Søgning på: engelsk brev. Resultater: 16861 til 16880 af 25907
-
Terminsprøver
ForumindlægTil januar måned har jeg Terminsprøver, og jeg vil gerne vide om det er FSA maj eller FSA december man får? jeg skal op i dansk, matematik og engelsk. kan nogen evt. komme med råd til at forberede sig? på forhånd tak -
The Wall
Forumindlægsøger engelsk noter til The Wall af Pink Floyd! har set at da ligger et lille udsnit af opgaver, men disse behandler kun 3-4 sange!har problemer med at forstå og fortolke teksterne rigtigt, så ville være en stor hjælp! -
Cuba
ForumindlægHey. Jeg skal skrive DIO om Cuba i Spansk og samtidshistorie, men jeg mangler lidt litteratur på enten dansk eller engelsk. Er der nogle der kender til noget litteratur hvor der evt. står beskrevet noget om de mange bådflygtninge til USA? Hilsen Chargers -
Notater
ForumindlægNogen her der har nogle gode afsætnings notater til niv A på HH ? :) har sygt travlt med IØ, EØ, dansk og engelsk... er villige til en byttehandel :) har ca 50 siders notater til IØ. -
The Smallest Dragonboy
ForumindlægJeg har The Smallest Dragonboy af Anne McCaffrey på mit eksamenspensum til højniveau engelsk, sproglig. Da det er en børnehistorie, er det lidt svært at sige noget rigtig dybt om det. Er der nogle der har nogle ideer? -
engels mundtlig 2.g
ForumindlægJeg skal op i engelsk mundligt her i næste uge. Jeg ville høre om der er nogen der har nogle fif:) og om hvad der er bedst at komme ind på.Dessuden om der er nogen der ved om hvis man trækker en roman om man skal fortælle om hele romanen eller om man skal kun skal fortælle om de kapitler der er o... -
The Idea of Summerhill
ForumindlægHej,er der nogle der har nogle notater til teksten af A.S. Neill; The Idea of Summerhill??Skal op til eksamen i engelsk og kan ikke rigtigt gennemskue denne! Altså hvad jeg skal få ud af teksten osv.På forhånd tak!JolleCas/ -
rettelse
Forumindlæghej jeg har oversat 4 korte tekster fra dansk til engelsk (i alt ca. en A4 side) .. er der en derude der kan/gider kigge den igennem og rette den, eller sige hvad jeg skal rette, hvis jeg sender den. -
Oversættelse Eng>dansk af et stort stykke fagtekst
ForumindlægHej!jeg ligger inde med en små 5 siders engelsk fagtekst. en såkaldt "Terms of Service" som jeg skal ha oversat. Er der nogen der kender nogle steder de tilbyder hjælp til sådan noget? Det er meget højt niveau -
Jeres mening
ForumindlægHvad er jeres yndlings danske ordsprog :) ? og hva synes i om den? -hvad gør den god ..Som som kender nogle ordsprog som man også bruger på engelsk men hvilket har en anden vending - forståelse/mening end den danskeJeg vil gerne have i kan hjælpe mig :) ..På forhånd mange tak .. ;) -
Hvor reducerer man underskudet på den offentlige balance?
ForumindlægHej Som overskriften siger, hvordan reducerer man så underskudet på de offetlige finanser. Er igang med at skrive SRO med de to hovedfag engelsk og international økonomi om USA's økonomi. Håber at der er nogle kloge hoveder der kan hjælpe mig :) På forhånd tak -
hjælp fsa
Forumindlægheeij. skal have fsa prøve i engelsk på tirsdag, og på torsdag skal jeg have skriftligt fsa dansk. er der nogen der nogle gode råd til hvad jeg skal øve mig på. er der noget spcielt jeg skal huske, når vi har prøven. please svar hurtigt. -
HJÆLP SØGES :-)
ForumindlægNogle der kan give inspiration til et engelsk essay om Tony Blair's tale "on terror" 2005. Kunne være super, da jeg ikke kan komme i gang.. Håber nogle er søde og hjælpe <3 -
Rettelse?
ForumindlægJeg har lavet en engelsk stil og ville lige se, om det var muligt, at finde en der havde lyst til at læse den igennem. Jeg vil gerne hvis i kunne markere fejlene og sætte spørgsmålstegn hvis der er den mindste lille ting i ikke forstår .. Den fylder kun lidt over en side .. Jeg vil blive så glad ... -
Tea with the Birds
ForumindlægHej allesammen! Har nogen læst den engelske novelle "Tea with the Birds" af Joanne Harris? Hvis ja, ville jeg høre om ikke der var nogen som havde nogle guldkorn til den, for jeg har temmelig svært ved at finde symboler osv i den. -
Hjælp til stil (ideer til emne og handling)
ForumindlægHej allesammen som i kan læse i overskrift skal jeg lave en Engelsk stil og det skal være en gyser, men så kommer det store problem jeg har virkelig ingen idé om hvad den skal handle om.. Så tænkte om i havde nogen gode ideer? -
Spanskundervisning
ForumindlægJeg tilbyder privat spanskundervisning til enkeltpersoner og grupper i Storkøbenhavn. Pris er 90 kr per time. Jeg er en spansk kvinde, der har erfaring med undervisning i spansk sprog Undervisningen foregår på engelsk eller spansk. Interesserede kan sende mig en mail: [email protected] -
Svar på gramatisk spørgsmål.
ForumindlægMin klassekammerart, som har engelsk på A, og jeg har diskuteret om det hedder Brian feels like shit, eller Brian feel like shit? Jeg ved godt det ikke er så studierelevant men er dårlig til grammatik og kunne godt tænke mig at vide hvad der er rigtigt. Nogle der kan hjælpe? -
Valuta forhold
ForumindlægJeg er igang med en eksamens opgave på HG jeg skal forestille mig at jeg skal ind på det engelske marked med et produkt også skal jeg forklare lidt om valuta forhold nogle gode ideer? samfundsfag er ikke min stærke side. Og jeg skal også ind på noget Import/Eksport. -
Heey alle
ForumindlægHeey, jeg ville bare lige høre om der var nogen der har været til niende klasses afgangsprøve her fornylig, i mundlig engelsk, som der gad at fortælle miig om hvordan prøven er, og om det er svært. Deet ville virkelige være en rigtig god hjælp;b
