Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 17381 til 17400 af 27764
  • Perspektivering "Dansk mundtlig"

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg har for nylig valgt at bruge novellen "æggesnaps", af Tove Ditlevsen. Jeg har allerede analyseret den, men mangler en eller anden novelle/andet, til at kunne perspektivere den til. Er der nogle der har en ide?
  • Lykke

    Forumindlæg
    Nogen der har lyst til at kigge min analyse og fortolkning af novellen "Lykke" af Henning Mortensen igennem? Den er kun på 3 sider. Ville være jer evigt taknemmelig (: På forhånd tak.
  • stil om Loose Change

    Forumindlæg
    Jeg ved en sådan tråd allerede er oprettet, men det haster og har brug for hjælp til analyse af Andrea Levy's novelle Loose Change. Nogen der har skrevet den?
  • plz hjælp det rigtig vigtigt dansk!!!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til eksamen, hvor jeg skal analysere den grimme ælling, og jeg har virkelig brug for hjælp til det stykke man skal vælge fra teksten, som skal læses højt. kom med ideer folkens tusind tak på forhånd (ps det haster)
  • Søger digte!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen søger digte, med temaet sorg! Kender i ikke nogle? De skal some nævnt omhandle sorg. Kan umiddelbart ikke lige finde nogle på nettet? De skal kunne analyseres! Håber en eller anden vil se på det! PÅ forhånd tak!
  • Klods Hans

    Forumindlæg
    Hej folkens... Jeg er ved at analysere eventyret "Klods Hans", men kan ikke rigtig finde nogle sproglige virkemidler. Er der nogle, som hurtigt kan hjælpe mig?
  • Novelleanalyse

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere en engelsk novelle ved navn "shooting an elephant" af Georg Orwell. Kan nogen hjælpe? Nogle gode ideer?
  • resume af teksten Batman vs the Bull af Adam Marek

    Forumindlæg
    Hej alle. Er der nogen som evt kunne hjælpe, med et resume af teksten Batman vs the Bull af Adam Marek på engelsk? Ville være en stor hjælp, eller evt lidt analyse af den? Hilsen Simone T
  • Socialisternes march

    Forumindlæg
    Hej! Jeg ville hører, om der var nogen, som tidligere har arbejdet med "Socialisternes March" ? Sidder selv og arbejder med den nu, men ville lige se om der var nogen som så helt anderledes på den. Evt. lavet en analyse og fortolking.. ? :-) Hilsen Tobias!
  • Danas have

    Forumindlæg
    Hej drenge og piger. Ville høre om, jeg kunne få hjælp til kortfilmen 'Danas have' Måske en der har analyseret den? Hvad der helt bestemt bliver sagt i kortfilmen på god nutids dansk. Please
  • dèr eller dér

    Forumindlæg
    Hej, jeg er i gang med at analysere Dan Turèlls Vangede Billeder. Når Turèll vælger at skrive "dèr" og ikke "dér" er dette med vilje???
  • AT - Sammenspil mellem oldtidskundskab og historie.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til AT-årsprøve her på torsdag. Jeg har fagene oldtidskundskab og historie. Vi har om emnet globalisering - konsekvenser og udfordringer, hvor jeg skriver om Migration - og laver en komparativ analyse. Min oneliner er således: Hvilken indflydelse har store grupper af i...
  • DHO

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal i min opgave analysere kronikken "singler er og bliver tabere", men jeg ved ikke rigtig "hvordan" jeg skal gøre det. Altså hvilken metode skal jeg bruge?
  • Hjælp til digt

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skulle analysere to digte/sonetter, som jeg nu har gjort. men er i tvivl om det er rigtig, og så mangler jeg at svare på nogle spørgsmål. er det nogen som vil hjælpe mig ?
  • hjæælp

    Forumindlæg
    heej : ) er der nogle der har en analyse og fortolkning af "lønningsdag" af martin andersen nexø? hvis i har ville det være til en meget stot hjælp da jeg skal op til eksamen mandag, og har ik forstået teksten 100% endnu og tak på forhånd : )
  • Hjælp!?!

    Forumindlæg
    skal op i mundtlig dansk på mandag, og har trukket et gammelt digt. har så valgt ved frokosten af Johannes v jensen, men kan ikke finde noget om den!?! nogen der vil hjælpe mig? evt en analyse af den
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Jeg har fået til opgave at analysere og fortolke Pia Juuls novelle "De gales hjem", men finder den temmelig svær. Nogen, der kan hjælpe?
  • Musik video

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :) Jeg ville bare lige høre om der er nogle af jer, der måske ligger inde med en analyse af Rasmus Seebachs sang - '' Lidt i Fem'' ?
  • hjælp novelle 7-1

    Forumindlæg
    hej jeg er i gang med at lave en analyse om peter seebergs novelle 7-1, og jeg er meget i tvivel om tema og motiv samt kompisitionen, kan i hjælpe mig?
  • Dansk-historie opgaven

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) Jeg sidder og er igang med en dansk-historie opgave, og bliver nu i tvivl om hvad man skal kalde afsnittene, for man skal vel ikke bare kalde dem : analyse, redegørelse, konklusion osv. eller hvad? Håber der er nogen der kan hjælpe, :)