Søgning på: historie noter hf. Resultater: 16821 til 16840 af 33009
  • hjælp til vietnamkrigen

    Forumindlæg
    Hej mig og nogle fra min kasse skal lave en fremlæggelse i historie om vietnamkrigen, vi er nået rigtig lang med vi kan ikke finde noget om hvordan de civileforhold i vietnam var. Er der nogle som kan hjælpe os?
  • FAG???

    Forumindlæg
    Hej Jeg har studieretningen Engelsk A, Tysk A og Samfundsfag B, kan jeg så til SRP vælge Historie A og Samfundsfag B? TheRose
  • eventyrlig novelle?

    Forumindlæg
    hey mennesker, kan en historie godt både være en novelle og et eventyr? altså stilen er en novelle og genren er eventyr? jeg er i tvivl, håber nogen kan gøre det klart for mig... taj:)
  • Dansk stil, skal afleveres IMORGEN!?

    Forumindlæg
    - Hej, jeg skal skrive en stil. Jeg kan skrive om en ferie der har haft stor indflydelse på mig, eller en historie der hedder forladt, og det skal ende med en dukke der ligger på en sten på stranden. Har i nogle ideer? Tak (:
  • Inspiration hjælp

    Forumindlæg
    Hej derude.. Jeg er igang med min dansk/historie opgave og har valgt korstogene, er der nogle som har skrevet denne opgave og har lyst til at sende opgaven til mig, som inspiration ? :)
  • HJÆLP TIL EKSAMENProjekt

    Forumindlæg
    hey..jeg skriver om 1.verdenskrig i historie og og har valgt at inddrage følgende fag: kemi og biologi er der nogen af jer der kunne kommer med et forslag om hvad et evt. problemformelering kunne? mange tak på forhånd.
  • Fortæller/synsvinkel i Et dukkehjem

    Forumindlæg
    Jeg er i tvivl om det er eksplicit eller implicit fortæller i Henrik Ibsen et dukkehjem Jeg kan heller ikke finde ud af om det er en alvidende fortæller osv. Hvad kalder man den måde historien er opbygget et manuskript eller ?? På forhånd tak :)
  • Synopsis i Krig og Teknologi

    Forumindlæg
    Hej.. Vi skal skrive en synopsis i overemnet "Krig og teknologi", og fagene er fysik og historie. Nogen forslag? Er selv helt tom. Helst ikke atomvåben. KH Michelle
  • Help to

    Forumindlæg
    Er der nogen da kan hjælpe mig Med lidt engelsk jeg har en skriftlig opgave som skal afleveres, på mandag så ville lige høre om hvad man kan skrive om The White House? Historien har jeg skrevet
  • Teknologihistorie

    Forumindlæg
    Teknologihistorie er nu obligatorisk på HTX uddannelsen, så jeg synes det er på tide at der under fanebladet opgaver kommer et fag der hedder teknologi historie. Så ville lige høre om folk bakker op omkring det
  • Martin Andersen Nexø

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere "de tomme pladsers passagerer" af Martin Andersen Nexø. Er dog kommet lidt i tvivl. Hvordan ville i sammenflette en karakterstik af familien med historiens titel?
  • The Ant-Eater

    Forumindlæg
    Hey folks! Er der nogle af jer der kender noget til historien: "The Ant-Eater" skrevet af Roald Dahl? Tusind gange tak på forhånd!!!
  • Hjælp til den tværfaglige eksamensprojekt

    Forumindlæg
    Jeg søger hjælp til min tværfaglige eksamensprojekt i religion c og historie b, mod betaling. Har brug for vejledning, hjælp med problemformulering, synopsis og fremlæggelsen op til eksamen.
  • Selvvalgt materiale til eksamen...

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg er i gang med historie eksamen og blev lige pludselig i tvivl om man må tage materiale fra undervisningen som selvvalgt materiale. Er der nogle der ved om man må/ikke må?? På forhånd mange tak!! :D
  • SRP

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive SRP i historie A og engelsk A om den amerikanske drøm. Jeg skal finde noget at analysere i begge fag, er der nogen som har ideer?
  • Engelsk stil :O

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg er ikke lige en haj til det der engelsk, er der nogen, der vil se min engelsk stil igennem for grammatik fejl? Det er en meget lille stil vi skulle skrive om to drengegrupper, fra to forskellige historier. På forhånd tak !
  • 1. verdenskrig hjælp

    Forumindlæg
    Hej Jeg skriver en historie opgave vedrørerende 1. verdenskrig, og jeg skal besvare spørgsmålet: Hvordan udviklede vest fronten sig? Er der nogle som vil hjælpe mig? Jeg har søgt på nettet, men der står så meget og det er uforståeligt.
  • Desperat hjælp! Haster!

    Forumindlæg
    Hej, Skal have valgt til i morgen, hvad jeg vil skrive om. Kan vælge fagene Engelsk-Historie eller Engelsk-Dansk Men er på bar bund, hvad jeg skal skrive!! NEED HEEEELP! På forhånd tak!
  • kennans x-artikel

    Forumindlæg
    hej, jeg skal op i til historie eksamen på torsdag. Er der nogen der ´har nogle notater til Kennans x-artikel eller som bare kan forælle om den? Jeg håber, at I kan hjælpe..
  • Stil

    Forumindlæg
    Hej allesammen. jeg skal aflevere en dansk stil, den 17 november, og jeg ved ikke hvilken jeg vil vælge. jeg har tænkt over to. 1. det er en krimi, hvor man skal skrive videre på en historie. opgaven hedder: Her er begyndelsen til en kriminovelle. Skriv novellen færdig. vælg eventuelt en anden o...