Søgning på: historie eksamen. Resultater: 17741 til 17760 af 46276
  • Køn og ligestilling?

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe mig med denne opgave? Tusind tak på forhånd
  • Har bruge for hjælp..

    Forumindlæg
    Er der nogen det kan forklar helt præcis hvad et store skriftlige opgave går ud på? Er der et sted hvor man kan læse det??? Jeg ved godt det er et skriftlige opgave, men skal man så op og besvare den eller hvad??
  • En god start

    Forumindlæg
    Er der nogen der ville skrive nogle gode start på en stil. F.eks Vinden hylede gennem natten ....... mest om naturen, vejret dag eller nat... i starten.
  • Hjælp! Forslag til SRP ??

    Forumindlæg
    Heej Er der nogle der har nogle forslag til hvad jeg kan skrive i Srp?? Gaar paa HHX og har Matematik A, Virksomhedsoekonomi A, Afsaetning og International oekonimi B... Haaber der er nogle der har nogle gode forslag ?:) Taak :)
  • forestil at du er hjemløs

    Forumindlæg
    Er der ikke nogle der kan hjælpe mig med denne opgave, den skal være på engelsk? Spørgsmålet kommer her... Imagine you are a homeless person. Write about why you left home or lost your home, and what has happened to you between then and now. forestil at du er hjemløs. skriv om hvorfor du forl...
  • srp terrorisme

    Forumindlæg
    Hey all. Jeg skal til at skrive studieretningsprojekt og mit overordnede emne er terrorisme. Nogle der har nogle gode idéer til dette? Har selv tænkt lidt på USA's udenrigspolitik og selvfølgelig 9/11, men føler mig stadig en anelse lost. Tak på forhånd!!
  • SRP - Snyd?

    Forumindlæg
    Hej, Er det snyd hvis man kan få en til at RETTE sin SRP efter man har skrevet (før man aflevere selvfølgelig)? Hvis ikke det er, hvor kan man finde nogle til at rette og evt give respons omkring så man er på den sikre side før aflvering? Jeg er viillig til at betale, men ved bare ikke hvor jeg k...
  • filmanalyse...

    Forumindlæg
    Nogen der kender en god actionfilm til analyse?
  • Manga?

    Forumindlæg
    Hvilken manga synes du er bedst? Og hvorfor?
  • 1.verdenskrig

    Forumindlæg
    Hvorfor blev 1. verdenskrig en så alvorlig milepæl i det europæiske selvbillede. jeg synes det er et meget svært spørgsmål, jeg har forsøgt at finde et svar, men det synes ikke rigtig jeg kan komme frem til noget konkret
  • Hjælp til projektemne.

    Forumindlæg
    Hej..... Mangler et emne til projektuge, det overordnede emne er Noget eller nogen der har gjort en forskel. men det ikke så vigtigt. Forslagende må meget gerne have noget med matematik at gøre. Vi har meget brug for hjælp så skriv hvad i tænker :)
  • Folkemordet i Rwanda

    Forumindlæg
    jeg skal analysere baggrunden for folkemordet og vurderer hvorfor denne konflikt blev så ekstrem i dets udførelse. er gået helt i stå, ved ret meget om emnet. men tror ikke jeg forstår helt hvad det indebære at lave analysen?
  • Cuba krisen / kold krig

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen der kan hjælpe mig med de her spørgsmål: Cubakrisen = 1. Hvad var årsagen 2. Hvad var konsekvenserne? Koldkrig= 1. Hvad gik den kolde krig ud på? 2. Hvorfor var cubakrisen "spidsen"/kulminationen på krisen?
  • Engelsk AT - Amerikansk nationalisme

    Forumindlæg
    Hejsa (: Hvor tror I, at den stærke nationalfølelse, som amerikanerne har, stammer fra? Og hvorfor er vi danskere ikke i besidelse af én lige så stærk én? Kunne dette skyldes, historiske begivenheder, samfundet? Eller andre faktorer? Hvad mener I??
  • Hvilke stormags modsætninger varder op til 1 verdenskrig

    Forumindlæg
    Hej derude, jeg ville gerne høre om hvilke Hvilke stormags modsætninger varder op til 1 verdenskrig?
  • FSA Skriftlig fremstilling - Noter??

    Forumindlæg
    Må man gerne medbringe sine noter med til 20 min. samtale ??
  • Kildeanalyse

    Forumindlæg
    hvis man har nogle avis artikler og skal analysere dem hvordan ved man det 1 hånds kilde eller 2håndskilde? eller om det primære sekundære osv hvad skal man mere være opmærksom på når man analysere?
  • Præsentation af anden viden?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til AT-årsprøve i morgen, og sidder og læser min opgave igennem. Det er gået op for mig, at jeg ar besvaret et spørgsmål med et irrelevant svar, så mit egentlige spørgsmål slet ikke er besvaret i delkonklusionen. Nu har jeg fundet det rigtige svar, som er noget helt andet, end hvad d...
  • Noter på STX?

    Forumindlæg
    Hej Hvordan tager i noter på de forskellig fag på stx? bruger i den samme metode til alle fag eller er det forskelligt? Hvis i bruger computeren, hvilen program bruger i så fx i kemi? på forhånd tak
  • Jeg- beretter

    Forumindlæg
    Hej SP. Har lige en spørgsmål: Hvad er en jeg beretter. hvis nogen gad eller ville skrive hvad det betyd. jeg har prøvet at slå det op i en betydnings ordbod men forstår det bare ikke ): tak på forhånd..