Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 17321 til 17340 af 27764
  • Fordel og ulemper

    Forumindlæg
    Hej folkens Tænkte om nogle kunne svare på hvad fordel og ulemperne er disse metoder Hplc. Nmr-spektroskopi. Tlc og smeltepunkt analyse Håber nogle kan svare
  • Se Spurvehøgen

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en analyse eller fortolkning eller et link til novellen, "Se spurvehøgen", af Peter Seeberg ? Har ikke altid gået på den skole jeg går i, og det er sådan at jeg skal op i dansk. På forhånd tak
  • Samfundsvidenskabelig metode vs. humanistisk metode

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har i min synopsis analyseret en tale. Men jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg kan adskille den humanistiske metode fra den samfundsvidenskabelige. Eller bare lidt mere konkret hvad forskellen er. Håber nogle vil hjælpe!
  • Forslag til novelle

    Forumindlæg
    Nogle forslag til en novelle af Naja Marie Aidt, som skilde både identitetsdannelse og social arv? - Det skal ikke være Torben og Maria, da jeg allede er igang med at analysere den :-)
  • Sci-fiction

    Forumindlæg
    Jeg synes simpelthen ikke, jeg kan finde noget om, hvordan man analyserer og fortolker sci-fiction noveller. Og har ikke prøvet det før. Nogen som kan fortælle mig lidt herom?
  • HJÆLP!!

    Forumindlæg
    Hej - Er igang med SRP og har dette spørgsmål, som jeg er helt lost på Håber der er nogen som kan hjælpe Spørgsmål: Analysere kulturelle forhold i relation til smykker og bijouteri i Storbritannien.
  • HJÆLP! MUSIK A-NIVEAU - SRP!

    Forumindlæg
    Jeg analyserer et nummer, hvor jeg har fundet blå toner på det 3. og 7. trin i tonartens skala. Tonarten er mol er der forskel på blå toner i en dur og en mol ???
  • Peter Seeberg "Stilladset"

    Forumindlæg
    hej står og skal til fs10 mundtlig dansk imorgen. Teksten jeg skal op i hedder stilladset og er skrevet af Peter Seeberg, nogen der har en analyse eller nogle guldkorn til teksten? Mvh. Søren Eriksen
  • Dansk eksam 09 - hjælp.

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i mundtlig dansk her om en uge.. og ja.. jeg har trukket essay. Jeg har min perspektiveringstekst som er "Hvis der var krig i Norden". Er der nogen som helst der har lavet en eller anden slags analyse over denne her tekst ?
  • Nattergalen

    Forumindlæg
    Jeg har virkelig brug for noget hjælp her. Jeg skal skrive en analyse af nattergalen og det går også fint, men jeg kan ikke komme i tanke om en anden historie at relatere til.
  • EKSAME OM 2 timer og et kvarter! HELP ME!

    Forumindlæg
    Er der nogle der ude der ved hvad en trekant betyder i et billede?? Skal analysere maleriet udslidt og jeg ved ikke rigtig hvad trekanten der er i de 2 mennesker betyder for billedet?! (:
  • Dunhammeraften

    Forumindlæg
    Hey, er der nogen som har arbejdet med den sang, og undtagelsesvis kunne komme med nogle idéer til en analyse og fortolkning af den...? "Dunhammeraften" er en sang fra Steppeulvene, og skrevet af Erik Skaløe...
  • Biologi folk

    Forumindlæg
    Hej med jer. Er der nogen der kan forklar mig hvorfor man bruger nukleotid-trifosfat-trifosfat til PCR ?( altså ved DNA analyse ved brug af PCR )
  • Musikanalyse af Don't look back in anger!

    Forumindlæg
    Hej, nogen der kan hjælpe med at analysere et vers og et omkvæd + lave en soundbox til verset og omkvædet af sangen don't look back en anger??
  • Mennesker - billeder

    Forumindlæg
    hej, jeg skal analysere nogle kunstværker om mennesker, menneskelige følelser og menneskelige relationer. Er der nogen der kender nogle gode værker som jeg kan bruge til det ?? På forhånd tak :)
  • metodisk

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig ? jeg står og skal til eksamen snart og skal lave en metodisk analyse men har fuldkommen glemt hvad det er ? kan jeg få det afvide i korte træk?
  • Kildekritik - eksamensforberedelse!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder til en 24- timers årsprøve i historie og skal analysere en historisk kilde. Min kilde er bare en oversættelse af en ældrer beretning. Men gør det så kilden til en sekundær kilde? MVH Morten
  • Novelle

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal snart til optagelsesprøve, hvor jeg skal analysere en tekst. Kender i nogle hjemmeside, hvor der er nogle tekster, både på dansk og engelsk ( da jeg skal op i begge fag ) som jeg kan øve på?
  • Skriget, edvard munch

    Forumindlæg
    Hej Allesammen! Jeg kunne mægtig godt bruge en kort (men også gerne længere) analyse og fortolkning af Edvard Munch's "skriget".. Jeg takker mange gange på forhånd, for jeres hjælp!
  • Tysk assistance - haster!

    Forumindlæg
    Til teksten "Spuck vor ihr aus", er virkelig forvirret! Nogle der har noget analyse, nogle noter?? Et eller andet?? Det vil virkelig blive værdsat!