Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 17401 til 17420 af 27764
  • Præludium - Blicher - Grafisk præg og budskabet??

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i dansk mundtlig her d. 19. Jeg er igang med at analysere og er noget til punktet grafisk præg og buskab. Er der nogle der kan hjælpe mig med de 2 punktner? :-)
  • Dansk FSA 2012 Søndag 15:10 af helle helle

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen. Jeg skal snart op til dansk eksamen, og tænkte på om nogle af jer herinde, havde en analyse liggene af "Søndag 15.10" af helle helle.
  • VIGTIGT! st. st. blicher - præludium

    Forumindlæg
    Hej! skal til mundtlig dansk eksamen og har valgt præludium som oplæg. Jeg er i gang med analysere og har svært ved 2 punkter, grafisk præg og budskab. Nogle der kan hjælpe :-)??
  • problemstilling?? (hurtig hjælp!)

    Forumindlæg
    hej, jeg søger hurtig hjælp!! :D jeg er igang men en opgave, hvor jeg skal analysere og fortolke, men der er et punkt som hedder problemstiling, hvad betyder dette i analytisk sammenhængen? tak på forhånd:) Mvh Sofie
  • St. St. Blicher - Præludium

    Forumindlæg
    Hej! skal til mundtlig dansk eksamen og har valgt præludium som oplæg. Jeg er i gang med analysere og har svært ved 2 punkter, grafisk præg og budskab. Nogle der kan hjælpe :-)??
  • Martin Andersen Nexø

    Forumindlæg
    Jeg skal analysere "de tomme pladsers passagerer" af Martin Andersen Nexø. Er dog kommet lidt i tvivl. Hvordan ville i sammenflette en karakterstik af familien med historiens titel?
  • latter

    Forumindlæg
    hej allesammen. Jeg har analyseret latter. min lære sagde at jeg SKULLE perspektivere den til nørreport, er der nogle er jer der vil hjælpe for skal til eksamen imorgen og kan slet ikke finde ud af det? tak på forhånd
  • I am here - Jesper Wung-Sung

    Forumindlæg
    Jeg har valgt essayet 'I am here' af Jesper Wung-Sung, og jeg ville høre om, der er er som har en analyse af den? Eller kan hjælpe med, hvad budskabet er:) Please hjælp! - Tak på forhånd
  • Jomfruen af Kim Fupz Aakeson

    Forumindlæg
    WebRep currentVote noRating noWeight Hej allesammen. Skal op i dansk her på torsdag, så ville høre om der er nogle af...
  • Apollo and Daphne (Bernini)

    Forumindlæg
    Hej! Nogle som har nogle gode notater/analyser af Gian Lorenzo Bernini's skulptur: Apollo and Daphine fra 1622-1625? skal bruge det som perspektivering til min eksamen her i næste uge :)
  • Engelsk eksamen

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til eksamen i engelsk, jeg har den her artikel som jeg skal analysere er der nogen der kan hjælpe mig. Tak på forhånd. http://www.theguardian.com/society/2004/mar/14/medicineandhealth.lifeandhealth Linket til artikeln
  • Forskellen på et Teknologi A og B projekt?

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på et teknologi A og et teknologi B projekt? Her snakker jeg mest om opbygningen og indholdet. Er det helt det samme, bare med mere og dybbere indhold eller hvad? Eller hvilke andre analyser er der i et teknologi A projekt?
  • HJÆLP TIL KILDER

    Forumindlæg
    Er der nogen som gider at hjælpe mig med at analyser nogle kilder? - Har virkelig prøvet, men finder det utrolig svært. - På forhånd tak Christina skriv gerne til min mail: [email protected]
  • Skriftlig årsprøve?

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op i skritlig årsprøve i gymnasiet. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvordan den kommer til at foregå. Får man et emnepapir udleveret, ligesom man gjorde i folkeskolen, eller eventuelt en novelle som skal analyseres?
  • Fantasy analysemodel

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal analyserer et uddrag af en fantasyroman, men mangler lidt en model at gå udfra.. Har i måske nogle punkter der er gode at gå igennem, eller en model? På forhånd tak, Hilsen Julie :)
  • Britisk imperalisme - the white mans burden

    Forumindlæg
    Hej SP. Nogen der har lavet en historisk analyse til den vedlagte tegning i forhold til imperalisme og ''The white man's burden''?
  • Noter til Menon

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op i filosofi her d.7. og kan ikke lige gennemskue hvordan jeg analyserer Menon... Har I nogle som helst noter så ville jeg bliver kæmpe glad hvis I gad skrive til [email protected], eller lægge et link her, naturligvis..
  • Biologi og religion

    Forumindlæg
    Hej SP Er der nogle der ved, hvor meget man skal gå i dybden med de forskellige problemstillinger man har skrevet?Hvis man eksempelvis har et spørgsmål om stamceller (i biologi) og et spørgsmål, hvor man skal analysere en tekst i religion, hvor vigtigt er det faglige stof så?
  • SYNSVINKEL! HASTER

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med min dansk eksamen i min analyse skal jeg skrive synsvinklen på mit maleri som er "ophelia" -John Millais. Hvordan finder man synsvinklen på et kunstmaleri??
  • Bøjning af adjektiv i en sætning

    Forumindlæg
    Kan du hjælpe mig med at analysere og bøje adjektivet i følgende sætning? Berlin liegt ja auf ostedeutsch_ Boden, und den hatten die Russen besetzt