Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 16301 til 16320 af 24088
  • Udenfor af Svend Åge Madsen

    Forumindlæg
    Hej, håber der er nogen der har nogle gode idéer eller lign. til denne her opgave: Giv en analyse, fortolkning og perspektivering af Svend Åge Madsens novelle "Udenfor". Håber på massere af spændende idéer. :)
  • reklame

    Forumindlæg
    Hey...tænkte om det er sådan der var nogen som kunne hjælpe mig med at lave en reklame analyse af fætter br, har en tv reklame på min computer som jeg kan sende, det er til min studieretningsprojekt. Håber der er nogen som kan hjælpe. Hilsen kim
  • Hjælp til værdikædeanalyse

    Forumindlæg
    hej :) jeg er ved at skrive SRP om carlsberg jeg skal udarbejde en værdikædeanalyse.. er i tvivl om man både skal analysere de primæraktiviter eller også støtteaktiviterne, da carlsberg jo er en produktionsvirksomhed. hvis nogle har benyttet modellen i en aflevering, vil jeg meget gerne se d...
  • Nogen som vil hjælpe?

    Forumindlæg
    har en opgave som lyder: Diskuter og vurder på grundlag af overstående (analyse af hjemmesider) i hvor høj grad internettet fremover kan medvirke til positionere forsikringsselskaber på markedet. hvordan skal det diskuteres og vurderes? Kan ikke komme igang.. Hvad skal jeg skrive.. :(
  • gelektoferese

    Forumindlæg
    Hvis man er igang med at lave DNA-analyse af sit eget blod, hvilken allelstige/DNA-ladder skal man bruge til gelelktoferese? Hvor mange bp(basepar) er menneske DNA? SKal jeg bruge 50bp, 100bp eller 1kb som allelstige eller gør det ikke nogen forskel?
  • Jesper Wung-Sung - I am here

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal i dansk mundtlig eksamen analysere "I am here" af Jesper Wung-Sung. Er der nogen som har læst det, og kan komme med hjælp til motiv og noget med sproget? Derudover kunne det være dejligt, hvis nogen havde nogle gode analysemodeller? :) Tak på forhånd!
  • Forskelle og ligheder mellem fædrelandssange

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er ved at lave analyse af "Danmark, mit fædreland" H.C Andersen. Jeg vil perspektivere til nationalsangen "Der er et yndigt land" Er der nogle som har forskelle og ligheder mellem de to sange?
  • Den hvide hund af Astrid Saalbach !

    Forumindlæg
    Hej Kan nogen hjælpe med at skrive en analyse af novellen den hvide hund af astrid saalbach? Hvis i kender novellen.. håber jeg nogen kan hjælpe , please " Hilsen Ludvig
  • Privatundervisning i epidemiologi og statistik

    Forumindlæg
    Jeg er studerende på den sundhedsfaglige kandidatuddannelse, og skal til mundtlig reeksamen midt i maj. Jeg søger derfor en privatunderviser, til hjælp med analyse af forskellige forskningsartikler og afdækning af statistiske og epidemiologiske begreber. Mange hilsner Lotte
  • Anylyse af korets rolle i Ødipus?

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skal analyser koret rolle i Ødipus og hvilken betydning den har, er snart færdig med afleveringen, men det kunne jo være at der sad nogen derude som havde noget klogt at sige :) så ville det nu bare være dejligt
  • engelsk novelle - a rose for emily

    Forumindlæg
    jeg skriver SRP om den amerikanske borgerrettighedsbevægelse, og mangler en novelle at analysere og fortolke. Er der nogen der evt for nogle forslag til hvad jeg kan bruge? Og er der nogen der ved hvad a rose for emily handler om?
  • Dansk kortfilm

    Forumindlæg
    Hej jeg har haft trukket kortfilm, men jeg har et problem jeg kan ikke finde en god kortfilm. Det vil være godt vis der var en kortfilm med nogle symboler og god analyse. Hvis i har nogle må i meget gerne skrive det. Har haft om Pin up, grisen, valgaften :)
  • Christina Hesselholdt

    Forumindlæg
    Er der en eller nogle som har læst Hesselholdts tekst; "Haven", der vil hjælpe mig med at definere hvilken type tekst "Haven er. Det vil hjælpe mig med at komme i gang med min analyse...1000 tak
  • Hjælp til SRP!!!

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for hjælp til SRP. Jeg har om Kræftens Bekæmpelse og skal analysere to af deres reklamer, men kan slet ikke finde ud af hvad jeg skal skrive omkring dem - hvis der er nogen af jer der lige vil bruge lidt tid på at kigge reklamerne igennem, vil jeg blive meget glad :)
  • Rettelse af Raptekst?

    Forumindlæg
    Er der en venlig sjæl derude som gider tage sig tid til at kigge/rette min analyse af en dansk raptekstigennem for fejl, da jeg har en smule svært ved formuleringer og måske nogen småfejl. Ville være dybt taknemmelig. Tusind tark på forhånd.
  • Jesper Wung-Sung "Kødet"

    Forumindlæg
    Hej Sidder og er i gang med en analyse af Jesper Wung-Sungs novelle "Kødet". Sidder lidt fast i perspektiveringen, hvor jeg gerne vil perspektivere til en af hans andre noveller. Ville derfor høre, om der var en venlig sjæl herinde, der kunne hjælpe. Mvh Lasse
  • Bestie Ballet HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder her med novellen "Bestie Ballet", som jeg skal analysere til min dansk eksamen næste måned. Jeg har meget svært ved at forstå den og jeg tænkte på om jeg kan få lidt hjælp? Hvad er budskabet i novellen??
  • De tre appelformer

    Forumindlæg
    Hej Jeg er igang med at analysere Obamas tale om sundhedsreformen, men egentligt er mit spørgsmål ret generelt. Kan alle de tre appelformer (etos-patos-logos) godt optræde i samme tale?
  • Indholdfortegnelse - lige højremargin

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan man laver højresiden lige i en indholdsfortegnelse??? Når man f.eks. skriver: 1. Abstract....................................1 2. Indledning...................................2 3. Analyse.....................................3 4. Fortolkning...............
  • DHO

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og skriver en dho, og er nået til min analyse del. Jeg har fået udleveret teksten "ved vejen" af herman bang, ku nolge af jer hjælpe? ved ikke helt hvordan jeg skal komme igang