Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 17281 til 17300 af 39570
  • Syg til sygeeksamen

    Forumindlæg
    Hvad sker der hvis man er syg til sygeeksamen ?
  • Hvad betyder det?

    Forumindlæg
    Hvad betyder eksamenstermin?
  • Akut hjælp til figur

    Forumindlæg
    Hej, er der en venlig sjæl, som vil forklare hvad der sker på billedet:
  • stemmegaffel

    Forumindlæg
    jeg skal lave et forsøg med en stemmegaffel, men jeg har ikke helt styr på hvordan det fungere både i forhold til svingningerne og resonanskassen. er der nogen der kan hjælpe? på forhånd tak
  • både 5 og 13 går op i er

    Forumindlæg
    Hej med jer derude:) jeg har brug for hjælp, og ville gerne have jeres hjælp. Her kommer den.? ( Hvad er Det mindste tal, som både 5 og 13 går op i er)?
  • Søger lektiehjælp til sygeplejerske studie

    Forumindlæg
    Søger hjælp til sygeplejerske studie alle fag - specielt de større opgaver. Der gives betaling som vi bliver enige om. En som allerede er uddannet sygeplejerske. Skriv endelig til mig. Vh. Pia
  • Brintatomet

    Forumindlæg
    Hvordan definerer man "brintatomet"`?
  • Jeg tænkte på om nogen kunne rette mit Essay, hurtigst muligst det skal aflevers imorgen.

    Forumindlæg
    <span style="font-size:28.0pt;line-height:115%;font-family:"Arial","sans-serif"; mso-ascii-theme-font:minor-bidi;mso-hansi-theme-font:minor-bidi;mso-bidi-font-family: Arial;mso-bidi-theme-font:minor-bidi">2. Er høflighed en by i Rusland<span style="fon...
  • Hvor mange fag må man dumpe i gymnasiet?

    Forumindlæg
    Hej Alle. Går rundt med en sjov tanke, hvor mange fag må man egentlig dumpe i gymnasiet?? Vil gerne vide det, for tror ikke jeg består fysik og matematik, som jeg har begge to på c niveau:)
  • Logistisk regression Stata

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal finde sammenhæng mellem rygning og alder, justeret for køn, forældrenes sociale position, bmi og anden sygdom. rygning er kategorisk binær alder er kategorisk binær køn er kategorisk binær bmi er kvalitativ kontinuert anden sygdom kategorisk binær forældrenes sociale position...
  • essay, en hurtig en(:

    Forumindlæg
    hej(: - må man godt sætte billeder ind i et essay? eller er det en god idé at lade være?
  • Hjælp!!

    Forumindlæg
    Hej, har aflveret en dansk aflvering, som jeg virkleig har knoklet med synes selv det var en god opg. Men har fået en vildt uretfærdig karakter for den, som jeg slet ikke forstår. Og har på fornemlsen min lærer ikke kan lide mig, fordi det samme er sket et par gange. Nogle ideer til hvordan j...
  • SRP - WHAT??

    Forumindlæg
    Hej guys, sad bare lige lidt og undrede mig over SRP. Da det står for Studieretnings projekt er det så en skriftlig aflevering og en mundtlig fremlæggelse?
  • AT 2011

    Forumindlæg
    Hej :D Er der nogen der har fundet et godt emne til AT? Ved virkelig ikke hvad jeg skal havde om..
  • skriftligt optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvordan skriftligt optagelsesprøve foregår ? hvordan er det ?
  • Optagelsesprøve sproglige linje.

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til optagelsesprøve og har valgt en sproglige linje. lægger de så ikke vægt på at jeg god til engelsk og tysk ? Og i mundtlig matematik skal man så fortælle hvad man har haft om i 9klasse, på en tavle, Kan det virkelig tag 20 minutter at fortælle om matematik
  • Biologi afgangseksamen 2011

    Forumindlæg
    Hej Allesammen!! Jeg har fået trukket biologi her til afgangseksamen. Men problemet er at man ikke ved hvad prøven handler specifikt om og har derfor et ALT for stort pensum at forberede sig. Nogle der har erfaringer og ved nogle ting som har gået igen gennem årene ?? Jeg ved godt jeg ikke kun ...
  • Differentialregning

    Forumindlæg
    Redegør for begreberne differentialkvotient, sekant og tangent.
  • Kan jeg tage ungdomsuddanelse online?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg undrer mig over, om jeg kan tage hele min tre årige ungdomsuddannelse på STX eller HTX online? Hvor og hvordan ville det fungere? Nogle der har et link eller andet?
  • Sygeeksamen til årsprøve i 1G

    Forumindlæg
    Hey Nogen der ved om der er muligt at melde sig syg til en årsprøve på selve dagen? Jeg skal op kl 8, og kontoret på skolen åbner kl 7:45. Ville det være for sent at melde sig syg?

Søgninger relateret til samfundsfag eksamen