Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 17641 til 17660 af 27764
-
yahya hassan
Forumindlæghej, vil spørge om der er nogle der sidder med en analyse af " en radius af 100 meter" af yahya hassan. ville også spørge om der er nogle der har nogle gode analysemodeler til yahya hassans digte. -
Gode råd til historie årsprøven 1.g
ForumindlægMan har nogle kilder man skal redegøre, analysere og vudere/perspektivere Men hvordan laver man en problemstilling? Og hvordan inddrager man kildekritik? Alt i alt, hvordan og hvorledes foregår det? Kom gerne med et par gode råd -
hjælp til novelle
ForumindlægHej Jeg har trukket mellem fantasi og virkelighed, som fordybelsesområde. jeg har derfor valgt teksten "Indbrud" af Steen Langstrup. er der nogle der har en analyse af den, eller vil hjælpe? -
Flydende papir eller Stedet
ForumindlægHej nogle der har lavet analyse af novellen Flydende Papir af Ib Lucas som jeg kan få til inspiration Og eller Stedet af Per Legård Nielsen ?? kunne være rigtigt lækkert hvis i lå inden med den ? Dem? -
fantastiske dispositioner søges
ForumindlægHar i nogle rigtig gode disposition til sådan set ethvert emne i lige hurtigt kan sende. Har selv nogle, men jeg vil gerne analyserer tankegangen for gode dispositioner. Tak på forhånd. W. -
virksomhedsanalyse af en kiosk m. spillehal
Forumindlæghejsa folkens. jeg er igang med at lave SRP, og skal lave en virksomhedsanalyse. det er det sidste jeg mangler, men er bare kørt fast i det. er der nogen der har ideer til hvad jeg kan smide i analysen? -
"Kom " Janne Teller ?
Forumindlæghej i sommeren. Sidder og forsøger at få lavet en analyse og fortolkning af "Kom" af Janne Teller. Sidder nogen inden med viden om denne roman, så hjælp mig lige lidt, på forhånd tak. tp -
genre i dansk
Forumindlægkan i ikke hlælp mig med genre i dansk som emne handler om ungdom og jeg har valgt digte som genre jeg vil gerne have en digte som handler om ungdom og analyse til den kan i ikke lige hjælp mig med den her emne -
HJÆLP! HC Andersen
ForumindlægHej, Jeg skal lave en mundtlig analyse af Gartneren og Herskabet. Jeg er rigtig på den, jeg har nemlig abslut ingen god perspektivering til den. Den er til imorgen, og jeg kunne rigtig godt bruge noget hjælp. -
henrik pontoppidan
Forumindlægjeg skal lave en analyse af henrik pontoppidans tekst ''Tête à tête'' så hvis i har noget om den må I gerne skrive - på forhånd tak -
Dansk - kortfilm
ForumindlægHej :) Når man skriver en analyse og fortolkning af en kortfilm, må man så ikke skrive det op i punktform? Vores lærer siger at det må man ikke, men jeg vil da mene at det bliver svært og meget rodet sammen når man skal læse den? -
Hjælp til eksamen med bussen 2
ForumindlægJeg skal til eksamen her på onsdag, og er i gang med at analysere bussen 2 reklamen. Her vil jeg hører om der var nogen, som vil være behjælpelig med at hjælpe med nogle punkter? -
Hvad er metafor i digtet...
ForumindlægHej Jeg er ved at analyserer H.C. Andersens digt: " Danmark mit fædreland.." Og manlger bare at finde metafor. Hvad er metafor, og er der evt. nogen der kunne finde eksempler på det? -
Afgangseksamen
ForumindlægHej derude. Jeg har analyseret en nyhedsartikel Integrationen halter i ghettoplan Er der en der kan hjælpe mig med et analysepunkt? Jeg skal begunde hvilke nyhedskriterier der stemmer overens med artiklen og hjvorfor? Det haster Tak på Forhånd -
Et selskab af danske kunstnere i Rom
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at analysere maleriet "Et selskab af danske kunstnere i Rom". Hvor er de synlige og usynlige linjer? Hvor er der skygger og hvad betyder farverne. HVordan er deres ansigtsudtryk? -
Kan man både bruge induktiv og den hermeneutiske spiral?
ForumindlægOverskriften siger sig selv. Jeg har om Martin Luther King His/eng Har analyseret i have a Dream. Er det korrekt hvis jeg siger jeg bruger induktiv og hermeneutisk spiral? -
Hjælp til DHO forsvarelse
ForumindlægHej Jeg vil spørger, om der er nogle, der kan uddybe hvad jeg skal svare på i følgende spørgsmål. 1) Hvordan har du konkret analyseret den litterære tekst? 2) Hvordan har du arbejdet med kilderne? -
Lyrisk i/jer?
ForumindlægHej i forbindelse med en analyse i en sang i en eksamensopgave, skal jeg kigge på personer og fortællere. Jeg ved at der er et lyrisk jeg og et lyrisk du, men er der noget der hedder et lyrisk i? Og hvis ikke, hvad kalder man det så? Knus Amalie -
novelle Isaksen, budskab ?
ForumindlægJeg er igang med at analysere novellen Isaksen, men er gået i stå og har brug for hjælp med en ting. Jeg kan ikke rigtig forstår hvad er det der er budskabet med den novelle? Er der nogle som har læst den der kunne hjælpe mig :s ?? -
nationalsangen, appelformer??
Forumindlæghej jeg er i gang med at analysere den danske national sang og jeg har fået til opgave at fortælle hvilke appelformer der bliver brugt i sangen er der nogle der kan hjælpe med det ?? på forhånd tak
