Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 17521 til 17540 af 27764
-
Sange der handler om kroppen?
ForumindlægSkal til min afgansprøve i mundtligt dansk analysere en form for lyrik der handler om kroppen, og tænkte på, om der var nogen der kendte en dansk sang hvor kroppen er et tydligt tema? -
dansk mundtlig
ForumindlægHej. Jeg har valgt at analysere ''søndag'' af Camilla Christensen. Hvad for nogen ting kan jeg komme ind på? er der vigtige begreber osv -
Haster, hjælp!
Forumindlægsynopsis !, den humanistiske metode, nogle der kan forklare mig hvad jeg skal gøre når mit emne er "lykkepiller" jeg skal analysere udfra en artikel, hvad skal jeg gøre med den ? faget er dansk. -
BARNDOMMENS GADE HJÆLPPP
ForumindlægHJÆLP. Jeg er igang med en analyse om tove dittlevsens barndommens gade og har brug for lidt hjælp. Har brug for at nogen fortæller eller redegøre lidt for perioden bogen tager sted i. PLSSS -
Konkurrencemæssige position
ForumindlægJeg er ved at lave SRP, og vil høre om der er nogle, som kan hjælpe mig. Når man skal analysere den konkurrencemæssige position, hvad kan man så lave udover at finde frem til om det er en markedsleder, markedsudfordre osv. ???? -
L.o.c XXX cuture
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal analysere, albumet xxx cuture.. Det handler jo om de 7 dødssynder, er der en der har lavet noget om det, eller kender en hjemmeside, der kunne køre det hele lidt lettere :D ??? -
Om at glo - Dan Turéll
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder og er gået lidt i stå med essayet om at glo. Så jeg tænkte bare på om der er nogle som har analyseret essayet? Har skrevet herinde før, men fik bare ingen hjælp:( Men tak på forhånd! -
I Danmark er jeg født - Natasja
ForumindlægHej, jeg skal op i mundtlig dansk meget snart Jeg vil bare spørger om der nogle der kan finde sprolige billeder i teksten Hvis i muligvis har en analyse af I Danmark er jeg født - Natasha, så må i med glæde sende den til mig:) -
Hjælp?!
ForumindlægNogen, der har skrevet en analyse/fortolkning af Dan Türells digt "Der er så dejligt ude på landet"? Eller bare nogen, der har skrevet en kronik, hvor der argumenteres enten for eller imod storbyen og/eller landet? -
Hjælp
ForumindlægHej. Jeg er igang med at analysere "den lille pige med svovlstikkerne" af HC Andersen. Ved i om det er en hjem ud hjem fortælling. Er i tvivl, da eventyret starter i in medias res -
cirkeltangent i oversigt
ForumindlægSP modtager rigtig mange spørgsmål om cirkeltangenter, hvorfor nedenstående Link forsøger at analysere "tingene" lidt http://peecee.dk/upload/view/105715 -
Ordbog?
ForumindlægNogen der kender en god ordbog hvor ejg kan oversætte ord i? Har en salme jeg skal få analyseret og de fleste ord står ikke i ordbogen nogen der kan hjælpe? -
the siege of krishnapur
ForumindlægJeg har brug for en hjælpende hånd til analyse og fortolkning af den ironiske tone i bogen " the siege of krishnapur" kan nogen hjælpe ? -
Høj og lav ledighed
ForumindlægHejså. Ville høre om nogle kunne give nogle bud og forslag på dette her: Lav en analyse af hvordan henholdsvis høj og lav ledighed kan påvirke økonomien? På forhånd tak. -
HJÆLP! Filmen "We Were Soldiers"
ForumindlægLigger du inde med noget omkring filmen "We Were Soldiers" såsom analyse, personkarakteristik eller lignende ville det være en stor hjælp for mig hvis jeg kunne få lov til at kigge på det. -
hjælp til dansk historie
Forumindlæghej.. jeg er i gang med at skrive dansk-historie opgave og er ret meget på bar bund. Er der nogen der kan hjælpe med nogle analyser eller en vejledning. det er ret svært, når man kun skriver i historie.. -
Plastic af Mette Thomsen - sekundær litteratur?
ForumindlægHej! Jeg skriver SRP i Dansk og Samfundsfag, og skal analysere bogen Plastic af Mette Thomsen. Jeg skal bruge noget sekundær litteratur, men ved ikke hvilken. Har I nogen ideer? -
Årsprøve i mediefag
ForumindlægHej. Jeg skal til årsprøve i mediefag i morgen og mangler at lave en disposition til en analyse af et gyserfilms citat. Er der nogen der ligger inde med en analysemodel til gyserfilm? På forhånd, tak :) -
Essay - help!
ForumindlægHej. Er her en som har lyst til at rette min essay? Har rettet på den, men jeg er normalt ikke så god til at analysere og fortolke på engelsk... så håber på noget hjælp :-) Ps: skriv privat ! -
Carlsberg vækststrategi
ForumindlægHej I min SRP skal jeg analysere Carlbergs strategier. Jeg har her valgt ansoffs vækstmatrix, men jeg er i tvivl om hvor Carlsberg sport, Eve, Somersby, BEO og Copenhagen skal placeres. Kunne godt bruge noget hjælp
