Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 17761 til 17780 af 176853
  • Produkt til religion eksamen?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til religion eksamen, og ville derfor spørge om nogle af jer kunne komme med et forslag til et produkt. Mit emne er kultursammenstød mellem kristendom og islam. Tak på forhånd. :)
  • Hjælp til eksamen med bussen 2

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen her på onsdag, og er i gang med at analysere bussen 2 reklamen. Her vil jeg hører om der var nogen, som vil være behjælpelig med at hjælpe med nogle punkter?
  • Historie eksamen (24 timer)

    Forumindlæg
    Hej folkens .. Skal op til Historie eksamen imorgen , har 24 timers forberedelse nu . Temaet er :Danmarks historie, ca 1850-1920 ... MEN, aner ikke hvordan et talepapir/synopsis skal opbygges?? Nogen der evt. har et jeg må se?? :( Mange tak .
  • Naturfags eksames noter

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal til eksamen i naturfag her på mandag, og jeg har ikke rigtigt nogle noter jeg kan bruge til noget. Så hvis der er nogle der har nogle noter som de vil dele med mig, vil jeg være dem forevigt taknemmelig. tak på forhånd.
  • Metaller i hverdagen? fysik eksamen

    Forumindlæg
    Jeg skal til fysik eksamen i morgen og skal fortælle hvad buger vi metaller til i hverdagen? Jeg ved der er i metal i bestik osv men det er vigtig jeg fortæller hvad for nogle metaller det er? HJÆLP!!
  • Mediefags-eksamen c-niveau

    Forumindlæg
    hejsa. jeg skal op i mediefags eksamen på tirsdag, men jeg er ikke helt sikker på hvordan selve eksamen foregår, jeg ved at den består af to dele, 1 del: hvor jeg trækker et film citat, og skal lave shot-to-shot analyse.. 2 del hvor jeg skal forsvarer min egen film.. men hvad er vigtig ve...
  • 1. Semester eksamen sygeplejeske

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der vil dele deres 1.semester eksamen med mig da jeg dumpede pga. at der var mangler og der manglede den røde tråd. Jeg skal bruge noget inspiration. På forhånd tak
  • Kronikkens opbygning - dansk eksamen

    Forumindlæg
    Hey alle :)) Jeg skal snart op til min dansk mundtlig eksamen, hvor jeg skal op i en kronik. Jeg ved ikke helt hvordan man analysere en kronik, eller hvad der er vigtigt at snakke om. Håber der er nogen der vil hjælpe :))
  • Veldfærstaten Denmark (HAR EKSAMEN IMORGEN!!)

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der ved hvad Scoail Demokratiet og Venstre mener om velfærdstaten i Denmark idag og Hvilke udfodringer Denmark står overfor? Jeg har eksamen imorgen så det ville være en stor hjælp hvis der nogen der kunne hjælpe mig.
  • Hjælp Teskt til dansk eksamen om sorg!

    Forumindlæg
    Jeg har trukket fordybelsesområdet noveller om sorg til min dansk eksamen og kan ikke finde nogen tekst er i ikke søde at skrive nogle noveller som er gode at analysere!
  • 9. klasse historie eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op i historie, men kan ikke finde ud af hvordan jeg skal besvare min problemstilling til eksamen. Skal jeg først besvare mine arbejdsspørgsmål? Skal jeg bare besvare problemstillingen? Skal jeg noget helt tredje? Tak for hjælpen
  • Indragelse af kilder til eksamen

    Forumindlæg
    Hej Hvordan er det lige at jeg skal indrage mine kilder i 9. klasseshistorie eksamen? Skal jeg bare sige, "disse fakta har jeg fra denne kilde, og det er en troværdig kilde da..."? Tak for hjælpen
  • Skizofreni, eksamen B

    Forumindlæg
    Hey alle! Jeg skal til eksamen i psykologi B og har trukket emnet: Psykiske dysfunktionaliteter og skizofreni... Der skal skrives en synopsis! Er der nogen der har en idé til hvordan og hvad der er godt at inddrage? På forhånd, tak.
  • Ordbilleder? Dansk mundtlig eksamen!

    Forumindlæg
    Hey, jeg kan ikke lige huske præcist hvad et ordbillede er? Nogen som kan komme med et eksempel og en forklaring? Og hvor lang tid skal man i 10 klasse prøveform B fremlægge til dansk eksamen
  • Hjælp til Vø eksamen januar

    Forumindlæg
    Til de af jer, der skal til eksamen i VØ (1. semester), så havde vores hold stor gavn af formelsamlingen på: http://www.viber.dk/formel.htm Blot et tip herfra :-)
  • dansk eksamen maj 2012

    Forumindlæg
    Hej Er der er nogen der har skrevet det analyserende oplæg om kritik af underklassens forhold i tekster fra Det moderne gennembrud fra Dansk eksamen fra maj 2012? Jeg er rimlig lost, så det kunne være rart med noget inspiration.
  • Samfundsfag B eksamen

    Forumindlæg
    Hej Allesamme Skal til eksamen i samfundsfag B i morgen og skal derfor opstille en synopsis. Trak emnet socialisation, familie og identitet. Skal derfor finde en problemstilling, nogle der har en god ide til det ? På forhånd tak
  • TYSK B - mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Er der nogen der har noget materiale eller dansk oversættelse eller bare noget på den tyske tekst: -Als die mauer fiel af Hüdai Ülker Al hjælp er meget kærkomment!! Haster da det er 24 timers eksamen:)
  • Hjælp til samfundsfag eksamens opgave til Pau

    Forumindlæg
    Hejsa. Nogen der har en eksamens opgave liggende på C-niveau til pau, som jeg må se? Kunne godt bruge nogle forskellige, så jeg kan få nogle ideer.?
  • Billedkunst eksamen C

    Forumindlæg
    Hej derude! Jeg står og skal op i BK her på mandag, og ville hører om der ikke har nogle guldkorn, som virkelig er værd at have med ind til eksamen! Mit projekt er en træfigur, som skal forstille frihedsgudien, på forhånd tak!