Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 17361 til 17380 af 27764
  • eventyr

    Forumindlæg
    når der står i min opgave jeg skal skrive et analyserende oplæg om eventyrgenren. er det så at jeg skal beskrive hvad eventyrgenre indebære og og specielle træk ved et eventyr.
  • Vesten og Mellemøsten?

    Forumindlæg
    Hej derude.. Vil høre, om I kunne hjælpe mig med et spørgsmål, som lyder sådan her: Analyser hvilke forskellige måder der er at behandle befolkningen på i Mellemøsten og Vesten. - Nogle der kan hjælpe?
  • GC-MS opløsningsmiddel

    Forumindlæg
    Det er lykkedes mig at glemme hvilket opløsningsmiddel jeg brugte til en GC-MS analyse. Er der nogen som kan nævne de mest almindelige opløsningsmidler(for opløsning af fast stof)?
  • "brev" af Jens Sørensen

    Forumindlæg
    Hej.. Nogen der ligger inde med Jens Sørensens fortrukne skrivestil. Kan ikke finde noget på nettet. Hvis nogen ligger inde med en analyse af hans novelle "Brevet", ville jeg være glad for lidt hjælp..?
  • Novelleanalyse

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en novelle analyse af Kimono Mit Hus. Hvis i bare kunne nævne noget som i synes er lidt specielt eller nævneværdigt. Ting som f. eks. karakteristik af personerne, sproget o.s.v. tak på forhånd.
  • FSA afgangsprøve hjælp

    Forumindlæg
    Når jeg til den mundtligt afgangsprøve skal analysere teksten, skal jeg så også forklarer noget om dens handlingen, eller er det overflødigt, siden både cencor og lærer formentlig allerede har læst den?
  • Beregn masseprocenten

    Forumindlæg
    Beregn massen af hydrogenperoxid i analysen og dermed H2O2 - indholdet i OXYDOL i masseprocent - massefylden af OXYDOL sættes til 1,0 g/mL Hvilke formler skal jeg bruge til denne opgave?? :-)
  • SSO "Festen"

    Forumindlæg
    Har lige fået SSO i Dansk og har "Festen", som jeg skal analysere. Nogen som har nogle guldkorn til noget fra Festen? B.la. en forståelse af vores hovedperson, Christian. ?
  • Hjælp til Bavian

    Forumindlæg
    Nogle som er gode til at analysere og fortolke..??? Skal jeg i min SSO med 3 noveller fra Naja Marie Aidt's novelle samling, Bavian... Har lidt problemer med det... :S
  • ideologikritisk analysemetode

    Forumindlæg
    jeg er i gang med at forberede min mundtlige dansk præsentation og til det skal jeg bruge en ideolgikritisk analyse model, så jeg ville bare høre om nogen havde en liggende?
  • Hjælp til billedanalyse

    Forumindlæg
    står her med et maleri, som skal analyseres, men jeg ser ikke en pind i billedet. Det er billedet "Trefoldigheden" (1864-66) malet af Wilhelm Marstrand. hvis en eller anden ville kunne give nogle oplysninger eller tips, så ville det bare være perfekt. HJÆLP!
  • HJÆLP !

    Forumindlæg
    vil meget gerne have lidt hjælp til at analysere Christen Købke: Udsigt fra dosseringen ved Sortedamssøen mod Nørrebro (1838). send gerne tips og links, ALT KAN BRUGES!
  • HJÆÆLP DANSK!

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen Nogle af jer der har en analyse og fortolkning af Mine møder med de danske forfattere af Claus Beck Nielsen. Er i lidt af et tidspres, havde ellers ikke spurgt efter det!! Tak på forhånd :)
  • Kunne du tænke dig at rette min stil?

    Forumindlæg
    :D Jeg er ikke den bedste til dansk. Så det ville være rart hvis een gad at kigge den igennem, helst een der kender til de forskellige perioder i litteraturen. Det er en fortolkning og analyse. :)
  • Sofus er læge og mor er syg

    Forumindlæg
    aaarrr... hjaelp har virkelig brug for en novelle analyse af novellen Sofus er læge og mor er syg skrevet af jens blendstrup.. havde fuldstaendig glemt afleveringen
  • Saga analysemodel

    Forumindlæg
    Hej alle! Nogen som har en god analysemodel til sagaer? Jeg går ud fra, at man også kan trække det til dansk mundtlig eksamen, så det ville være super godt hvis nogle af jer havde noget man kan analysere ud fra? Tak på forhånd
  • Kakaomælk-reklame

    Forumindlæg
    Er der nogen der sidder inde med en analyse/fortolkning af Matilde Cafés reklame hvor en hund er faldet i kloakken og en mand drikker sin kakaomælk op mod himlen?
  • Ionbalancen i cellerene

    Forumindlæg
    Hej :) Har et biologi spørgsmål hvor jeg skal analysere og forklar forsøgsresultaterne vist på figur 1A og 1B. Er der nogen som kan hjælpe mig med dette, da jeg ikke kan se hvad der sker. Har vedhæftet figuren!
  • Semiotik i Rosens navn

    Forumindlæg
    Jeg har fået til opgave at finde semiotik i rosens navn Er der nogen der eventuelt har en viden om det, måske en tidligere opgave i har fået tildelt? eller analyser der berører semiotik i bogen ville også være helt perfekt.
  • Matilde Café

    Forumindlæg
    Er der nogen der sidder inde med en analyse/fortolkning af Matilde Cafés reklame hvor en hund er faldet i kloakken og en mand drikker sin kakaomælk op mod himlen?