 2g... Hvis jeg skal på i skriftlig matematik.. Kommmer jeg så på i det skal ha' på B eller har haft på C? Er en smule forvirret..
  • Hjælp?

    Forumindlæg
    Hej I søde mennesker bag skærmen. Skal skrive en stil om usikkerhed, og i hvilke sammenhænge vi mennesker er det. Nogle der har nogle gode ideer? Så skriv hurtigst tak (: Malene
  • Optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) jeg har en kæreste der skal til optagelsesprøve inden hun kan starte i 1.G på et alment gymnasium. hun skal op i: Dansk Matematik Fysik/kemi Engelsk Tysk. har i nogle gode ideer til hvad hun skal øve? og om der evt. skal læses nogle noter inde fra jeres opgave session? på f...
  • dk

    Forumindlæg
    hej kan det passe at dk giver bistand til Tantasia(afrika) hvorofor gør de det for jeg synes jeg hørte noget med at de får noget tilgengæld elller er det forkert det jeg har hørt hvad er vigtigst i geogrfi man skal læse til
  • Terminsprøver

    Forumindlæg
    Jeg ville bare lige høre om, der var nogen der har nogle gode råd i forbindelse med terminsprøver?Jeg har nemlig terminsprøverne i hele næste uge
  • Blomsterprædiken og ildprædiken

    Forumindlæg
    Hej Alle. Skal op i mdt. Religion på fredag, men jeg forstår simpelthen ikke de to tekster, håber nogle kan hjælpe mig?
  • Oversigt

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle som ved hvor man kan finde en oversigt over alle perioderne. Gerne en med stik eller beskrivelse af de enkelte perioder?
  • Narcissos

    Forumindlæg
    Hvem var Narcissos og Ekko. Hvad går Ikarosmyten ud på ?
  • Nye reform

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kan forklarer mig hvordan engelsk i den nye reform foregår... og hvordan matematik foregår i den nye reform... I engelsk må man tage det hele med hjem og øve sig eller
  • Påvirkning og betydning

    Forumindlæg
    Nogen der kan give mig en forklaring på blodets og blodkredsløbets påvirkning og betydning for helbredet?
  • kemi årsprøve

    Forumindlæg
    Reaktionshastighed er afhængig af hvilke stoffer, der reagerer sammen. Kan det være rigtigt at hvis et stof er meget elektronegativt kan det gøre at reaktionshastigheden bliver lavere fordi reaktanten ikke er villig til at afgive elektroner? Er det rigtigt eller har elektronegavitet ikke noget at...
  • Fysik på A eller kemi på A(fordele og ulemper)

    Forumindlæg
    Hej jeg er i den situation at jeg snart skal vælge, hvilket fag jeg vil have på A-niveau og jeg har virkelig svært ved at vælge mellem kemi og fysik. Håber nogle kan forklare, hvilke fordele og ulemper der er ved et af fagene og hvilken forskel der er fra B-niveau. Jeg kan lide begge fag, så jeg ...
  • Mundtlig mat på B-niveau (noter)

    Forumindlæg
    Hej, Jeg søger en person, der har været oppe i mundtlig matematik på B-niveau inden for de seneste par år. Hilsen Anders
  • "Keine Ahnung" af Karen Duve

    Forumindlæg
    Hey. Er der nogen der har læst teksten Keine Ahnung af Karen Duve. Har virkelig brug for noget hjælp. Line.
  • Eksamensopgavesæt Maj 2005

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger en som har regnet opgave 1 i Kemi højt niveau maj 2005. Jeg er meget i tvivl om mine resultater er rigtige så kunne godt tænke med at se hvad andre har fået.. På forhånd tak
  • Tove ditlevsen? hjælp

    Forumindlæg
    hej er der nogen af jer der har læst Tove ditlevsen's roman " Vi har kun hinanden" hvis ja.har i bog analyseren liggen på jeres pc. jeg har halv færdig med at analysere bogen, men mangel lidt og skal aflever den på onsdag. pliz hjælp..
  • Skifte fra STX til HF

    Forumindlæg
    Hej SP Er der nogen som har erfaring omkring, hvordan det var at skifte fra STX (en naturvidenskabeliglinje) til HF. Eller bare nogle som kan fortælle, hvordan det er at gå på HF, eksaminer, fag osv.? Tak på forhånd.
  • Radioaktivitet forsøg?

    Forumindlæg
    Skal lave forsøg med radioaktivitet, men ved ikke hvilket forsøg jeg skal lave. Hvis I har nogle gode forsøg, så skriv forsøge samt materialer osv.
  • Fravær

    Forumindlæg
    Hvorfor har man fravær på gym? Hvilke fordele og ulemper kunne der være ved at afskaffe det helt, lige som man fx har på universitetet.
  • analyser

    Forumindlæg
    analyser af "Ikke som de andre" af Per nilsson, eller "Den skæve dreng" af Søren Jessen "Mørke barnet" Cecile Eken. eller af andet spændende søges!!!!!!!!