Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 17341 til 17360 af 48931
-
Optimering
ForumindlægHar fået stillet denne opgave, men vil meget gerne have lidt hjælp med den. Har slet ikke styr på optimering. -
Karakteristik
ForumindlægOpgaven lyder: Lav en karakteristik af tekstens stil. Hvordan gør man det? :) -
Hvad skal...
Forumindlæg... man huske når man skriver en tysk stil? (: Altså gramatikken. Tak på forhånden -
DAnsk
ForumindlægKan du rette min dansk stil. Den er kun på to sider.. -
1394 online og der er stadig ingen der kan hjælpe mig
ForumindlægHej, ville høre om der en der ville kigge min stil igennem for fejl? -
HJLÆPE MIG
Forumindlægjeg skal skrive en stil om at nå målet, har i en ide? -
Rettelse ?
ForumindlægHej alle Er der nogen der vil se på min stil ? - Sender i indbakken hvis de er interesserede. Tak på forhånd. -
Hjælp, tak ;-).
Forumindlæghejsa, nogle der har lavet en stil, som hedder 'se, det er mig' ? :-). -
Rette en halvside af min danskstil ?
ForumindlægJeg sender stilen via indbakke.. den er rimlig kort -
hjælp_Tysk
Forumindlægrettelse af stil på ca. 230 ord skriv hvis du ville rette. -
HJÆLP MIG .. ey jeg mener det har brug for hjælp
Forumindlægkan nogen rette min stil pliss -
hjælp til grammatik
Forumindlægjeg er elendig til grammatik kunne nogen rette min stil? -
PLEEEEASE!
ForumindlægER DER PLEASE EN DER HAR LYST TIL AT RETTE MIN STIL? -
Søger hjælp :-)
ForumindlægGod aften. Er der en der vil kigge min stil igennem? :-) -
Dansk rettelse
ForumindlægKan nogle rette min dansk stil -
hjælp, det haster
Forumindlægjeg har glemt, hvordan man skal afleverer en historie stil. den skal være ferdi til mandag -
Typespørgsmål til AT?
ForumindlægHej Hvilke typer spørgsmål bliver stillet til AT-eksamen? Eksempler? -
spansk rettelse af opgave
Forumindlæghej! er der nogen, der gerne vil rette min spanske stil? -
tysk rettelse
Forumindlægen der vil rette min tysk stil på en side? sender den over email. -
Perspektivering
ForumindlægMå man gerne stille spørgsmål, som der ikke svares på, i perspektiveringen? :)
