Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 17541 til 17560 af 48880
-
Brug for et emne!
ForumindlægHej alle sammen. Er ret på bar bund med et emne til AT eksamen nu her. Har valgt historie(samfundsfaglig) og Engelsk som fag, men har intet emne. Nogen der ligger inde med nogle forslag? Tak! -
socialiseringsprocessen i senmoderniteten
ForumindlægEr der nogle der kan forklare mig teorien om socialiseringsprocessen i senmoderniteten?? Jeg skal inddrage den i min SRP (idræt og samfundsfag) om sundhed og sociale vilkår (børn og unge) På forhånd, tak -
Fordelingspolitik og værdipolitik?
ForumindlægEr der en, som kan forklare mig den præcise forskel på fordelingspolitik og værdipolitik? Sidder og skriver opgave i samfundsfag, og bliver helt i tvivl om jeg har skrevet det rigtige.. Håber der er en der kan hjælpe.. -
SRP Palæstina-konflikten
ForumindlægHej jeg skal bruge nogle der vil rette min opgave igennem. Den er skevet i Historie A og Samfundsfag A, og omhandler Palæstina-konflikten. Jeg skal aflevere på mandag, så det haster en smule. -
HASTER, HJÆLP
Forumindlæger der tilfældigvis nogle, der skriver synopsis om "Mellemøstens indvandring til Danmark - med henblik på kvinderne"? Det er på religion B og samfundsfag C . hvad kunne være jeg f. eks bruge som materiale? -
Noter samf A
ForumindlægHey!Skal op i samfundsfag på højniveau, og ville høre om der var nogen der har nogle noter de ville dele med mig? Ikke fordi jeg ingen noter har selv - ville bare gerne være sikker på at jeg har alt med. -
AT metoder
ForumindlægHej jeg står i den situation at jeg skal finde forskellen mellem den samfundsfagelige og naturvidenskabelige metode, men jeg kan ikke rigtig finde den.. Håber i kan hjælpe, på forhånd tak! :) -
Hjælp!!
ForumindlægHej^^ nogen der vil rette min SRP opgave igennem?? Jeg har skrevet i matematik og samfundsfag. Jg skal aflevere den i morgen, så hvis der er nogle, som er søde, og lige vil rette den i gennem, skal i skrive hurtigt.. :-) -
sidste års eksamenssæt i samf?
ForumindlægHeey.. Eftersom sidste års eksammenssæt i samfundsfag A stx 2008 ikke ligger ude på internettet, ville jeg derfor gerne høre hvad emnerne var? -
"Det fede liv"
ForumindlægJeg ved ikke hvordan jeg skal gå igang med en samfundsfag afl.Det første spørgsmål er "Undersøg sammenhængen mellem sanfundsudviklingen og livsstil"Håber i kan hjælp mig... -
Komparativ metode
ForumindlægHej, jeg er lidt i tvivl om man kan sige jeg bruger komparativ metode i samfundsfag. Mit emne er offentlige undskyldninger og jeg har arbejdet med 3 cases som sammenlignes. Er det komparativ metode? -
Økonomi og velfærd
ForumindlægHej. Jeg har lige været oppe og trække en 24-timers eksamen i samfundsfag b. Mit emen er økonomi og velfærd. Jeg er virkelig blank på en problemformulering. Nogen ideer? -
SAMF. A august 2008
ForumindlægHej alle sammen! Er der nogle af jer der har lavet eksamensopgaven i samfundsfag august 2008? kan det ikke passe den hedder "ny politik"?? Er der nogle der har spørgsmålsformuleringen? og evt. besvarelse? Mvh Maria. -
Offentlige indtægter
ForumindlægVi har et spørgsmål til samfundsfag aflevering. Hvordan kan Danmark finanserer et underskud (forårsaget af bygning af bro) Jeg har allerede været inde på obligationer, men hvad er der ellers? -
HJÆLP til emne
ForumindlægJeg har valgt at skrive i samfundsfag og naturgeografi, men jeg ved ikke hvad jeg skal skrive om. Det skal være indenfor fremtid - visioner og forudsigelser emnet. Nogle der har forslag? -
Syge eksamen 2005
ForumindlægJeg mangler nogle opgaver eller et sted, hvor jeg kan finde spørgsmålene til syge eksamen 2005 i samfundsfag høj niveau nogen der kan hjælpe? -
HJÆLP: adgangskode til infomedia
ForumindlægHej - sidder lige og skal igang med en samfundsfags-opgave og nu er det brugernavn og password som vi har fået udleveret på gymnasiet ikke længere gyldigt på siden.. Håber virkelig at der er en som kan hjælpe mig.. -
Synopsis - facebook
ForumindlægHej med jer, Vil høre om en af jer herinde har mulighed for at læse min samfundsfags synopsis igennem? Er meget i tvivl om den er god nok og om jeg har gjort det rigtige. Hilsen Jeanette -
Espergærde GYM!
ForumindlægHej nogen som kender læreren Torben Wiberg Køldal fra EG? Han er lærer i samfundsfag, historie og erhvervsøkonomi!Vil bare vide om han er streng, for har ham nemlig som censor.... -
Politiske budskaber til samfundsfagseksamen
ForumindlægHejsa,hvis i sad som en lærer eller censor til en samfundsfag mundtlig eksamen, hvad ville i så mene, hvis en elev medbragte en form for et politisk budskab?Dette kunne fx være en t-shirt med et partilogo, en regeringsleder, et slogan el.lign.
