Søgning på: historie noter hf. Resultater: 17001 til 17020 af 33009
-
perioden 1500-1800
Forumindlæghej, knokler med opgaver til historie B (udviklingen i Verden, Europa og danmark i perioden 1500-1800) - hvis er her nogen som kan hjælpe med opgaver .... skriv gerne email [email protected] -
Virksomhedspræsentation
ForumindlægHvad skal en virksomhedspræsentation indeholde? På amino.dk fandt jeg et indlæg hvor de skrev at den skulle indeholde: Lidt historie. Hvad virksomheden laver. Infrastruktur. Nøgle tal og markedsandele. Men er der ellers andet? -
kronologisk eller fortælletid
Forumindlæghej. kan i svare mig, hvordan kan man vide og historien (i mit tilfælde Dødens terning) er en kronologisk fortælling eller fortælle tid?, for jeg synes det kan være begge :-( -
Hvordan de forskellige fag bidrager i undersøgelsen
ForumindlægHej Jeg er ikke sikker på hvad jeg skal skrive i spørgsmålet om hvad de forskellige fag kan bidrage med i undersøgelsen. Hvad de kan sammen og alene. Jeg skriver i Samfundsfag og Historie i AT, og vil meget gerne have hjælp -
Kvinders valgret 1915
ForumindlægHej allesammen! Jeg er igang med at skrive DHO (Dansk-Historie opgave) og jeg skal have hjælp til; årsagerne til at kvinder får stemmeret 1915?? Tak på forhånd:) -
Symboler i Agnete og Havmanden.
ForumindlægMangler lige lidt hjælp til nogle symboler, så som hvad er symbolet for en harpe, hvad skal det betyde? Hvad gør en harpe i en historie? Der er flere symboler så som: Harpe af guld. Guldspændte sko. Guld Hår. Et rødt guldbånd. -
Spiselig Kemi
ForumindlægHej Alle Jeg skal skrive en rapport om spiselig Kemi. Og skal til at skrive om historien. Hvordan kan jeg det? Hvor kan jeg evt læse om det? Rapporten er til i morgen. Tak på forhånd -
Begrebspar - HASTER!!
ForumindlægStår og skal til AT årsprøve i næste uge, og i derfor vil jeg gerne vide, hvad begrebspar helt præcist. Hvad er forskellen på begrebspar og metoder? Jeg har fagene: Biologi og historie. -
BOG VIGTIGT
Forumindlæghej alle. Jeg sidder til 24 eksamen i historie. Er der nogen der ligger inde med bogen: Aztekerriget og den spanske erobring (1997) Der måske kunne sende mig billder af 2-3 sider.. VIL REDDER ALT. -
Produkt omkring modstandsbævegelsen
ForumindlægHejsa. Jeg har i historie trukket modstandsbævegelsen eller det mit under emne. Nogen som hurtigt kan hjælpe mig med et produkt dertil. Eller bare hjælp til en video man kan lave. Tak på forhånd. -
SRP, HJÆLP!
ForumindlægHej allesammen Jeg vil gerne skrive om psykopati i SRP. Jeg er dog kommet i tvivl om hvilke fag, jeg skal vælge. Samfundsfag - Dansk Samfundsfag - historie. Jeg har ikke psykologi... -
musikanalyse af sange fra chess
Forumindlægjeg skal skrive SRP-opgave i historie og musik, hvor jeg skal skrive om Chess og den koldekrig. ville høre om der var nogen som er god til at analysere musik (noder) som vil hjælpe ? -
DHO: mellemkrigstiden - emner?
ForumindlægHej Jeg skal skrive en DHO om mellemkrigstiden, og jeg har valgt historie. Jeg vil høre, om nogle har et par gode foreslag til et emne, da jeg har lidt svært ved det. Håber I kan hjælpe! -
Reformationen
ForumindlægHej jeg skal skrive en rapport i historie om reformationen.. Nogen der kan hjælpe med det her spørgsmål som lyder således: hvad var de væsentligste faktorer til reformationen og hvor blev den gennemført? Tak på forhånd:) -
NELSON MANDELA RAPPORT - HJÆLP!
ForumindlægJeg har fået en rapport for til historie, og nu er jeg godt igang. Jeg ved ikke hvordan jeg skal skrive konklusionen? Og hvordan jeg skal sætte den op ? HJÆLP PLS. DEN SKAL AFLEVERES HER FREDAG D. 19! -
Character sketch of Mr Condon - The weeping fig
ForumindlægJeg skal lave en character sketch af Mr Condon fra historien the Weeping fig, men er total tom for ideer. Er der nogle der kan hjælpe mig i gang?? -
Hjælp med I Spy summarry :)
ForumindlægHej Er der nogen herinde som har læste I Spy og kan vise mig dens summarry eksamplar ? Jeg har selv lavet en, men er ret usikker Tak Ps: jeg har vellagt selve historie med i -
Metode!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skriver AT i tysk / historie (begge A) Jeg har en film, das Boot, men kan ikke finde ud af hvilken metode den tilhører under (inden for faget tysk), HJÆLP! -
engelsk emne - love
ForumindlægEn der har et godt underemne i engelsk til emnet 'love'? som fobidden love eller en ægte historie om fbidden love, mna kan tale om i 5-7 min -
Hvilket produkt?
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen i samfundsfag, og har brug for nogle ideer til et produkt. Jeg skal snakke om NATO, hvad de gør for verden, hvem de er, deres historie og hvordan NATO medvirker i krige....
