Søgning på: dansk reportage. Resultater: 16821 til 16840 af 41162
-
Hjælp til en sætning
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med at oversætte den nedenstående sætning, og evt. forklare hvorfor det lige præcis skal være sådan ? To unge danskere var taget på ferie -
det moderne gennembrud
ForumindlægHej. Jeg har brug for tekster fra det moderne gennembrud som lægger vægt på dansk identitet. Er der nogen som har forslag? -
Tysk
ForumindlægHej jeg har et spørgesmål om tysk. Jeg vil have at en der oversætter en sætning fra dansk til tysk. sætningen er: En rocker har overfaldet en punker. -
Hjælp
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælpe til en dansk opgave. Hvis der er nogen der har læst Babettes gæstebud og som har lavet anmeldes eller en opgave om den vil i så ikke sætte den ind siden. Det haster -
Klumme ideer
ForumindlægHej jeg skal skrive en klumme i dansk. Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive om, så jeg håber der er nogle af jer, som har nogle ideer :) -
Hjælp Haster
ForumindlægHej nogle der har noget viden eller informationer om Den danske Biskop, Peder Palladius? så vil jeg meget gerne have det... Tak på forhånd :) -
Lykkeper
ForumindlægHej er der en der vil være sød og rette min dansk stil? Det er om den moderne gennembrud. Det vil være dejligt hvis en kunne gøre mig en tjeneste, og hvis i vil have noget for det, er det helt iorden. :-) -
Det Haster virkelig
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig med en tidslinje overfor Dansk/historie?? Altså ved i noget om det det forskelige årstaller ? -
hjælp
Forumindlæghej jeg er ved at oversætte et dansk tekst til engelsk. hvordan siger man verdensomsejler på engelsk. på forhånd tak -
Oprykning til 3g, hvis man ikke laver da/hi-opgaven?
ForumindlægHvis man ikke laver den obligatoriske dansk- og/eller historie-opgave i 2g, kan man så risikere, at man ikke får lov til at rykke op i 3g? -
Rettelse! Grammatiske og sproglige fejl.
ForumindlægEr der nogle der vil være så søde at rette min dansk stil indenfor grammatiske og sproglige fejl. :) Håber virkelig der er nogen der vil! :) God aften :) -
Haster!!
Forumindlæghej jeg skal skrive et tysk refarat af en bog der hedder Bitterschokolade men har ikke fattet noget af den. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad den handler om på tysk eller på Dansk TAK.' -
hjælp til at skrive essay
Forumindlæghej er der nogen der ved hvor man kan finde en god model til hvordan man skriver et godt essay til dansk A esamen? :D -
Terminsprøver
ForumindlægSkal man i terminsprøver i sine højniveaufag + dansk + mat B (hvis man ikke har det på A) + eng b? Ligeså ved årsprøven? -
REKLAME ANALYSEEEEE
Forumindlæghejsa vi skal skrive en analyse af en reklame i dansk og jeg ville være rigtig glad hvis i ville se hvad jeg har skrevet indtil videre :))) -
Avisartikel
ForumindlægJeg sidder og skriver en avisartikel til dansk aflevering. Jeg kom pludselig i tvivl om: Må man skrive hvad folk tænker, eller føler, i en avisartikel? -
Betragtnning
Forumindlæghey er der nogle der lige hurtigt kan fortælle hvad der menes med; moderne mentalitet? skal bruge det til en dansk stil, hvor man skal diskutere novellens billede af moderne mentalitet -
Eksamens opgaver 2006?
ForumindlægNogen der kan fortælle mig hvad opgavetitlerne der blev brugt til Skriftlig Dansk A på handelsskolen i maj 2006 hedder? :) -
Analyse model til lyrik?
ForumindlægHej alle jer! Er der nogen herinde der ligger inde med en analysemodel til engelske digte? Eller er det tilstrækkeligt at følge en dansk og blot konvertere den til engelsk? På forhånd tak -
Hej alle sammen har virkelig brug for hjælp Pleas
ForumindlægHej har virkelig brug for hjælp da jeg har lidt problemmer med dansk.. håber i gider rette min stil og måske kommenter? På forhånd tak alle sammen
