Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 17281 til 17300 af 60468
-
Binomialfordelingen - eksamens spørgsmål i mundtligt matematik
ForumindlægDu skal redegøre for binomialfordelingen, herunder stikprøve uden og med tilbagelægning, binomialkoefficient, basiseksperiment, middelværdi og spredning. ???? -
AT EKSAMEN I IDRÆT OG PSYKOLOGI OM TRÆNINGSAFHÆNGIGHED
ForumindlægJeg skal op i AT i morgen tidelig. Nogen som kan forklare mig hvordan man kobler metode og ens opgave sammen? Eller hvordan man skal koble metode på noget? Det er lidt forvirrende. Derudover, ville jeg høre om hvilke teorier der er inde for idræt? Det er lidt uklart. Til sidst: Kan man godt... -
Eng B eksamen. Novelle eller Essay?
ForumindlægHJÆÆÆLP, er kommet i tvivl om denne tekst er en novelle eller et essay. http://www.rookiemag.com/2015/09/what-a-fangirl-knows/ -
Idræt eksamen d 14. noter?
ForumindlægJeg skal op i mundtlig idræt (teori) i gymnasiet den 14. og ville høre om nogen har noter som ikke er blevet lagt herind. Alle noter kan bruges! -
Eksamen: Synaptisk processer bag langtidshukommelse
ForumindlægEr der nogen der kan forklare dette? "hvis man vil optræne en motorisk færdighed og vil ofre 4 timer på sagen, er det meget INeffektivt af træne i 4 sammenhængende timer og land mere EFFEKTIVT at anvende 1 time om dagen 4 gange gange med et døgns interval" Hvordan kan der være? at det ... -
Dansk mundtlig eksamen~ (rettigheder som overemne)
ForumindlægJeg har i forbindelse med afgangsprøven i dansk trukket emnet "rettigheder". Er der nogle, der har nogle gode tekster etc., jeg eventuelt kan opgive? Tusind tak. :) -
Biologi/geografi og fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej brugere jeg har trukket Teknologiens betydning for menneskers sundhed og leve vilkår og er helt blank for ideer til problemstilling/formulering og arbejdsspørgsmål. har i nogen ideer? hilsen Anna -
Hjælp - eksamen - amylase&pepsin-fordøjelsessystem - enzymers reaktionshastighed
ForumindlægHvordan kan jeg sætte dette sammen? :) - Med særlig fokus på amylases og pepsins funktion i fordøjelsessystemet, ønskes en redegørelse af hvad som har indflydelse på enzymernes reaktionshastighed. -
Hjælp til start af 24 timers tysk eksamen.
ForumindlægHej allesammen :) Har netop været oppe og trække en tekst i tysk, til 24 timers forberedelse. Jeg ville bare lige høre hvordan I ville gribe det an? Skal naturligvis først læse teksten. Skal jeg skrive referat ved siden af? Hvad gør man? Hvad er lettest? Har trukket teksten "ich bin ein ... -
Mundtlig eksamen. 24 timers prøve
ForumindlægHej alle! Jeg har lige været oppe og trække min opgave i tysk. Har 24 timer til den. Opgaven/teksten hedder "Bio Statt Bolle" - Er der nogen der har haft denne text? - Hvis, så vil jeg meget gerne have noget hjælp :) På forhånd tak! -
eksamen: Ein alter mann stirbt
Forumindlægheeej derude.. er der nogen der har læst Luise Rinser: Ein Alter Mann stirbt, og har nogle goder noter/guldkorn til den..? eller bare hvad man kan snakke om ? -
Fysik eksamen, atom og kerne fysik
ForumindlægJeg har trukket et spørgsmål om atom og kerne fysik og jeg skal svare på følgende ting : 1) beskriv atomkernens opbygning 2) redegør for de tre henfaldsprocessor 3) forklar hvordan GM-røret fungerer 4) beskriv absorbtion af alfa beta og gamma ... hvis der er nogen der kan komme med nogle kloge... -
Tysk eksamen - hvad skal jeg lægge vægt på?
ForumindlægJeg har lige trukket en tysk tekst, som jeg skal snakke om i morgen kl. 13:15. Hvad er det vigtigt at lægge vægt på, sådan generelt? For har kun 10 min. at snakke i omkring denne tekst. -
Spørgsmål vedrørende skriftlig eksamen på b
ForumindlægHej alle Kan se ud fra tidligere eksamenssæt, at der kræves at man forklare hvad man gør og hvad man gør brug af. Jeg tænker, hvor meget forventes der egentlig til forklaringerne? Hvis jeg f.eks. løser en almindelig andengradsligning, hvor diskriminant formlen anvendes, forventes der at der bliv... -
Ikke reel lodtrækning om eksamen på TEC.Ledelsen snyder.
ForumindlægJeg ved, at der ikke foregår reel lodtrækning om eksamenfag på TEC. Jeg har det selv fra ledelsen. Er der andre, som sidder inde med lignende viden? -
Eksamen i morgen - forstår ikke slutning på tekst
Forumindlægteksten er et uddrag Simon de Beauvoir : Hiroshima mon amour - slutningen driller - er der en venlig sjæl som vil forklare hvad der foregår her i slutningen? Déja, à Nevers, la résistance côtoyait l'ennemi. il n'y avait plus de police. ma mère revint. il partait le len... -
Hjælp til Dansk mundtligt eksamen - Kærlighed og det der ligner
ForumindlægHej Studie portalen Jeg har trukket "Kærlighed og det der ligner" og det syntes jeg er meget godt. jeg har bare et problem, jeg tænke jeg ville snakke om fædrelandskærlighed, jeg har søgt rigtigt mange steder for novelle, artikler eller andet jeg kan bruge uden held Jeg ville mege... -
Dansk mundtlig eksamen, Dæmoniske Fortællinger
ForumindlægHej alle Jeg har trukket dæmoniske fortællinger og ville spørge om hjælp. Er der nogen af jer der har idéer til bøger, noveller, essays, fotografier, film eller andet der kunne hjælpe mig med mit prøveoplæg -
Mundtlig dansk eksamen prøveform B
ForumindlægHej! Jeg skal aflevere min synopse til den mundtlige prøve i dansk i morgen, men ved ikke hvordan jeg skal gøre med hensyn til bilag. 1. Må jeg gerne have forksellige ting på et bilag (fx. to forskellige modeller) 2. Hvor mange bilag må jeg medbringe til lærer og censor Tak på forhånd :)) -
Novelle længde - Mundlig dansk eksamen
ForumindlægHvor lang må den novelle være, man vælger at fordybe sig med i mundtlig dansk? Håber i kan hjælpe.
