Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 16761 til 16780 af 48880
  • Præterium og furturm på spansk

    Forumindlæg
    Når jeg skal danne en sætning med præterium og Futurm hvordan gør jeg så? Eksempelvis "Hotellet åbnede" (præterium)
  • Analyse

    Forumindlæg
    Jeg skal en lave en analyse af den blomstrende have. Håber nogen kan hjælpe-) f
  • Projektopgaven - objektiv eller subjektiv?

    Forumindlæg
    Overskriften fortæller det meste. Skal jeg være subjektiv eller objektiv i min projektopgave?
  • Grantræet

    Forumindlæg
    Søger en analyse af grantræet skrevet af hc andersen.... håber i kan hjælpe.... thx....
  • Svampe

    Forumindlæg
    Hey derude!!!Jeg tænkte på om nogle af jer biologer havde en rapport om "Svampe", fordi mit biologihold tog ud til en skov for at kigge på svampe, men fordi jeg var syg kunne jeg ikke komme med:-( Vi skal nu aflevere et refarat over svampe, men efter som jeg ikke var der, tænkte jeg på ...
  • Musik - programmer til computer

    Forumindlæg
    Jeg har hørt at man kan få programmer til computeren som fx kan lave koralharmonisering og hvor man selv kan skrive sine koralstemmer ind og sådan. I det hele taget bare programmer med teorilære. Er der nogen der kender noget til disse og evt. kan nævne navne ?/Xabbu
  • hjælp..............!!!!!!!!!!!!!!!

    Forumindlæg
    Hey......Sidder og oversætter tysk... Er der nogle der ved hvad denne lille sætning betyder: Da trug sich zu...???
  • Fsa skriftlig

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg er pludselig blevet lidt i tvivl om hvor lang tid man egentlig har til den skriflige fremstilling? Er det 2,3 eller 3½ time?? Plzz hjælp lige.
  • DONG

    Forumindlæg
    Hej! Jeg vil gerne vide hvad DONG står for! Håber i kan hjælpe
  • lidt engelsk.. please help!

    Forumindlæg
    life is too short to be wasted on "absence"...kan man godt sige det? håber der er nogle der stadig er vågne... ;-)
  • brugen af 'sie sind'

    Forumindlæg
    Bruger man tredje person flertal fx i tyske film osv. for at det skal være formelt, for at man skal være høflig eller hvordan? fx når personer afhøres bruger de "Sie sind.." osv. i stedet for 'du bist'.
  • word, ny side

    Forumindlæg
    kan man flytte rundt på siderne i word.. hvis jeg fks vil have side 1 nederst, og kan man ikke sætte en ny side ind foran den foreste
  • Mein Dritter Mord

    Forumindlæg
    Hej, ville lige spørge om nogle havde læst "Mein dritter Mord" af Melina Moser Vi skal nemlig skrive en opgave om teksten, ville lige spørge om nogle kan huske hvad den handle om og måske skrive et lille resume på tysk. tak
  • alexander den store

    Forumindlæg
    Haii alle er igang med en historie opgave om alexander den store og sidder fast i et spørsmål som går ud på Hvilken betydning har Alexander den Store haft på, hvordan verden ser ud i dag? håber der er nogen som kan hjælpe med både hjemmesider og svar på forhånd tak
  • Perspektivering af den Amerikanske drøm.

    Forumindlæg
    Hej..Jeg sidder og skriver 3.g opgave, og er kommet frem til en perspektivering af den Amerikanske drøm.Jeg har redegjort for den Amerikanske drøm, og det Amerikanske samfund. Hvad kan man ellers skrive i sådan en perspektivering?Håber i kan hjælpe..
  • Perspektivering

    Forumindlæg
    Hej derude. Jeg har snart engelsk B mundtlig eksamen(HTX), hvor jeg blandt andet skal fremlægge min synopsis, jeg har dog problemer med perspektiveringen. Hvad er det lige præcis jeg skal? Og har I nogle gode idéer til hvad jeg kan perspektiverer til? Mit emne er fedmen i Amerika hvor jeg komm...
  • Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbag...

    Forumindlæg
    Min nabo skal op til eksamen på mandag kl. 8.30 og hun har virkelig brug for jeres hjælp!!!! Hun skal analysere en novelle der hedder: " frem og tilbage med sven ørnø" PROBLEMET ER AT HUN IKKE KAN SKAFFE NOVELLEN!!! Er der nogen der ved hvor man kan få fat på den her og nu. Hun betale...
  • Iliaden

    Forumindlæg
    Der er nogle ord i denne passage (1.sang, v. 282-284) jeg ikke forstår helt præcist. Ordene er streget under. Du, Atrïde, behersk din harme! Jeg ber dig personligt: yp ikke længere kiv med Achilles; han er jo for alle os fra Achaia et værn og en mur i de slemme bataljer.
  • Microsoft word....mm.

    Forumindlæg
    Kender i nogle eller flere word & powerpoint programmer som kan downloades altså uden man skal betale :-)
  • HJÆÆÆLP 1.Verdenskrig

    Forumindlæg
    Skal bruge hjælp til 1. Verdenskrig. Har brug for information til emnet: "feltlæge under 1. verdenskrig" "sårede soldater under 1. verdenskrig" og "De faldne soldaters kære" Tak :)