Søgning på: kemi b. Resultater: 16641 til 16660 af 96568
-
?
ForumindlægHej jeg ville høre om der var nogen der havde nogle gode idder til emner til SRP 'en? jeg skal skrive i fysik og kemi på forhånd tak :D -
Dum spørgsmål ?
Forumindlæghej.. Jeg har kemi prøve imorgen, jeg har lige en dum spørgsmål . hvordan finder man ud af, hvor mange ladninger grundstoffer har og om de er + eller - ? håber jeg et svar. 1000 tak . -
Fældningsreaktion
ForumindlægNogle der vil hjælpe mig. Pb(NO3)2(aq) + K2SO4(aq) --> Den skulle have stået under kemi sorry.. -
Emner
ForumindlægHeej ! Er der nogen der ved hvilke emner man kan trække til eksamen i FSA 9 klasse i Fysik/Kemi. Er nemlig lidt i tvivl :s -
hjælp mig med fysik
ForumindlægHEj er der nogen der ved hvor man kan fine fysik/kemi noter fra ??? jeg har prøve i den så plzzzz hælp mig:) -
Redoxprocesser-håber på i kan hjælpe mig?
ForumindlægHvad er Redoxprocesser? Og har i nogle eksempler på nogle redoxprocesser...? Håber på i kan hjælpe mig.... Skal snart op i kemi c :s -
Har brug for...?
ForumindlægHej... Jeg har brug for notar/teori om olie og gas indenfor kemi?? Nogen der har det eller der ved hvor jeg kan find noget om det ? -
JERN
ForumindlægHej alle! Jeg er igang med kemi lige nu jern.. Hvilke kemiske egenskaber har jern`? Hvilke kompleksbindinger kan jern danne og hvordan? -
Gladstones forsøg
ForumindlægHey Er der nogen der kan uddybe "gladestones forsøg" - kemi. Skal nemlig op til det, og har ikke rigtig fået fat i hvad det er. Tak på forhånd Camilla -
Fældningsreaktion - rapport
ForumindlægHej alle. Er ved at skrive en rapport om fældningsreaktioner i kemi. er lidt i tvivl hvilke emner/fagbegreber der skal være i teori afsnittet. Nogen der ved det? -
eksamens opgaver
Forumindlæghey Er der nogle der ved, hvor man kan hente skriftlige kemi eksamens opgaver henne? Ligger de et sted på nettet? -
HJÆLP Organisation
ForumindlægNogen der evt. har lavet en case om GH kemi A/S ??? Er i tvivl om nogle opgaver.. Så vil gerne diskutere :) -
Hjælp Organisation
ForumindlægNogen der evt. har lavet en case om GH kemi A/S ??? Er i tvivl om nogle opgaver.. Så vil gerne diskutere :) -
Ideer - AT
ForumindlægNu skal jeg snart op til AT og mine fag er hhv dansk A og kemi c. Men hvad forventes der, at jeg kan i kemi? (har rejst, så har faktisk ikke haft kemi i 4 år). Jeg skal fortælle om et medicinpræparat i kemi-delen. Indtil videre har jeg lidt om syntesen af stoffet, noget omkrin det specielle ved p... -
Metaller?
ForumindlægHej jeg skal skrive en aflevering om metaller i Fy/kemi er der en der kan forklarer metallernes egenskaber (detaljet)t? -
Bioteknologi A
ForumindlægJeg skal op til termins prøven i bioteknologi. Jeg har fundet 3 exames sæt i bioteknologi og har prøvet at gennemgå dem. Men jeg er ikke så god til kemi da at jeg aldrig har haft det. Jeg har nu læst kemi c igennem og vil også gerne læse noget fra kemi A1 og kemi A2. Men jeg har ikke så meget t... -
SRP uran
Forumindlæghej studieportalen. Jeg skal skrive om Uran i kemi og fysik. tænkte på om i kendte nogle sider eller nogle opgaver her inde som jeg kunne hente hjælp fra? -
Eksamensopgaver
ForumindlægHej! Jeg har meget brug for eksamenssæt for Kemi A STX 2017, er der nogen der har den og kan sende mig den!! Det ville være en stor hjælp!! -
hjælppppppp
Forumindlæghej alle sammen jeg har tænkt mig lidt på at skrive SSO i Mat og Kemi .. er der nogle som har nogle gode idéer til et emne? -
magnetisme
Forumindlægjeg skal op i fysik og kemi i morgen og jeg kan simpelhen ikke finde ud af at forklare hvad forskellen på induktion, elektromagnetisme og magnetisme er. Er der nogen der ved det ? knus :)
