Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 17121 til 17140 af 29670
  • FØDSELSDAGEN

    Forumindlæg
    Hej er der nogen her inde, som har læst novellen ”Fødselsdagen” af Finn Søeborg? Eller som har lavet en analyse, da jeg har et spørgsmål vedrørende novellen..
  • srp

    Forumindlæg
    Hej alle.. ville lige høre, jeg er igang med at srp.. Når jeg skal analysere mine forsøg, skal jeg så besvare spørgsmålene der er i forsøgsvejledningen eller ??
  • Ørneflugt - Henrik P.

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der kan hjælpe med en analyse af Henrik Pontoppidans: "Ørneflugt"?Har fundet ud af, at der er et eller andet, med "den grimme ælling"
  • Tolkning af 3D grafer

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har problemer med tolkning af to 3d grafer i forhold til en komparativ analyse af multiplikatoreffekten melllem Dk. og USA.
  • Venstre eller højre komposition?

    Forumindlæg
    Er i gang med en analyse af "Den druknede" og er i tvivl om hvad der afgør om det er venstre eller højre komposition. Har selv svaret højre, da de vigtigtste personer er placeret i højre.
  • SRP spørgsmål - analysering af magtsystem

    Forumindlæg
    Hej :) Når der står jeg skal analysere vha. kildemateriale et magtsystem, hvad menes der så helt præcist? Er det magtensdeling eller?? Er lidt forvirret.. På forhånd tak
  • skadedyr?

    Forumindlæg
    Er der tilfældigvis nogen der har analyseret Ida Jessen's novelle Skadedyr? Jeg mangler lidt inspiration til min stil.
  • Dukkedreng og Donna

    Forumindlæg
    hey..Nogen som har læst Dukkedreng og Donna af Hans Jørgen Nielsen???Hvis i havde lavet en narrativ analyse af den ville det være en stor hjælp...
  • Sophus Claussens "Ingeborg Stuckenberg"

    Forumindlæg
    Sidder og skal lave en analyse og fortolkning af Ingeborg Stuckenberg, jeg er helt lost.Så hvis der sidder en som kan hælpe mig igang ville det være kanont.
  • Bush Tale .- 48 timer til at forlade irak.

    Forumindlæg
    Hvad var Bush's tendens med den her tale...? Er der en der har en analyse af den tale... Jeg har virkelig svært ved at forstår den.. Håber på jeres hjælp. Mange Tak på forhånd.
  • Maria Hellebergs "Kærlighedsbarn"

    Forumindlæg
    Nogen der har adgang til artikler, analyser, kommentarer m.v. til Maria Hellebergs "Kærlighedsbarn"?Skal til at skrive danskopgave, 1.g. - på forhånd tak :)
  • Dansk afgangsprøve - Røvgevir

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Er der tilfældigvis en af jer, som har en analyse, et resume eller andet som vedrører novellen "Røvgevir"? På forhånd tak! :-)
  • interne forhold

    Forumindlæg
    Jeg skal give en analyse af et firmas strategiske situation.............baseret på de interne forhold......... Jeg har lidt svært ved at få ord på...... ....
  • Tv-2 På kanten af småt brændbart

    Forumindlæg
    Hej! Er der tilfældigvis nogen som har lavet en analyse af sangteksten "På kanten af småt brændbart" skrevet af Steffen Brandt? Mange tak, og god dag til jer derude :)
  • Diskussion - hjælp!

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig, jeg skal lave en diskussion hvor jeg inddrager min analyse, men hvordan laver man en diskussion?
  • danskopgave

    Forumindlæg
    Her er en danskopgave om Kjell Westös roman "Faren ved at være en Skrake".Der er lagt særlig vægt på familifoholdende i denne analyse.
  • Nogle som kender dette maleri?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er ved at analysere en reklame, og opdagede et maleri i reklamen, som jeg fandt ukendt. Håber i kan hjælpe med at indificerer det :)
  • "Angst"

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skal lave en analyse af digtet "Angst" af Emil Aarestrup...Jeg skal fokusere på erotikken i digtet.ER der nogen der kan hjælpe?
  • Dansk afgangsprøve - Røvgevir af Sanne Munk Jensen

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Er der tilfældigvis en af jer, som har en analyse, et resume eller andet som vedrører novellen "Røvgevir"? På forhånd tak! :-)
  • Essay hjælp!

    Forumindlæg
    Hey folk! Jeg skal lave en analyse af et essay, er der nogle af jer som har/kender en god analysemodel? Tak på forhånd! :)