Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 16641 til 16660 af 95434
  • Hvad betyder det hvis noget er på "Molekylært niveau"?

    Forumindlæg
    Hvad betyder det hvis noget er på "Molekylært niveau"?
  • Hjælpelærer søges inden eksaminerne?

    Forumindlæg
    Hejsaa! Jeg mangler lidt hjælp til dansk, engelsk, biologi og musik. Hvis der er nogen af jer, som virkelig gerne hjælpe, må i gerne sige til. I bliver også belønnet for det :)
  • navngivning organisk kemi

    Forumindlæg
    Her er, hvad jeg er kommet frem til http://www.ebi.ac.uk/chebi/displayImage.do;jsessionid=81CEE8CD98EF1CBC5692544289C4E789?defaultImage=true&imageIndex=0&chebiId=16638 3-methylbutanol http://wiki.mitsted.dk/upload/2-ethylbut-1-en.jpg 2-ethylbut-1-en er dette korrekt?
  • FODNOTER - HASTER

    Forumindlæg
    Hej! I SRP-opgaven har jeg brugt en dokumentar til at forklare min oplysninger. Hvordan skal jeg skrive den ind i fodnoten? Det er en dokumentar fra you-tube som varer cirka 1 time. Tak på forhånd.
  • Residualplot

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med at analysere denne opgave?
  • dragens areal

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælpe med den her, ved ikke helt hvordan jeg anvender pythagoras' læresætning og udregningen af arealet. Tusind tak
  • andenårsopgave

    Forumindlæg
    hejsa. jeg kunne godt tænke mig at skrive andenårsopgave i matematematik. Er der nogen af jer som har et forslag til et emne??
  • GULDHORNENE

    Forumindlæg
    Jeg har et dilemma jeg kan ikke finde ud af at oversætte digtet "Guldhornene" fra Adam Oehlenscläger det ville være super fedt hvis nogen viste hvad man kunne gøre på forhånd tak kh annahuus
  • Alle optaget?

    Forumindlæg
    Jeg har kigget inde på ug.dk og der er en række fag på universitetet hvor der under adgangskvotienter står "ALLE OPTAGET". Vil det så sige på trods af fx et dårligt gennemsnit?
  • Japans Økonomiske udvikling

    Forumindlæg
    Hej,\njeg skal skrive historieopgave om Japans økonomiske/sociologiske udvikling. Min opgave starter Japans kapitulation af 2. verdenskrig og så ville jeg høre om nogen havde nogle gode argumenter til hvornår jeg skal stoppe? For min lærer siger at jeg ikke kan trække det helt frem til nutiden, d...
  • Nogen der har været oppe til terminsprøve i matematik??

    Forumindlæg
    Hej allesammen,Jeg skal til terminsprøve i matematik med hjælpemidler nu på fredag og den uden hjælpemidler på torsdag (næste uge),så jeg ville høre om, der er nogen herinde, som har vært oppe i højniveau matematik, dvs. dem der har haft 2-årigt højniveau matematik?Men i andre 1-årigt højniveau m...
  • Søger HP

    Forumindlæg
    nogen der kan hjælpe jeg søger efter en god hjemmeside der fortæller om diverse funktioner (lineær,potens o.lig.) inden for matematik
  • Eksamensstil 2005

    Forumindlæg
    Er der nogle der ved hvad til titlen til eksamensstilen 2005 var? Eller er der nogle der har skrevet stilen: Pour ou contre le voile. ?Vær venlige at hjælpe hurtigst muligt, jeg e r desperat efter hjælp!
  • religions eksamen hvordan?

    Forumindlæg
    hjælp hjælp-jeg har haft en umulig lærer i religion. hvordan går man op- hvad skal man ligge vægt på i læsningen, og hvad skal man kunne.? håber der er nogen derude der kan give mig nogle svar.mvh maj
  • Hjælp til historie opgave om internettet.

    Forumindlæg
    Hej SP. Jeg har fået "Internettet" som en historie opgave i 1g. Jeg undrer mig bare om der er noget der har en god problemformulering til dette emne?
  • plz.. retning af stil... haster.. skal afleveres imorgen!

    Forumindlæg
    Godaften allesammen!! Er der et vidunderlig godt menneske, som har tid til at rette min fransk-stil... håber utrolig meget at der er...jeg skal aflevere den imorgen! :-( plz..Knus artemis (hjælp en pige i nød...;-) love ya!!
  • Redegørelse for bestemmelse af vækstmodel ved regression

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder og forbereder mig til min mundtlige matematik eksamen. Jeg har et spg det omhandler vækstmodeller. Jeg har lavet redegørelse for, lineære funktion, eksponentielle udvikling og fordoblings- og halveringskonstant. Men det sidste delspørgsmål forstår jeg ikke rigtig: Der...
  • Læsion

    Forumindlæg
    Hej, En mand har tab af smerte- og temperatursans fra og med L3 og nedad på venstre side og tab af berøringssans fra og med L1 og nedad på højre side. Angiv typen og beliggenheden af en læsion, der kan give sådanne udfald? Håber nogle kan hjælpe. På forhånd tak!
  • Mundtlig samfundsfagseksamen - form

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der kan fortælle mig, hvad formen er til den mundtlige eksamen i samfundsfag? Det står ikke i STX-bekendtgørelsen. Det plejer fx at stå, hvis eksamen udformer sig som en dialog/samtale, eller hvis den består af 10-12 minutters "fremlæggelse", for derefter at v...
  • Hjælpelærer

    Forumindlæg
    Hey.. Jeg søger en hjælpe lærer i Matematik fra den 7. juli, der skal hjælpe mig igennem beviser osv., og sætte mig op til eksamen. Personen skal være lærer. Kender i nogle ? Mange tak.