Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 17301 til 17320 af 46442
-
Eksempel på disposition 9. klasse
ForumindlægEr der nogen, der kan sende et eksempel af en disposition, til historie i 9. klasse? -
hurtig hjælpe?
Forumindlæghvad vil komposition siges? hvordan historien er opbygget? altså om det er med flashback osv eller? mvh jg0005 -
Haster
Forumindlæghej, er der en af jer, som har lavet et essay omkring historien: "spoild the child?" -
Danskhistorie opgave - Problemformulering
ForumindlægHej jeg skal skrive i historie, men har lidt problemer med problemformuleringen. Er der nogen der evt. kan give et eks.? -
Lave en sætning med 10 adv.
ForumindlægDamm.. kan ikke lave en hel historie, da hele bare bliver korte sætninger... nogen som kunne hjælpe ? -
Plovmanden og døden
ForumindlægNogle der kan forklare mig hvad denne tekst går ud på? Jeg har om middelalderen i historie og skal lave en kildeanalyse -
Kim Fupz Aakeson: Jomfruen
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke finde en historie som passer sammen med jomfruen af Kim fupz. Skal op om lidt, så hjælp mig lige :/ -
Årsprøve
ForumindlægJeg skal til historie-årsprøve i morgen... Nogle gode råd til hvordan jeg overlevet sådan en? -
eksamenshjæælp haster
Forumindlæghey er der ikke nogen som kan hjælpe mig er helt lost kan bare ikke huske historien om midea...? -
Analyse
ForumindlægHej Er der en venlig sjæl der har en analyse af historien "Just like that" ? - Tak på forhånd :-) -
FSA???
ForumindlægEr der nogle som har været oppe i historie til FSA, eftersom det er blevet et eksamensfag? -
Fragmenterede fortælling, forskudt sekventiel fortælling
ForumindlægHvad vil det sige at en historie er en fragmenterende fortælling, og hvad vil det sige at den er en sekventiel fortælling? -
De syv dødssynde
ForumindlægHej, er der en historie, novelle eller en form for test som omfavner emnet - de syv dødssynd? :) -
Jesus
ForumindlægHej alle sammen :) Hvad er det nu det helt præcis går ud på "Forjættelse og opfyldelse" Altså, hvad er historien bag det? :) -
eng/his?
Forumindlægjeg skal regner med at skreive i engelsk og historie... nogen forslag? -
Libanon
ForumindlægHej. Jeg søger lidt omkring lbanons historie. Baggrunden for at de flygtede derfra til DK.. -
krav til 2g opgave
ForumindlægHeej (: Hvad skal en 2g opgave indholde i historie? Forside Indholdsfortegnelse Hvad mere? Skal der os være en indledning? På forhånd tak! -
Opbygning af D/H opgave
Forumindlæghvordan bygger man sin Dansk/Historie opgave op ? Jeg har problemformulering og alt det,. Men hvordan skal det bygges op,? -
Indledning
ForumindlægHej.. Kan i give gode råd til hvad man kunne skrive en en indledning... Jeg skriver SSO-historie... -
Metode-afsnittet obligatorisk?
ForumindlægSKAL der være et metode-afsnit i en SRP ? Jeg har Matematik som hovedfag og historie som det andet fag.
