Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 17161 til 17180 af 29670
-
1869
ForumindlægNogle der har analyseret maleriet "Digteren Christian Winther" af Julius Exner (årstal 1869)? -
Der ewige Jude
ForumindlægHej Er der nogle, der kan hjælpe mig med en shot-to.shot analyse/næranalyse af et klip fra propagandafilmen den evige jøde? På forhånd tak! -
HJÆLP! Prøvetekst til mundtlig prøve i dansk
ForumindlægHej alle Jeg skal op i mundtlig prøve i dansk hvor jeg har trukket emnet: Billeder med naturromantik Nogle som har et billede som er godt at analysere og passer til emnet? -
Fremstillingsform?? Tårer Tove Ditlevsen
ForumindlægJeg er i gang med min analyse af Tårer men jeg ved ikke om novellen er scenisk eller panoramisk?? er der nogen der kan hjælpe mig? :-) -
Klaus Rigbjerg + digt - livet i badeværelset
ForumindlægHey.. nogen der kan hjælpe??skal bruge en analyse af digtet "Livet i badeværelset..Håber I kan hjælpe.. -
Anders Bodelsen + Signalet
ForumindlægHey..Er igang med at lave en opgave om Anders Bodelsen og signalet.. Er der nogle af jer som har en analyse omkring Signalet? Håber på lidt hjælp:! -
Klaus Rifbjerg + digt. Det er blevet os påbelagt.
ForumindlægHey..Er der nogle af jer, som kan hjælpe mig..Mangler en analyse af digtet: Det er blevet os påbelagt.Håber i kan hjælpe. -
Ivan Malinovski + digtet " Disjecta membra"
ForumindlægHey..Nogle af jer som har en analyse af digtet "Disjecta Membra, som er skrevet af Ivan Malinovski "Galgenfrist" 1958. -
Symboler,billedreklame
ForumindlægJeg skal til eksamen og skal forklare om der er symboler i den billedreklame jeg skal analysere. Hvordan finder jeg ud af det og hvad kan eksempler på det være. -
Tid og rum ?!
ForumindlægSkal analysere en musikvideo, og er nået til tid og rum under genretræk. Mit spørgsmål er så, hvad er tid og rum??? -
digt af Mikael Strunge
ForumindlægEr der nogle der har læst digtet "Plasticsolen" af Mikael strunge? Synes nemlig jeg er kørt lidt fast i det og skal analysere det til min danske stil. -
Dansk mundtlig afgangsprøve
Forumindlæghej alle er der nogen der ved om det er ok at have noter og sin analyse med til det valgte prøveoplæg til eksamen?? det haster please hjælp! -
Hjælp til historie B synopsis
ForumindlægHej så vidt jeg har forstået så skal man til sin synopsis i historie B en problemstilling med underspørgsmål der er redegørende, analyserende og perspektiverende, men hvordan er det egentligt den perspektiverende del forgår? -
SRO HJÆLP!!!
Forumindlæghej har lige brug for lidt hjælp til min SRO jeg skal analysere en virksomheds strategiske forudsætninger, men hvad skal jeg have med for at kunne svare på dette spørgsmål?¿ -
Hvilken genre er Guldhornene?
ForumindlægHej Jeg sidder og skal analysere Gudhornene af Adam Ohenschläger, men har svært ved at finde ud af hvilken genre det er. Håber i kan hjælpe. På forhånd tak. -
Intern vs. ekstern standard
ForumindlægHej :) Er der en som kan forklare hvilken forskel det gør om man bruger intern eller ekstern standard i HPLC analyse? -
Nogen der kan hjælpe
ForumindlægJeg prøver lige igen, men er der nogen der har en analyse af skytten paa Aunsbjerg liggende ville jeg utroligt gerne lige have lidt hjælp til en opgave, jeg er igang med.. -
Genre
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp, jeg skal analysere et billede og jegskal finde genren i det. Mit billede hedder: Skovarbejdere af Eero Jarnefelt Tak på forhånd -
Bipersonerne - peter seeberg
ForumindlægHey..\nEr igang med bipersonerne af peter seeberg, men mangler lidt analyse.. nogle der kan hjælpe? -
hævnen dramafilm
ForumindlægHej folkens, jeg sidder og er ved at analysere filmen "hævnen".. genren er drama, hvad vil det sige?
