Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 17321 til 17340 af 29670
-
DHO emnevalg?
ForumindlægHej. Jeg skal have om dansk identitet i min DHO-opgave, men er i tvivl om emne valg. Er der nogen som har noget forslag? Evt også forslag til litteraturen som skal analyseres? -
Norsk folkeeventyr
ForumindlægNogen der sidder inde med en analyse af det norske folkeeventyr "Østen for sol og vesten for måne"? -
Norsk folkeeventyr
ForumindlægNogen der sidder inde med en analyse af det norske folkeeventyr "Østen for sol og vesten for måne"? -
Eventyr
ForumindlægNogen der sidder inde med en analyse af det norske folkeeventyr "Østen for sol og vesten for måne"? -
Irregularities, stil
ForumindlægJeg skal skrive en analyse af novellen "Irregularities". Jeg skal bl.a. skrive, hvordan historien er bygget op, men hvad menes der med det? -
Luca Signorelli
Forumindlægsidder her og er helt fortabt.skal lave en analyse og fortolkning af digtet Luca Signorelli af Emil Aarestrup og kan simpelthen ikke finde ud af det!!!! er der nogen der kan hjælpe? -
Anallyse og fortolkning
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med en analyse og fortolkning af Marinna Roné's novelle "Damen" eller bare nogle gode råd på hvordan man gør? -
HJÆLP!!
ForumindlægNogen der ligger inde med en analyse af novellen "Sex" af Jan sonnergaard??? Synes ikke rigtig jeg kan bruge dem her inde... på forhånd tak.. -
Tre dage i Prag - SSO
ForumindlægEr der nogen som skulle have en analyse og fortolkning liggende på Naja Marie Aidts "Tre dage i Prag" fra hendes novellesamling Vandmærket? -
To eventyr
ForumindlægEr der nogen der sidder inde med analyser af eventyrene "Skønheden og uhyret" samt "Østen for solen og vesten for måne"? -
Statsministerens nytårstale
ForumindlægNogen der har lavet en analyse af statsministerens nytårstale fra i år? Jeg har nemlig svært veed at opbygge den. Håber I kan hjælpe!! Det haster . -
Hjælp til fortolkning af novellen "Irregularities"
ForumindlægJeg har problemer med fortolkningen af analysen "Irregularities" af Courtney Jones. Jeg håber du kan hjælpe mig?? -
"Den Onde Lykke"
ForumindlægEr der ikke nogle der vil hjælpe mig med analysen af "den onde lykke" af Tove Ditlevsen? Jeg kan ikke finde ud af hvordan den er opbygget m.m.? Hjæælp.. ;-) -
Billedanalyse!
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at analysere billedet "american gothic". Det er ikke lige min stærke side.. -
Hjælp= John Fortune
ForumindlægEr der nogen, der har en analyse af John Fortune læggende derhjemme, så vil jeg meget gerne have at få lidt hjælp! På FORhånd tak! -
REKLAME ANALYSEEEEE
Forumindlæghejsa vi skal skrive en analyse af en reklame i dansk og jeg ville være rigtig glad hvis i ville se hvad jeg har skrevet indtil videre :))) -
Argumentationsbegreb?
ForumindlægHej med jer. Hvad hedder det begreb i en argumentations-analyse-model, hvor skribenten inddrager en ekspert? Mener der er et bestemt begreb for det, men kan ikke finde det nogen steder. På forhånd tak :) -
AT-eksamen
ForumindlægHey Er der nogen der vil kigge på min analyse af to historie kilder fra anden verdenskrig? Jeg er nemlig i tvilv om jeg har lavet det rigtigt. -
Digtanalyse Klaus Rifbjerg
ForumindlægEr lige startet på Hf og mangler hjælp til digt analyse af Klaus Rifbjergs " Fødsel ". Jeg håber der er nogen der kan hjælpe. -
En Kommentar?
ForumindlægJeg er igang med at analysere en kommentar, men jeg ved ikke hvordan en typisk kommentar er bygget op og hvad der normalt kendetegner en kommentar. Nogle der kan hjælpe?
