Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16701 til 16720 af 41162
-
AT eksamen 2009 - Hjælp
ForumindlægHej. Er der nogen herinde, som har valgt (ligesom mig) at skrive om "Jules Verne - Rejsen til månen" i AT12 med fagene dansk og fysik? -
Et godt essay?
ForumindlægJeg skal til eksamen i dansk imorgen og derfor vil jeg gerne lige have nogle sidste fif med på vejen..Hvad indeholder et godt essay? -
virkemidler
Forumindlægskal op i studentereksamen i skriftlig dansk imorgen, men er lidt usikker på hvad der menes med at gøre rede for forfatterens virkemidler..? hvad indbefatter vikemidler?? sproget? på forhånd tak -
Hjælp til forståelse af begreber...
ForumindlægHej jeg kunne godt bruge lidt hjælp til nærmere forståelse af disse begreber i dansk…Psykologisk realismeKonfrontationsmodernismeHeretica modernismepå forhånd tak :o) -
hf-hold
ForumindlægHvis man skal skrive et analyserende oplæg til et hf-hold, hvad er det man skal være opmærksomme på/ hvad er det man skal gøre?. Er det en speciel måde.(jeg snakker om danske eksamen)hjælp!På forhånden mange tak -
Søger en person, der har lyst til at se på en fransk oversættelsee
ForumindlægHej derude Har oversat en tekst fra dansk til fransk. Nogle der evt kunne tænke sig at give noget feedback omkring oversættelsen? -
Kopiere ordbog?
ForumindlægMå man gerne kopiere dansk-engelsk ordbog ind til ens word-program og bruge den til eksamen, er det snyd eller er det lovligt? -
Kortfilm sorthvid eksamen
ForumindlægHej. Jeg har trukket den norske kortfilm sorthvid til dansk eksamen og ville høre om der var nogen der havde en analyse af den liggende, eller ved hvor der er en ??? TAK :) -
Moderne eventyr
ForumindlægHej Jeg skal skrive et moderne eventyr i dansk, men jeg ved ikke helt, hvad kendetegnene er? Nogen der kan hjælpe? -
Ekstra bladets målgruppe
Forumindlæghey nogle af jer der har nogen ide om hvilken målgruppe ekstrabladet har?jeg vil selv skyde på mellem 15-40 år?jeg skal bruge det til en dansk opgave ;) -
Matrixbetegnelse
ForumindlægHej, Er der en dansk betegnelse for: "Diagonally dominant matrix" eller "Strictly diagonally dominant matrix"? Tak på forhånd -
Np Woman no cry
ForumindlægDetter er en oversættelse fra engelsk til dansk af sangen "No woman no cry" af Bob Marley. -
HJÆLP! Forskellen på racisme og fascisme?
ForumindlægHej ! Ved I hvad den hel konkrete forskel er på racisme og fascisme? For jeg kan bare ikke forstå det?? Det ville være dejligt hvis jeg kunne få det, både på dansk og engelsk :-) På forhånd tak ! -
Kan man komme op i disse ting?
ForumindlægHej alle sammenNår man er til eksamen i Dansk niveau A. Kan man så godt komme op i følgendeReklamerAviserArtiklerBillede (maleri)DigteEller er det udelukkede en novelle som man "typisk" vil komme op i? -
Produkt
ForumindlægHejsa.... Jeg i dansk har vi et projekt om mode, og vi skal så derfor lave et produkt, men har ingen anelse om hvad jeg vil lave. Har I en idé? Tak på forhånd. -
Tidlig skilsmisse
ForumindlægSidder og forbereder mig til dansk mdt. eksamen, og mangler lidt godt til "tidlig skilsmisse" af Emil Aarestrup. Er der nogen der kan hjælpe mig? -
analyse og fortolkning
Forumindlæger der nogen der har en analyse og fortolkningsmodel? jeg skal til årsprøve i srift. dansk, så det ville være en stor hjælp..den kan sendes til min [email protected] -
Problemformulering
ForumindlægHej, hvad har du valgt af problemformulering? Jeg skriver også netop om den spanske syge. Synes det er et svært emne, og der er ikke meget data på dansk.. -
huske
ForumindlægEr der nogen herinde som kan prøve at beskrive (bare på dansk), hvad als ich jung war handler om. Altså skal bare vide et referat af hvad den handler om. -
D.T.A.P Nephew hjælp
ForumindlægHej Jeg har lidt problemer med et spøgrsmål i en dansk stil: Du ser kun glamour men vil have mere dokumentar Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad det kan betyde??? På forhånd tak
