Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 17441 til 17460 af 27764
  • Analysemodel til et guldaldermaleri

    Forumindlæg
    Jeg mangler virkelig en analysemodel til et guldaldermaleri, eller en fremgangsmåde. Er der nogle af jer søde mennesker der ligger inde med det? Eller som har nogle guldkorn omkring det, at skulle analysere et guldaldermaleri? På forhånd tak :-)!
  • Sidetemaer

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med at lave en analyse af filmen Drømmen og jeg kan ikke finde på nogen sidetemaer som passer til. Jeg vil blive overlykkelig hvis der er en/eller flere derude der vil give mig en ide. Mange tak på forhånd.
  • HJÆLP!! engelsk

    Forumindlæg
    hej! Jeg skal analysere "A simple Exchange of Niceties" og mangler inspiration til at komme igang. er der nogle der ligger inde med den og eventuelt vil sende den til mig? tak på forhånd (: - det ville være en stor hjælp!
  • Den fattige piges sang ved vuggen

    Forumindlæg
    Er der nogle der på nogen måder har beskæftiget sig med digtet "den fattige piges sang ved vuggen" ? Skal lave en nykritisk analyse og har haft en del problemer ..
  • Hurtig hjælp:(

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en stil. Men jeg er gået i stå. Der er et punkt som jeg ikke forstå. Hvad menes der med motiver redegørelse af analyse???? Håber i kan hjælpe mig. Tak på forhånd:)
  • H.C Andersen og knud sørensen

    Forumindlæg
    Er der nogle der har analyseret H.C andersens:Jylland mellem tvende have og knud sørensens: tilbageblik om en del ¨årtier? Synes pointerne virker utydelige på forhånd tak
  • Suzanne Brøgger, hjælp

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at analysere Suzanne Brøggers Creme Fraiche, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan miljøet er i den? eller hvad rødstrømpernes aktioner hjalp udover abort. HJÆLP. Irene
  • arkitekturbillede?

    Forumindlæg
    Hej... Jeg er igang med at lave en analyse af maleriet "Menneskene i deres synd overrasket af dommedag" Men jeg er i tvivl om, om det er et arkitekturbillede. Hvad er et arkitekturbillede? Håber i kan hjælpe mig - Jeppe
  • Værdikædeanalyse

    Forumindlæg
    Hej, jeg har en aflevering for om Montana. Jeg har fået til opgave at lave en værdikæde analyse. Jeg er lidt i tvivl om, hvad det er. Er det selve modellen, eller skal man bare skrive løst uden værdikædemodellen. Mvh
  • Og til sidst - Af Marianne Larsen

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der eventuelt har lavet en fortolkning af digtet samt analyse af sproget? Jeg forstår ikke rigtigt meningen med digtet, så jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig. På forhånd mange tak. :)
  • førstehånd???

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal lave en kildekritisk analyse af "Kvindens underkuelse" som er skrevet af john stuart mill... den er dog oversat af Georg Brandes ... vil det så sige at teksten er en førstehåndstekst?
  • Dansk A Storbyen ( eksamensopgave)

    Forumindlæg
    jeg har valgt opgave 1 fra storbyen- skriv et analyserende oplæge til et hf hold om storbyen i litteraturen er der nogle der kan hjælpe mig igang, ved slet ikke hvordan jeg skal startet på den ?
  • Heey! :-)

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan oversætte følgende sætning på tysk, så jeg kan se, om jeg analyserer mine sætninger ordentligt?? :-) Familien har ingen mad. Tak på forhånd! :-)))
  • pas på pengene

    Forumindlæg
    hej.. folkens!!! plzzzz hjælp!!! hvis der er nogen der har skrevet om Dan Turrels sang PAS PÅ PENGENE!!! vil I ikke hjælpe mig?????? med analysen..!!! plzzz.. skal skrive 2 sider om det og har bare ikke noget i hovedet.. og den skal afleveres i morgen!!!
  • København

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, som har læst bogen "København" af Katrine Marie Guldager. Jeg sidder her med en analyse, som jeg skal lave af novellen "blomster" og kunne godt tænke mig lidt hjælp.
  • Bogen: København

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, som har læst bogen "København" af Katrine Marie Guldager. Jeg sidder her med en analyse, som jeg skal lave af novellen "blomster" og kunne godt tænke mig lidt hjælp.
  • en kort dansk stil som skal rettes?

    Forumindlæg
    helo hello allezusammen jeg har skrevet en dansk stil. den er på 1½ side. nogen der vil kigge på den? det er bar en analyse og fortolknig af en kort tekst samt genretræk.
  • Romatikkens evangelium

    Forumindlæg
    Er der nogen som kender teksten "Romantikkens Evangelium" Skrevet af Henrik steffens. Skal analysere og fortolke teksten, men forstår den overhovedet ikke !!! Hjælp mig. :) Det er en rigtig svær sproglig tekst.
  • Værdikæde for handelsvirksomhed?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal udarbejde en værdikædeanalyse for en detailhandlesvirksomhed (Synoptik). Hvordan skal jeg analysere primæraktiviteterne? Bliver jeg nødt til at droppe "produktion" og "udgående logistik"?
  • hjælp !! :/

    Forumindlæg
    hey alle :) jeg er på den! :/ en der har en kort analyse af Katastrofe af Jens Smærup??? den er skrevet i en bog der hedder ANTOLOGI AF DANSK LITTERATUR Tak på forhånd håber i kan hjælpe så hurtigt så muligt :/