Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 17181 til 17200 af 27764
-
Er det en dårlig ide??
ForumindlægHej!Er stadig igang med min 1.g opg og er kommet lidt i tvivl om det er en dårlig idé at tage syndefaldet med i min analyse??er der nogen der har lidt om syndefaldet??KnuS -
Storkespringvand
Forumindlægjeg er igang med at analysere end novellen polterabend af Jan sonnergaard.Simon bliver skudt til sidst ved storkespringvandet, og så tænkte jeg på om et storkespringvand symbolisere et eller anddet???på forhånd tak -
Eksamen (FSA)
ForumindlægMå man have notater med til skriftlig dansk, for jeg skal nemlig op i det imorgen og er lidt i tvivl - tænkte nemlig på om jeg skulle tage nogle digt/novelle- analyser med :D -
Postmoderne maleri
ForumindlægJeg leder efter et billede at analysere til en opgave omkring postmodernisme og senmodernitet. Er der nogen, der kender et postmodernistisk billede, der udtrykker senmoderne ideer? -
Dead Poets Society
ForumindlægHejJeg kunne godt bruge en fortolkning og/eller analyse af Dead Poets Society, da den er opgivet til eksamen... hvis der er nogen der har lavet sådan noget eller har et link vil jeg meget gerne ha' fat i det... :Dmvh.morten -
"The killers" by hemmingway
Forumindlæghej... er der nogen der har læst den overnævnte novelle ? jeg har nemlig ingen notater til den.. og jeg synes, at den er ret svær at analysere, hvis jeg kommer op i den til eksamen.. på forhånd tak.. :) -
Kvindernes Underkuelse af John Stuart Mill
ForumindlægHej allesammen Jeg er i gang med at skrive en opgave omkring kvindernes forhold! Jeg har læst teksten, men forstår ikke helt! Er der nogle, som har analyseret eller læst den, som kan hjælpe/forklare mig om den? På forhånd tak!! -
Hjælp!!!! - VIGTIGT.
ForumindlægJeg er igang med at lave en analyse og fortolkning af novellen Blomster skrevet af Jakob Ejersbo, men har svært ved at finde temaerne.. kan du hjælpe? -
Apologien til eksamen
ForumindlægHej.Jeg har lige læst og udformet nogle noter til Apologien af Platon.Hvad ville I mene, er essentielt at trække frem i en analyse? Udover sofister kontra Sokrates? -
Folkevise
ForumindlægHej folkss... Jeg sidder med en folkevise ved navn Karl Høvding som jeg ikke fatter noget af.. Nogle der kunne hjælpe mig i gang?... Har prøvet at analysere den men er rigtig svært -
Multimedie
ForumindlægHej, er der en her der ved hvordan multimedie eksamen foregår? Har hørt at man skal analysere en hjemmeside kan det passe? Da min lærer var sikkert på at vi ikke skulle op har han ikke fortalt noget om det. På forhånd tak. -
Rettelse.
ForumindlægHej. Er der nogen, der gider rette en halv side fransk analyse? Den er ikke færdig, men den er til i morgen, og jeg vil meget gerne have kigget på grammatikken. Kan sende den over mail. Tak på forhånd. ;) -
Multimedie eksamen
ForumindlægHej, er der en her der ved hvordan multimedie eksamen foregår? Har hørt at man skal analysere en hjemmeside kan det passe? Da min lærer var sikker på at vi ikke skulle op har han ikke fortalt noget om det. -
HJÆLP - til digital mobning
ForumindlægHej alle :) Vi er igang med at lave AT eksamen, her i 3.g. Vi skal i dank faget analysere en kampagne som er imod digital mobning. Er der nogen herinde som har et godt forslag til en kampange?? Alt er en hjælp! -
Python Programmering
ForumindlægJeg søger en der kan løse en opgave inden tirsdag. Opgaven omhandler python programmering og data analyse med python.Mod betaling vhis dette bliver nødvendigt. MVH Ela -
Lektie hjælpe
ForumindlægHej jeg søger en der kan hjælpe mig i Dansk, skal analyse og fortolke en novelle. til mit eksameprojekt. Jeg har dansk på HF på A niveau. god løn gives. -
Thomas Kingo salme?
ForumindlægHej er der nogen der har analyseret en salme af Thomas Kingo, men som ikke har sat ind her på studieportalen eller studienet? Har virkelig brug for en, har ingen anelese hvad jeg skal skive i den.. Ville være en kæmpe hjælp! Er ogs selv villig til og give afleveringer ud. -
Muhammedkrisen-Under huden
ForumindlægHejsa :) Er der en der ligger inde med en analyse af dokumentarfilmen "Muhammedkrisen under huden". Eller en der bare i det hele taget har gode råd, eller god information omkring dokumentaren? -
Eventyr.
ForumindlægJeg er i gang med en analyse i eventyrgenren, men perspektiveringen er jeg stået af på. Jeg mangler navnet på et eventyr der handler om, at bytte/handel eller lignende ? :D -
Svend Åge Madsen
ForumindlægHey!Er der nogen der har analyseret og fortolket Svend Åge Madsens "Ude af sit gode skind"? Er der nogen der har nogle gode ideer til at gribe den an på?
