Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 17381 til 17400 af 29670
-
DANSK:HERMAN BANG
ForumindlægHej ! Er der nogle herinde der har læst 'Stærkest' af Herman Bang? Nogle der evt. kan hjælpe med analyse? Ag776 -
Manden der var et billede
ForumindlægJeg er ved at lave en analyse af manden der er et billede, og jeg er i tvivl om synsvinklen, og fortolkningen i den. Ville være meget glad hvis nogle kunne hjælpe :-) -
Hjaelp det haster!!!!!
Forumindlæghej Er der nogen som vil se paa min dansk analyse af to digte plz plz plz!!! Den skal afleveres iaften! Please :-D -
HJAELP DET HASTER!!
Forumindlæghej Er der nogen som vil se paa min dansk analyse af to digte plz plz plz!!! Den skal afleveres inat! Please :-D -
SPSS, Statestik
ForumindlægPrivatundervisning i SPSS søges i København. Skal bruge alle former for analyser. gerne meget hurtigt. god løn. skriv [email protected] -
Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej Vi fik udleveret, skriftlig dansk, prøve materiale med flg opgaveformulering: Skriv et analyserende oplæg til et hf-hold, hvad litteraturen kan bruges til. I besvarelsen skal du analysere og fortolke "helge Rodes" tekst (tekst 4) med henblik på at belyse dens holdninger til fædrel... -
Konkurrenceforholdene i detailledet
Forumindlægjeg skal besvare dette spørgsmål: Analyser konkurrenceforholdene i detailleddet på det danske legetøjsmarked. hvilke modeller skal jeg tage med? -
Vinkling - Metode?
ForumindlægHejsa! Hvis jeg har analyseret vinklingen i en dokumentarfilm, hvilken metode vil man så sige, at jeg har brugt? Dokumentaranalyse, kommunikationsanalyse eller noget helt tredje? :-) Mvh. -
Titelanalyse?
ForumindlægHej alle sammen! Sidder her med en opg. , hvor jeg skal analyser en titel, en såkaldt titelanalyse, men hvordan gør man lige det? Har i et link til en analysemodel? På forhånd mange tak! -
Mor(d) i mødregruppen
ForumindlægJeg mangler hjælp til en analyse og fortolkning af kortfilmen "Mor(d) i mødregruppen" så det ville være venligt hvis I gad at uploade den hertil. -
Den grimme ælling!
ForumindlægEn der sidder inde med en super god analyse of fortolkning af den grimme ælling? Helst gymnasieniveau!? -
The only Traffic signal on the Reservation doesnt flash red anymore
Forumindlæger der nogle der har analyseret The only Traffic signal on the Reservation doesnt flash red anymore skriv hurtig som muligt Tak -
NOGEN DER HAR LÆST: DIE VERLORENEN TöCHTER?
Forumindlægnogen der har læst eller analyseret die verlorenen Töchter. Det vil være en KÆMPE hjælp hvis nogen har. Den er rigtig svær og forstår ikke det hele. skal til eksamen i den i morgen. :-) -
Peter Goldsworthy
ForumindlægHej! Skal op i engelsk imorgen og er lidt på den! er kørt død! nogen der kan hjælpe med en analyse til Peter Goldsworthy - One of my best friends? PFT! -
Thermopylai
ForumindlægHej, Nogen der kan hjælpe mig med nogle gode noter til SLaget ved Thermopylai? Ikke et resumé, men noter til en analyse søges.. -
åbent digt til vorherre - hjælp
ForumindlægHej alle! Er der en der kan hjælpe mig med en analyse og fortolkning af digtet "åbent digt til vorherre" af Ivan Malinowski? Også gerne med tidsperspektivering.. Mange hilsner blomsterpige1 -
den stundesløse
ForumindlægNogen der ligger inde med analyse/fortolkning af den stundesløse? Står i en eksamenssituation, hvor jeg mangler det meget :d -
Analyseringer????
ForumindlægHeeej.. Er der nogle der ved om man må tage analyseskemaer med ind til eksamen? Altså analyse til eventyr, novelle, digt osvv...? -
HJÆLP
Forumindlægnogen der har læst og analyseret klaus rifbjergs: haandbold og kan hjælpe mig lidt....? jeg har det grundlæggende men har ikke nok til i dybden og forståelse. hjælp ! skal til prøve!!!j -
"Die dunkelhaarigen Kinder von Berlin"
ForumindlægVille bare høre om der er nogen der har en oversættelse/analyse af novellen "Die dunkelhaarige Kinder von Berlin" af Aysel Özakin? Knus.
