Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 17201 til 17220 af 27764
-
RELIGION, KUPLEN, MUREN OG GRAVEN.
ForumindlægHej ! Er der nogle som måske har Religion niveau C, bogen Kuplen, muren og graven. Mangler analyser af kildetekst nummer 46 og 88 ?!?!?! .. Skriv meget gerne, hvis du har dem :) -
Perspektivering af "Nattergalen"
ForumindlægJeg har analyse af "Nattergalen" for til i morgen. Jeg er næsten færdig, men så er der jo det med perspektivering. Jeg aner virkelig ikke, hvad jeg skal sammenligne den med. Hjælp modtages med kyshånd!Venter forhåbningsfuldt. -
Adam Oehlenschläger - Morgenvandring
ForumindlægHej, Er der nogen der ligger inde med nogel notater til Adam Oehlenschläger's "Morgenvandring" Jeg er i gang med en analyse og fortolkning, men har brug lidt inspiration.Med venlig hilsenPeter -
Sensommerflirt
ForumindlægHey jeg ville høre om der var nogle som havde lavet en analyse/aflevering af novellen af "sensommerflirt" skrevet af Dorrit Willumsen. Jeg ville blive glad for lidt hjælp/inspiration. På forhånd tak :) -
Konkrete og subjektive oplysninger
ForumindlægHej. Jeg har fået den her tekst, som jeg skal analysere for konkrete og subjektive/holdningsprægede oplysninger. Så mit spørgsmål er, hvad er forskellen? Hvornår er oplysninger konkrete og hvornår er de subjektive/holdningsprægede? -
hjælp til dansk
Forumindlæghej. jeg skal analyser "Den standhaftige Tinsoldat" fra H.C. Andersen. til den tekst skal jeg lave en litterær artikel. mit spørgsmål er så: hvilke litterær metoder kan man bruge til den tekst? på forhånd tak. -
SSO - Anna(jeg)anna
ForumindlægHey..jeg har besluttet mig for at skrive om klaus rifbjergs anna(jeg)anna i SSO...er der nogen der ligger inde med nogle analyser eller andet om bogenmvh -
Genretræt for taler?
ForumindlægJeg er ved at skrive en analyse af en tale, men jeg skal kunne argumenterer for, hvorfor det er en tale. Mit spørgsmål lyder derfor: Hvilke genretræk er der tale om i taler? Tak på forhånd. :) -
Skriv min stil!? PLEASE
ForumindlægHar en dansk billede analyse på 6 sider for til i morgen! Har desperat brug for hjælp!!!!! Billede 1Såret i kampBillede 2Døden som børnelegBillede 3VåbenhvileTekst 4Døden som børneleg!Hjæp mig! -
SRP - Rentabilitet
ForumindlægHej allesammen Jeg har i min SRP fået en opgave som lyder på at jeg skal lave en rentabilitets analyse af den virksomhed jeg har valgt og kort beskrive hvilke nøgletal der indgår i en rentabilitets analyse Alt dette har jeg gjort. Jeg har udregnet AG, OG, GR, AOH, EKF, og likviditetsgraden,... -
Filmgenre - Interstellar
ForumindlægJeg er i gang med at lave en analyse af filmen Interstellar, men har svært ved at bestemme filmens genre. Er der nogen, som kan hjælpe? På forhånd tak. -
Tysk.. HASTER. på forhånd tak.
ForumindlægHejsa. Er i gang med at lave en analyse af Herbert Grunmeyers sang "der neuland", men er desværre gået lidt i stå. Er der nogle, som evt kan hjælpe lidt.??? -
Bro over kirkegårdsåen i Assens
ForumindlægHej. Jeg har trukket romantikken i mundtlig dansk. Jeg har valgt at analysere malerier "Bro over kirkegårdsåen i Assens". Men jeg ved ikke hvad jeg skal læse op til min oplæsning.. -
Solsort og snefnug
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen med prøveplægget Solsort og snefnug, men jeg er get i stå! Kunne i muligvis smide jeres analyser i kommentarfeltet, det ville i hvert fald være til stor hjælp Tak på forhånd -
"Livlægens besøg"(om Chr.7.)
ForumindlægHej.Har du læst "livlægens besøg", samt lavet en analyse og fortolkning, så kunne jeg godt tænke mig at høre, hvad du har lagt vægt på og er nået frem tilPå forhånd tak. -
Jazz - swing
ForumindlægEr der nogen, der evt. vil være villige til at hjælpe med at analysere numre fra jazz i 30'erne. Fx Sing Sing Sing af Benny Goodman -
Synopsis - Artikeler
ForumindlægHej! Jeg har trukket artikeler men ved ikke hvad jeg kan lave som underpunkter til mit over punkt som er "Analyse punkter" Nogen der muligvis kan hjælpe? -
Oversættelse - hvem er han?
ForumindlægHvis jeg skal oversætte den korte sætning 'hvem er han?' til tysk, skal det så blot oversættes til: wer ist er? Er nemlig ikke helt inde i analysen, når det kommer til spørgende pronomener. -
Mangler en bog eller tekst for dødsstraf...
ForumindlægJeg har et problem da jeg skal lave en komparativ analyse af "Dead man walking" og en selvvalgt tekst der forsvare dødsstraf. Nogen der kender til en tekst der forsvare dødsstraf? :D -
Johannes v. jensen: "Oktobernat"
ForumindlægJeg skal lave en analyse af "oktobernat", jeg har søgt herinde, men kan ikke finde noget brugbart? Er der nogen der kan hjælpe mig? Det skal være på 1.g - niveau, sproglig.
