Søgning på: historie noter hf. Resultater: 16941 til 16960 af 33009
-
Hjertevirus- HJÆLP
Forumindlæghej alle sammen er der nogen som har læstr en novelle som hedder hjertevirus af charlotte mit problem er at jeg ikke helt forstår historie og skal lave en analyse men ved ikke når jeg ikke helt for´står den..........plis hjælp -
En novelle
ForumindlægHej nogle der har arbejdet med historien The gift by Karen Philips? Nogle der kan hjælpe med at skrive et summary, eller nogle der måske har et summary? -
Brick Lane Tema
ForumindlægHej Alle! :) Jeg har et spørgsmål i forhold til Monica Ali's novelle: Brick Lane. Er der nogen der ved, hvad det overordnede tema er i historien? Håber I kan hjælpe. -
Hvad symboliserer Bongo (elgen) i Doppler?
ForumindlægEr elgkalven, Bongo, et symbol på noget i bogen Doppler? Og hvis ja, på hvad? Jeg skal skrive en analyse i dansk, og jeg tænkte, at den nok symboliserede noget væsentligt i historien. -
Begrænsninger i AT - samf, his og mat
ForumindlægHej derude. Jeg har i AT om krig, medier og teknologi på tværs af fagene samf, historie og matematik. Hvori kunne begrænsninger ligge? Og skal disse indgå i den mundtlige fremlæggelse? -
Middelalder.
ForumindlægHej. jeg sidder og skal skrive opgave i historie. kan i fortælle mig hvorfor middelalderen bliver kaldt for den mørke tid? For som jeg ser det, så er der også positive ting ved middelalderen, hvad er det negative? -
Olympiastadion Berlin
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med dette spørgsmål? Det er om Olympiastadion Berlin. * Hvilke billeder/statuer kan I finde. Hvilke myter, historier begivenheder referere de til? Hvilken stil er de skabt til? -
AT
ForumindlægHej, jeg har valgt Historie og Samfundsfag til min AT-opgave og vores emne er Katrofer - "Årsager og konsekvenser" Er der nogen der har en idé om, hvad jeg kan skrive om? Tak på forhånd :) -
Hjælp til Indledning og kilder
ForumindlægJeg skal skrive en indledning i DHO (Historie). Jeg har om den franske revolution og kunne godt tænke mig at hører, hvad der er vigtigt for en god indledning samt gode kilder til mit emne. Tak på forhånd. -
HJÆÆLP!
Forumindlægjeg skulle læse en historie der hedder Hjemkomst som er skrevet af Bent haller. Efter det skal jeg lave en karaktistik af Morten, men jeg ved ikke hvordan.Håber i kan hjælpe mig:) -
Miljø i Drengene fra Skt. Petri
ForumindlægHej i kloge hoveder nogle der kan forklarer mig hvilke miljøer drengene kommer fra? det er specielt Gunnar/Lars på den ene side og Otto på den anden side? OG hvor foregår historien? adam -
HJÆLP LIGE NU!!!
ForumindlægJeg skal fremlægge i historie om de her to emner: 1. Jerusalems belejring: 2. Erobringens følger: nogen kan hjæælpe med mig o besvare de her to spørgsmål... SÅ HURTIG SOM MULIGT!!!!! -
HJÆLP stil
Forumindlægjeg har skrevet min stil fertig og jeg er ikke sikker på min kommaer og punktummer vil i ikke være søde at rette dem og siger hvad i syntes om historien om den er god eller dårlig det ville være til en stor hjælp :) -
Konsekvenserne for 2. Verdenskrig?
ForumindlægHej! Er i gang med en historie opgave hvor jeg skal skrive om årsagerne, begivenhederne og konsekvenserne til 2. verdenskrig. Men ved ikke hvad konsekvenserne er for 2. verdenskrig. Er der måske nogle der kunne hjælpe? :) -
2.verdenskrig
ForumindlægHej allesammen! -Efterhånden har jeg lagt mærke til at ingen gider svare på min problember. Men nu prøver jeg igen!! Har i lavet en tidslinje i historie om 2.verdenskrig? -
BETALING for gennemlæsning af opgave
ForumindlægHej. Vil høre om der er nogle derude med en samfundsfaglige baggrund eller viden der kan gennemløse en SRP omkring nazismen. Selfølgelig betales der for denne hjælp. SRP'en skrives i historie og samf A. Vh -
Gennemlæsning
ForumindlægHej. Vil høre om der er nogle derude med en samfundsfaglige baggrund eller viden der kan gennemløse en SRP omkring nazismen. Selfølgelig betales der for denne hjælp. SRP skrives i historie og samf A. Vh -
Fortællerteknik og -synsvinkel
Forumindlægjeg er ved at skrive dansk-historie opgave og er i tvivl om fortællerteknink og -synsvinkel hører ind uner stilistik og sprogbrug, eller hvor det evt. ellers skulle gå ind under? -
oversæt sætninger :)
ForumindlægHvordan siger man: "det lagde jeg også godt mærke til men jeg ved ikke hvorfor (at det sker i historien)" "og det er dette som jeg tænker at ......." -
hjælp!!
Forumindlægville bare vide om der er nogen herinde der har lavet en opgave om en historie der hedder Jade´s Summer by Julie Simons? ved ikke hvad jeg skal skrive om den i min essay-opgave :(
