Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 17141 til 17160 af 27496
-
Må man vedlægge kopi fra bog som bilag?
ForumindlægHejsa Lige et hurtigt spørgsmål i forbindelse med SRP: Jeg skal i analysedelen analysere nogle taler - må jeg godt tage en kopi af disse taler fra en bog og vedlægge som bilag? På forhånd tak. -
På/I figur
ForumindlægJeg har vist fået kuller af SRP'en. Sidder lige og retter igennem og er blevet i tvivl. Hedder det: På figur 3 ses... eller I figur 3 ses... Hehe :) -
Individet i det senmoderne samfund
ForumindlægHej :) Jeg skriver i min srp om individet i det senmoderne samfund, hvor jeg til start skal redegøre for dette samfund. Her kunne jeg godt bruge noget hjælp med de tre vigtigste felter til udviklingen af senmoderniteten. -
Slette ét sidehoved?
Forumindlæg- Hvordan gør man det? Altså jeg har lavet en forside på min srp, og der skal ikke være det sidehoved der er på alle de andre sider, hvordan sletter jeg den på forsiden uden at den forsvinder fra alle de andre sider?? Heeelp please! -
Partierne i USA
ForumindlægHej Sider og er gået stå med nogle ting i min SRP.. Skal forklare de amerikanske partiers forskellige tankegang med hensyn til økonomi.. Nogen der ved hvad det grundlæggende er? -
Newtons metode 1. og 2. orden
ForumindlægHej alle. Jeg er lige ved homestretch af min store SRP opgave, men nu skal jeg lave en konvergensanalyse af newtons metode og dermed vise hvorfor newtonsmetode har 2. ordens konvergens!! HJÆLP HJÆLP HJÆLP! Er så lost! -
Retningslinjer? Opbygning?
ForumindlægHej, ved nogle, hvor jeg kan finde oplysninger om opbygning af SRP. Søger ting som: hvor stor en linjeafstand man skal anvende, skrifttype, skriftstørrelse osv. Håber I kan hjælpe :) -
samt spillet mellem matematik og Ægypten( det gamle rige)
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at sige hvordan samt spillet mellem matematik og Ægypten har været. Eller er der nogen links i kender til som der står noget om dette. . er til Srp der skal afleveres imorgen!! tak på forhånd -
Bilag
ForumindlægHej Mit srp er for langt min lærer han undervurderet pladsen og jeg har en side intro, kan jeg lave det til bilag og henvise til dette, for forståelsen..? -
Abstrack
Forumindlægheii .. SRP'en er bare hård .. Men vi skal nok klare det forhåbentlig :D - Hvem ved hvad der præcis skal du i abstrack delen ?? er der en der kunne kort skrive mig det ? er nemlig i tvivl .. -
Things fall apart
ForumindlægHejsa! Er der nogen af jer der har analyseret bogen Things fall apart af Achebe? Jeg skal bruge den i min srp og mangler lidt hjælp til at komme i gang med analysen, på forhånd tak :) -
hvad for nogle VØ metoder kan man anvende i forhold til fedtafgift?
Forumindlæghej. jeg har til SRP fundet ud af at jeg vil skrive om fedtafgiften (VØ/SAMF), og har ingen anelse om hvad metoder jeg kan bruge i VØ. er der nogle gode bud? -
har du brug for mange penge på en gang?
ForumindlægHeeey :) Hvis nogen derude er gode til mat A og fys B, må de meget gerne skrive min srp? Ved betaling, lige meget hvor meget beløbet er :) Skriv en privat besked hvis DU er interesseret -
Græsk matematik
ForumindlægHej :) Sidder desperat og kigger efter kilder til antikkens Grækenland til srp, men jeg kan bare ikke finde nogle. Tænkte på om der var nogle der ved noget om det eller har skevet om det der kan hjælpe? -
Målgruppestrategi, parameterstrategi
ForumindlægHej en del af opgaverne i mit SRP, skal jeg fastlægge målgruppestrategi og parameterstrategi samt vurdere standardisering i forhold til differentiering.. Er der nogle som har lidt notater inden for dette område? Tak (-; -
Bevis for bayes.
ForumindlægNogen, som ligger inde med et bevis for bayes, har ikke haft held til at finde et via google og skal bruge det til SRP projekt i næste uge så en der har et indscannet, eller kan skrive det her ville det være super. -
Hjælpelærer i Afsætning
ForumindlægHej, Jeg søger en hjælpelærer i Afsætning A, som har lyst til at hjælpe en dreng på 19 år med at skrive SRP. Jeg vil selvfølgelig betale for det. -
Oberationalisere?
ForumindlægJeg skal skrive SRP om skal bruge teoriere indenfor samfundsfag, jeg har fået afvide at jeg skal oberationlisere teorierne. Er der nogle der ved hvad dette betyder? Det ville være en rigtig stor hjælp! -
bevis for multiplikatoren vha. kvotientrækker
ForumindlægHej :) i min SRP, skal føre bevis for multiplikatoren via. kvotientrækker, men aner ikke hvor jeg skal begynde. Er der nogle der har lavet et sådanne bevis eller har et godt råd til hvordan jeg skal begynde beviset? -
Definition af hastighedsudtryk
ForumindlægHej alle. Knokler med SRP under emnet: "Reaktionskinetik" og skal forklare definitionen af et hastighedsudtryk. Jeg er i tvivl om hvad hastighedsudtrykket siger noget om, og hvad den egentlige definition på det er? HJÆLP SØGES :o))
