Søgning på: fysik a stx. Resultater: 17361 til 17380 af 154720
-
Hjælp til aspekt OSO!
ForumindlægJeg fatter ikke en meter af hvordan jeg skal skrive et aspekt til min OSO opgave om STX? Hjælp! På forhånd tak! :) -
bestårate og andet.
ForumindlægNogen der ved hvor man kan finde hvor stor en procentdel der har bestået STX og evt. en opgørelse over gennemsnitskarakterer for fag? -
Eksamen
ForumindlægHej, Jeg skal op til terminsprøve i engelsk B på STX og leder efter opgavesættet fra den 10. december 2024. Hvis nogen har det, må I meget gerne dele det med mig. På forhånd tak! -
MEGA VIGTIGT!!!!!!
ForumindlægHej, Jeg skal op til terminsprøve i engelsk B på STX og leder efter opgavesættet fra den 10. december 2024. Hvis nogen har det, må I meget gerne dele det med mig. På forhånd tak! -
Timetal?
ForumindlægHalløj! Jeg har kigget lidt rundt omkring efter en oversigt over timetallene på de forskellige fag og niveauer i stx. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde dem? -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej Er der nogen der ved om eksamensspørgsmål i matemtik stx b må gå igen, eller bliver de lagt til side for hver gang det er trukket af en eleve? på forhånd tak -
Klage over eksamen
ForumindlægKan man klage over sin karakter i skriftlig eksamen stx og stadig blive student med ens medstuderende? -
Matematik på Gym
ForumindlægHej allesammen. Eftersom jeg har interesse for matematik vil jeg gerne hører om der var mulighed for man kunne lærer det matematik man har på STX?? Kunne bøger med formler være en mulighed? :) -
DA mundtlig eksamen - perspektivering
ForumindlægEr det et krav til dansk mundtlig eksamen (STX) at man perspektiverer den udtrykne tekst med en tekst som vi har læst i undervisningen? -
Historie - DK & EF/EU/Globalisering
ForumindlægHar lige været oppe og trække spørgsmål til Historie mundtligt eksamen på stx. Er der muligvis andre der har trukket det samme som mig, som var frisk på at samarbejde? .. -
Psykologi læsefag?
ForumindlægHej! Er der nogen, der ved om Psykolgi C på STX, er et "læsefag"? Altså et fag uden afleveringer. -
Points og karaktergivning
ForumindlægHej .. Nogen der evt. kender et til listen over hvilken karakter, der gives efter hvis antal points i skriftlig matematik STX B-niveua? -
2. årskarakter
ForumindlægHej, hvornår er det at gymnasieelever (stx, htx, osv) normalt får deres 2. årskarakter? -
Karakterer
ForumindlægHej. Jeg tænkte på, hvis man dropper ud af STX som 2. år, vil karakterene fra 1.g eksamen/årskarakter så gælde, eller er det ens 9 klasse eksamenskarakterer, der gæller? -
terminsprøve
ForumindlægEr der nogle der ved, hvilket år de tager opgavesættet til terminsprøven i engelsk B stx? Er det fra sidste års opgaver 2012 juni? :) På forhånd tak. -
hvor mange gange må man søge optagelsesprøve?
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange gange man kan søge optagelsesprøve for gymnasielle uddannelser (STX, HF, HTX) hvis lærerne erklærer en elev uegnet? DET HASTER!!! -
Terminsprøve Mat B
ForumindlægJeg skal til terminsprøve i mat B på stx, er der nogle, som har nogle råd eller ting jeg skal huske?:-) -
Terminsprøve?! :O
ForumindlægHej Jeg skal snart til terminsprøve i engelsk B STX; og jeg er lidt i tvivl om, der er censor på denne prøve? Ved I evt. det? Tak på forhånd -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej, Er der nogen, som ved om det er muligt at gå op til mundtlig eksamen på STX uden ens lærer, altså hvor det kun er censor, som er tilstede? -
Facitliste
ForumindlægHej Er der nogen af jer, der har en facitliste til Matematik stx august 2013? Eller kender et sted/link, hvor man kan finde facit?
