Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 17161 til 17180 af 48931
-
Danmark og Jøderne
ForumindlægHej! Skal lave en dansk-historie opgave hvor jeg har valgt og skrive i historie og følgende emne: Jøderne og Danmark. Jeg har formuleret tre spørgsmål som indeholde de 3 taksonomiske niveauer: Redegørende- Gør rede for danskernes behandling af jøderne da de ville op til danmark i 30'erne. ... -
Matematik B
ForumindlægHej. Jeg sidder i den uheldige situation at min ønske uddanelse kræver matematik B. Jeg er IB student og har valgt at læse Math Studies, hvilket ikke er tilstrækelig. De kræver en Maths SL/HL hvilket jeg ikke har. Derfor er mit spørgsmål om det er muligt for mig at tage et års-"kurser"... -
Emek=0
ForumindlægHvilke betingelser skal gælde før den mekaniske energi er lig med 0? Jeg forstår, at der skal være tale om et lukkede system, men er der andre forudsætninger? Og hvis det er et lukkede system bør Emek ikke være lig med en konstant frem for 0? -
Redegør vs. analyser?
ForumindlægHvad er forskellen mellem en redegørelse og analysering? Jeg ved godt hvordan man redegør, men analyser forstår jeg ikke :S Nogen som vil være sød og forklare hvad det vil sige at analysere en tekst og evt. give et eksempel på det? -
Gode noveller fra 1990-2010
ForumindlægJeg har trukket "noveller fra 90'erne og 00'erne" i min dansk mundtlig eksamen. Jeg skal selfølgelig selv have en novelle fra den tidsperiode at analysere, så jeg tænkte på om i måske ville kunne skrive nogle gode i kommentarfeltet. Tak på forhånd. ... -
Jeg opfylder ikke de faglige mål! :(
ForumindlægEt af AT målene er: * Du skal kunne vudere fags og faglige metoders muligheder og begrænsninger. Og her er jeg kommet lidt i knibe! Hvad menes, der med at "vudere"? Jeg forklare hvilke metoder og fag jeg har brugt (har samfundsfag og kemi). I samfundsfag har jeg brugt den komparative me... -
Dansk essay - hvad må jeg?
ForumindlægHej :-) Jeg skal til at skrive et dansk essay, og så kom jeg til at tænke på om jeg må skrive, f.eks.: "Jeg syntes..." "Ud fra personlig erfaring..." o.s.v. om jeg altså må skrive om min egen mening på den måde :-) håber i forstår, og på forhånd tak! -
problemformulering
Forumindlægnoget Dansk rap er blevet meget hårdere med tiden og kan det påvirker lytterne? er dette en god proplemformulering hvorfor, hvorfor ikke giv gerne et forslag til en bedre formulering tak på forhånd -
Hvordan kan jeg beskrive disse? hjææælp
ForumindlægJeg skal beskrive disse minder så der kommer kød på. Hvad kan jeg evt skrive? Håber på jeres hjælp. Tak på forhånd. Telefonfis med fremmede ”Ja hallo fru Grethe”. cykelture til Gilleleje feriecenter, skøjtehallen, biografen, bage chokolade kager, Vores ballade med lærende -
Kristendemokraterne.
ForumindlægJeg sidder og arbejder på en PP opgave, som omhandler Kristendemokraterne. Jeg er næsten færdig, men mangler det sidste, som jeg vil hører om i kan hjælpe mig med. Mit spørgsmål er hvad har Kristendemokraterne opnået siden Bjarne Hartung Kirkegaard overtog i 2005. -
Realplan og billedeplan?
ForumindlægGodaften Nogen som kan forklare mig hvad realplan og billedeplan er? Er helt blank... -
Miss Wet T-Shirt (Tidl eksamensopg.)
ForumindlægJeg ville bare høre om nogle ligger inde med svarene på denne tidligere eksamensopgave i erhvervsret? -
sekunder og minuter
Forumindlægjeg har en opg hvori jeg skal udregne et tidspunkt hvor to skibe passere hinanden, jeg har en afstand og den hastighed de tilsammen bevæger med: ((2339,07m)/(6,27m/s))=349,11s som svare til 5,8 min. Uhh men jeg ved fra en opg her på siden, at dette er forkert. Men personen har heller ik skrevet u... -
august
ForumindlægEr der nogen der ved hvilke tekster og forfattere der er i eksamensættet fra august 2005? -
1. standpunktskarakterer i gymnasiet (STX)
ForumindlægJeg skal have mine første standpunktskarakterer om en uge(går i 1.g). Jeg vil spørge om hvad jeg kan forvente? Falder gennemsnittet meget i forhold til folkeskolen? Er meget mundtlig deltagelse påkrævet for at få høje karakterer mundtligt? -
Skriftlig dansk!
ForumindlægHvilke emner var der oppe i skriftlig eksamen for HF 2006. Skriv dem venligst herinde. Det vil være dejligt.På forhånd tak! -
hvordan jeg finde tekster på studie??
ForumindlægHejza med jer igen...først vil jeg lige undskylde for mine ''overskrifter'' så vil jeg gerne spørge om noget!!!hvordan ka man finde noter til tekster ind på studieportalen?? eller ka man OVERHOVED finde nogle?? -
Kz-lejrene og 9/11..SSO
ForumindlægHvad kan man dikutere i en opgave om tyskerne kz-lejre? gerne flere forslag!.. Samme spørgsmål omk. 9/11!.. -
Haster - gennemlæsning af danskstil
ForumindlægHei hei dette råb om hjælp skal gå til dem som er ufattelig dygtige til dansk:D he he Jeg har skrevet et essay i dansk og jeg har brug for at en faglig dygtig kan læse det igennem. Vil helst sende det som mail... Det er fordi jeg har brug for et par nye øjne til at læse det igennem Nogen som ka... -
Helpme plz
ForumindlægMan afgasser Colaen for at fjerne CO2. men hvad er procesens kemiske begrundelse?:(
