Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 17501 til 17520 af 186241
  • Enevælde overalt i europa?

    Forumindlæg
    Var England og Holland de eneste steder i Europa som aldrig fik enevælde?
  • Hjælp til R2 værdi på ti83

    Forumindlæg
    jeg vil høre om hjælp til om det er muligt at indtaste og bruge r-kvadreret (R2) ved ex. lineære funktioner på ti83
  • Generationer

    Forumindlæg
    Hej - brug for lidt hjælp! Hvad går vores generation op i? jeg synes det er meget forskelligt. Men mode , ?
  • Maple

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med at beregne vinkel mellem vektorer, men jeg når jeg indtaster det ind giver resultatet præcis det jeg indtastede :( nogen som kan hjælpe det haster virkelig
  • Obamas sundhedsreform

    Forumindlæg
    Hej Jeg har om Obamas sundhedsreform med mednet "kampen for det gode liv". Jeg har fundet en af obama, men mangler en tale fra en modstander af reformen. Fx fra teapary. Er der ikke en venlig sjæl, der eventuelt kan hjælpe med at finde en relevant tale fra dem, der omhandler personl...
  • Engelsk disposition

    Forumindlæg
    Jeg skal til at skrive min disposition til mundtlig engelsk. Mit emne er "choice of education" jeg skal søge noget info om det på nettet, men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal søge om, nogle forslag?
  • opgave

    Forumindlæg
    Mange banker tilbyder at varetage investeringer i værdipapirer på vegne af risikovillige formuende danskere, der drømmer om et højere afkast, end hvad opsparing på en almindelig indlånskonto kaster af sig. Det vil med andre ord sige, at bankerne – naturligvis mod betaling - beslutter, hvilk...
  • Differentialligninger

    Forumindlæg
    Hvad vil I anbefale jeg kommer ind i, i min redegørelse? Og når der står giv eksempler på anvendelser, betyder det jeg skal tale om hvordan man bruger differentialligninger generelt, f.eks. undersøgelser af bakteriers væksthastighed og udvikling, eller mener de jeg skal løse en differentialligning?
  • pKs og pKb sammenhæng

    Forumindlæg
    Hej Er det rigtigt at: pKs + pKb = 14.0 ? På forhånd tak :)
  • Belgien Hjælp, HASTER TIL IMORGEN!!!

    Forumindlæg
    Har meget brug for hjælp, er Belgien Iland eller Uland, og hvorfor ligger storbyerne som de gør?
  • Argumentationsmodellen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er ret i tvivl om dette; når man skal finde påstanden, belægget, hjemlen osv. i en artikel, skal det så være noget der står i artiklen eller behøver det ikke at være det? Dette er artiklen: http://www.dagens.dk/nyheder/hvem-var-han-arkitekten-antoni-gaudi-fylder-161-aar-i-dag
  • Bevægelse i fysik

    Forumindlæg
    Hej jeg er i gang med at skrive om bevægelse og parameterkurver, og ville i den anledning spørge, om der var nogen, der kendte til nogle specielle bevægelser i fysik,udover de sædvanlige med skråt kast og jævn cirkelbevægelse, vis parameterfremstillinger kan udledes?
  • Vækstmodeller

    Forumindlæg
    Hey Gør rede for den linæer, eksponentiel og pontensiel vækst,-- det kan jeg godt inddrag optimering og monotinforhold,--- ved ikke hvordan jeg skal inddrage det
  • Synopsis rettelse

    Forumindlæg
    jeg har lavet en synopsis, omkring en reklame. Har aldrig lavet en synopse før, så håber i vil give lidt feedback :)
  • AT-10 problemformulering?!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal skrive min AT-10 synopsis med overemnet Sport, Propaganda og Samfund. Jeg vil høre om der er nogen der evt. har nogle mulige problemformuleringer, så kan hjælpe mig i gang med hele opgaven.. Jeg vil meget gerne have enten fysik eller matematik med ind over, men hvis I ha...
  • Hvad bruger man Løbende priser til?

    Forumindlæg
    Hej, bare et hurtigt sprøgsmål. Hvad er det man bruger løbende priser til? Jeg ved godt hvad man bruger faste priser til, men jeg kan simpelthen ikke finde ud hvad man bruger løbende priser til?
  • Økonomiske samenhænge

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med at gøre rede for multiplikatoreffekten af en indkomststigning? plz!!
  • Iø - priselasticitet på øl og spiritus

    Forumindlæg
    Jeg sidder med en opgave i International Økonomi, som jeg er kørt fuldstændig fast i. Opgaven handler om afgifter på øl og spiritus, og jeg skal finde ud af, hvorfor der er forskel på de to produkters priselasticitet(spiritus er mere elastisk end øl), hvis man sænker afgiften på produkterne? Er d...
  • EVENTYR

    Forumindlæg
    nogle der tilfældigvis har skrevet om eventyr på tysk?
  • Overslag

    Forumindlæg
    Hvad er overslag? Og hvordan regner man det ud? Fx 405:9 og 252:7 & 1074:3?? ????