Søgning på: historie noter hf. Resultater: 16301 til 16320 af 33009
-
Normalizing - bølgefunktion
Forumindlægi flere af mine bøger snakker man om Normalizing the wave / the wave function would not be normalizable. hvordan skal dette oversættes ? er det bare at man normaliserer bølgen? -
Dialogen alkibiades
ForumindlægHej, da jeg snart skal til eksamen i old, spørger jeg om nogle har gode noter til Dialogen Alkibiades? Jeg har virkelig brug for det... please hjælp! på forhånd tak :) /Gitse D. Da Costa -
Analyse af "Wir wollen es uns schön machen" af Angelika Kitsch
ForumindlægHey! :) Hvis der er nogen der har en analye, noter eller noget om teksten Wir wollen es uns schön machen,ville jeg blive et glad menneske! Tak på forhånd! -
Procent og rentesregning
ForumindlægHej :) Jeg starter imorgen med et projekt i matematik, hvor jeg har valgt at arbejde med procent og rentesregning. er der nogen der har noter omkring emnet, der vil dele dem med mig? kunne være en stor hjælp da det tæller som årskarakter. -
kulstofkredsløb
Forumindlæghej søde mennesker er der nogen af jer som har nogle noter om kulstofkredsløb??? og om nogen ved hvor der bruges store mængder nitrogen? og hvilke problemer kan det fremkalde på vegetation og i vandområder -
Afkølingskurver
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode noter omkring afkølingskurver, som de kan sende til mig? Eller anden hjælp til det? Derudover ville jeg også blive glad, hvis nogen bare kunne forklare lidt om det, hvis i føler i har styr på emnet.. På forhånd tak. -
Analyse af ‘’Kamfer’’ skrevet af Klaus Rifbjerg
ForumindlægHej Nogen der har læst og eventuelt også analyseret Klaus Rifbjergs novelle ‘’Kamfer’’, og har et resumé af den liggende og andre gode noter til en analyse? Jeg har desperat brug for hjælp til forståelsen af novellen. -
engelsk
ForumindlægNogen der kan se hvad fejlen er her og forklaring. Peter´s mother gave her son a good advice, but he did not take it. -
Betydning for temperatur og nedbørsmængden
ForumindlægHej, Hvilke faktorer har betydning for temperaturen og nedbørsmængden på et sted på jorden? Jeg har selv noteret (BEMÆRK BILLEDE) Nogle andre idéer eller noget jeg har overset? Vh. -
Olie?
ForumindlægJeg skal finde ud af nogle ting om Olie og jeg har ingen noter! hjælp mig: her er nogle punkter man skal have med: Koge/smeltepunkt Opløselighed med vand Hydrofil/hydrofob Polært/upolært Elektronegativitet -
Engelsk problem 2
ForumindlægHej SP! Lather betyder på engelsk skum, men hvis jeg skal sige: [...] Vil der ikke være skum. hedder det så på engelsk: There will not be lather - er ret usikker derfor jeg spørger. MANGE TAK! -
OneNote offline?
Forumindlæghej! jeg har en del noter i OneNote og skal snart op til årsprøve... er der en eller anden måde til at gøre den offline da størstedelen er digital skrevet som gøre det svært at overføre alt... -
naturfagsprojekt
ForumindlægHej Jeg skal op til naturfags eksamen om 2 uger og jeg har brug for noter til drivhuseffekten og kulstofkredsløbet. Er der eventuelt nogen, der kan forklare mig grundigt hvad det går ud på. Tak på forhånd! -
Vietnam
ForumindlægHalløj! Er i gang med at læse Vietnam - fra drage til tiger. Så tænkte på om der måske er nogen, som har nogle noter til bogen, som jeg kan læse? :D -
Erhversøkonomi Niceau C
ForumindlægHar stærkt brug for hjælp til en case i Erhversøkonomi. Casen er en eksamen case for 2010 om Coop. Så hvis nogle kunne hjælpe med selve opgaven eller give nogle links til nogle noter kunne det være awesome Tak på forhånd -
Fysik Eksamen!
ForumindlægHej SP :) Jeg skal til fysik eksamen i næste uge, og mangler en masse ting. Så jeg vil høre om i har nogle noter til bogen Ny Prisma - Fysik og Kemi 9? Tak på forhånd. -
Beviser i statistik og sandsynlighed???
ForumindlægJeg skal til mundtlig eksamen imorgen i matematik og kan ingen steder i mine noter finde nogle beviser i statestik og sandsynlighed. Nogen der kan hjælpe??:) -
Mundtlig Matematik - Computer?
ForumindlægJeg tænkte på om man må medbringe en computer med ind til forberedelsen på 30min? Jeg har en masse gode noter og video'er, så det ville være rart ikke at skulle printe noget ud ! Hjælp jeg skal op imorgen -
Hjælp Tak
ForumindlægHej alle, Jeg skal til naturgeografi eksamen her snart.. Jeg vil høre om der nogen der sad med noter fra "Naturgeografi c" bogen.. Jeg har prøvet at kigge, men kunne finde noget fra den bog... -
Rut Brandt: Berlin 1947
ForumindlægHej! Sidder med et uddrag af "Freundesland" (1992) og tænkte på, om der er nogen, der måske har noter til teksten? Uddraget hedder "Rut Brandt: Berlin 1947" Tak på forhånd.
