Søgning på: historie noter stx. Resultater: 16781 til 16800 af 33650
  • Engelsk Grammatik

    Forumindlæg
    Hej venner, jeg har engelsk terminsprøve imorgen, og jeg skal virkelig bruge nogle grammatik noter eller noget i den retning der kan hjælpe mig til prøven imorgen. Takker uanset hvad ;-D
  • Isomeri - Hjælp

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg ville lige spørge om en af jer havde noter til noget med isomeri! :) Det ville ellers være en god hjælp for mig, og evt. hvis i kender en test man kan udføre på nettet om isomeri :) Tusind tak på forhånd.
  • Årsprøve i dansk

    Forumindlæg
    Nogen der kan hjælp mig med lidt noter om "den moderne familie", "mediehistorie" og "iscenesættelse"? Eller nogle gode sider hvor man kan finde noget relevant til de tre emner? På forhånd tak!
  • Analyse af "Wir wollen es uns schön machen" af Angelika Kitsch

    Forumindlæg
    Hey! :) Hvis der er nogen der har en analye, noter eller noget om teksten Wir wollen es uns schön machen,ville jeg blive et glad menneske! Tak på forhånd!
  • kulstofkredsløb

    Forumindlæg
    hej søde mennesker er der nogen af jer som har nogle noter om kulstofkredsløb??? og om nogen ved hvor der bruges store mængder nitrogen? og hvilke problemer kan det fremkalde på vegetation og i vandområder
  • Normalizing - bølgefunktion

    Forumindlæg
    i flere af mine bøger snakker man om Normalizing the wave / the wave function would not be normalizable. hvordan skal dette oversættes ? er det bare at man normaliserer bølgen?
  • Dialogen alkibiades

    Forumindlæg
    Hej, da jeg snart skal til eksamen i old, spørger jeg om nogle har gode noter til Dialogen Alkibiades? Jeg har virkelig brug for det... please hjælp! på forhånd tak :) /Gitse D. Da Costa
  • Afkølingskurver

    Forumindlæg
    Er der nogen der har nogle gode noter omkring afkølingskurver, som de kan sende til mig? Eller anden hjælp til det? Derudover ville jeg også blive glad, hvis nogen bare kunne forklare lidt om det, hvis i føler i har styr på emnet.. På forhånd tak.
  • Olie?

    Forumindlæg
    Jeg skal finde ud af nogle ting om Olie og jeg har ingen noter! hjælp mig: her er nogle punkter man skal have med: Koge/smeltepunkt Opløselighed med vand Hydrofil/hydrofob Polært/upolært Elektronegativitet
  • Regneregler for differentialkvotienter

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal i matematik skrive en note om differential regning, hvor jeg nu er igang med at skrive om regnereglerne.. Er der nogen af jer, der ligger inde med et bevis for én af regnereglerne, så ville det være super! - På forhånd tak.
  • Engelsk problem 2

    Forumindlæg
    Hej SP! Lather betyder på engelsk skum, men hvis jeg skal sige: [...] Vil der ikke være skum. hedder det så på engelsk: There will not be lather - er ret usikker derfor jeg spørger. MANGE TAK!
  • OneNote offline?

    Forumindlæg
    hej! jeg har en del noter i OneNote og skal snart op til årsprøve... er der en eller anden måde til at gøre den offline da størstedelen er digital skrevet som gøre det svært at overføre alt...
  • naturfagsprojekt

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til naturfags eksamen om 2 uger og jeg har brug for noter til drivhuseffekten og kulstofkredsløbet. Er der eventuelt nogen, der kan forklare mig grundigt hvad det går ud på. Tak på forhånd!
  • Erhversøkonomi Niceau C

    Forumindlæg
    Har stærkt brug for hjælp til en case i Erhversøkonomi. Casen er en eksamen case for 2010 om Coop. Så hvis nogle kunne hjælpe med selve opgaven eller give nogle links til nogle noter kunne det være awesome Tak på forhånd
  • Fysik Eksamen!

    Forumindlæg
    Hej SP :) Jeg skal til fysik eksamen i næste uge, og mangler en masse ting. Så jeg vil høre om i har nogle noter til bogen Ny Prisma - Fysik og Kemi 9? Tak på forhånd.
  • Procent og rentesregning

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg starter imorgen med et projekt i matematik, hvor jeg har valgt at arbejde med procent og rentesregning. er der nogen der har noter omkring emnet, der vil dele dem med mig? kunne være en stor hjælp da det tæller som årskarakter.
  • Mundtlig Matematik - Computer?

    Forumindlæg
    Jeg tænkte på om man må medbringe en computer med ind til forberedelsen på 30min? Jeg har en masse gode noter og video'er, så det ville være rart ikke at skulle printe noget ud ! Hjælp jeg skal op imorgen
  • Beviser i statistik og sandsynlighed???

    Forumindlæg
    Jeg skal til mundtlig eksamen imorgen i matematik og kan ingen steder i mine noter finde nogle beviser i statestik og sandsynlighed. Nogen der kan hjælpe??:)
  • Hjælp Tak

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal til naturgeografi eksamen her snart.. Jeg vil høre om der nogen der sad med noter fra "Naturgeografi c" bogen.. Jeg har prøvet at kigge, men kunne finde noget fra den bog...
  • Rut Brandt: Berlin 1947

    Forumindlæg
    Hej! Sidder med et uddrag af "Freundesland" (1992) og tænkte på, om der er nogen, der måske har noter til teksten? Uddraget hedder "Rut Brandt: Berlin 1947" Tak på forhånd.