Søgning på: tove ditlevsen analyse. Resultater: 16901 til 16920 af 24088
-
Tysk eksamen, grammatik? :-)
ForumindlægHej, jeg skal til tysk mundtlige eksamen om et par timer! Har rettet alt igennem, jeg skal sige udover to af mine analyse punkter, jeg synes omfatter er svært sprogbrug. Er der en venlig sjæl derude, der vil se på det? :-) -
Yahya Hassan - Barndom og gemmeleg
ForumindlægHej allesammen , jeg skal perspektivere til gemmeleg - efter som jeg har valgt Barndom - og da lille dumme mig ikke har taget notater da vi analyserede Gemmeleg så.. Er jeg ret meget i knibe så.. Kan nogen derude hjælpe mig.? -
Spørgsmål om eksamen
ForumindlægHejsa. Jeg skal til eksamen i næste uge, hvor jeg får en ukendt tekst som jeg skal analyser, så ville høre om nogen havde en analysemodel? Vores emner er: Growing up Fantasy Food Ved fantasy er det vel bare Aktantmodellen jeg skal bruge? :-) -
Bøger søges - international business
ForumindlægJeg søger bøger til HA (IB) på enten CBS eller SDU. Der er tale om fagene: Virksomhedens økonomi Kvantitative analyseredskaber Organisation med videnskabsteori Entrepreneurship og forretningsforståelse Finansiering Analyse af kvantitative survey data -
hvordan- start på stil??
Forumindlæghej gode ideer til hvordan man kan starte en stil som skal handle om mig (en selv)? skal på ca. en havlv side på com skrive noget om mig selv. DErefter skal jeg analysere en kortfilm. Håber der er nogen der kan hælpe/har ideer -
Antagonist eller agonist
ForumindlægHejsa Jeg skal lave en kemisk analyse af stofferne i HAART behandling mod HIV: 1. Atazanavir 2. Abacavir 3. Etravirin Mit spørgsmål er om alle stofferne er antagonister eller er de agonister? Er også lidt i tvilt om hvordan man kan anlysere deres kemiske struktur... :) -
Kostanalyse
ForumindlægHej. Jeg har fået til opgave at lave en analyse af min kost. Jeg skal lave den over 1 døgn (indtag af mad og væske). Hvor kan jeg skrive det hele ind henne, sådan så jeg kan bruge dem som billeder/diagrammer i min rapport? -
Metode i dansk til analysering af reklamer
ForumindlægHej studieportalen, jeg skriver AT i dansk og historie. Og så skal jeg jo skrive noget om metoden i dansk. Har kun fundet noget om den hermeneutiske spiral. Men jeg analyserer udelukkende reklamer så den er nok ikke anvendelig der. Nogle der kan hjælpe? -
Hjæp! Min fucking familie!
ForumindlægHej folkens jeg er i gang med en analyse af "Min fucking familie" af Ina Bruhn, men jeg sidder lidt fast budskabet. Jeg ved ikke helt hvad budskabet er? Er der en venlig sjæl som kunne tænke sig at hjælpe?? Al hjælp er virkelig påskønnet! ;) -
Løse de her sætninger
ForumindlægHej alle!!! Jeg kan sempelhen ikke finde ud af de her sætninger. Har lavet de andre, men de her sætninger driller. Man skal analysere dem og oversæt dem til tysk. Husk på hvilket led der er hvilket kasus på tysk: Børnene vasker forældrenes bil. Børnene spiser en kage. Moderens kage smager godt. -
hjææææææææææælp
Forumindlæghey, jeg skal skrive en analyse af rappen "lykkelig luder" er gået igang men kan simpelhen ikke skrive mere har ikke engang 1 side og skal have 3.. er desperat eller bare en rettelse af hvad jeg har ville være dejligt:) -
Begrebsdefinition i problemformulering
ForumindlægHej. Er der nogen som kan fortælle mig, hvor vidt man "må" skrive en definition af et begreb i sin problemformulering? Dvs. skrive den specifikke definition af fx kultur i selve problemformuleringen, og bruge denne som afsæt for sin analyse som lideledes beskrives i problemformulering... -
Teoretikere- skizofreni
ForumindlægJeg skal analysere en case i psykologi, hvor jeg skal undersøge hvordan det påvirker et individ at blive diagnosticeret med skizofreni Jeg er dog i tvivl om hvilke relevante teorier og teoretikere jeg kan bruge i denne sammenhæng Er der nogen der har nogle gode bud??? Har virkelig brug for hjælp -
Hvad er IPSC?
ForumindlægJeg skal analysere denne artikel i biologi: https://www.cell.com/cell-stem-cell/fulltext/S1934-5909(17)30238-2#secsectitle0030 IPSC går igen flere gange, men jeg har ikke helt forstået hvad det er, og jeg har prøvet at google det, men finder ikke frem til noget -
Søger hjælp i statistik
ForumindlægHej jeg har to fag i statistik på HA. Det ene er kvantitative analyser i SPSS, hvor jeg søger hjælp. Det andet er statistik med Megastat, hvor jeg søger hjælp. Skriv her hvis du er interesseret, da jeg her får en mail, og ikke tjekker herinde :) -
Formanalyse
ForumindlægHej allesammen. Jeg har fået til opgave at forminddele "Der Vogelfänger bin ich ja", og jeg er meget i tvivl, om jeg har gjort det rigtigt. SKulle jeg være så heldig, at der er en, der ligge inde med en analyse af arien? -
Hjælp til Aktantmodel (Kejserens nye klæder)
ForumindlægHej, jeg er igang med at analysere Kejserens nye klæder, men er lidt itvivl med primært aktantmodellen og også lidt med kontraktmodellen. Jeg syntes nemlig ikke dette er et helt normalt eventyr, så har svært ved at placere disse to klassiske eventyranalysemodeller. Nogle der kan hjælpe? :-) På fo... -
Kortfilmanalyse af Gråvejr
ForumindlægJeg er i gang med at analysere kortfilmen "Gråvejr"; men jeg er srødt på spørgsmålet: "point of no return", hvilket jeg ikke helt kan finde ud af, hvor det er. Nogen der kan hjælpe? -
digt
ForumindlægHej er der en konkonret facit for, hvad en digt handler om? Fordi jeg har analyseret digt alt efter hvordan jeg har fortolket, men når søgtede lidt på nettet kun jeg se, at jeg har forstået den helt omvendt forhold til de andre, gør det noget? -
Nyere Noveller (1990 og frem)
ForumindlægHej. Mit fordybelsesområde er Nyere noveller (1990 og frem). Jeg skal perspektivere til Catwalk. Men jeg har ingen ide om hvilken novelle jeg skal analysere og perspektivere til Catwalk. Det ville betyde utroligt meget, hvis i havde nogle noveller, som man kunne perspektivere til Catwalk. På fo...
