Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 18041 til 18060 af 104934
  • Tvangsægteskab

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvordan man sige tvangsægteskab på tysk og hvilket køn det er. Jeg har ikke kunnet finde det i nogen ordbog. På forhånd tak.
  • hjælp

    Forumindlæg
    hej jeg vil rigtig gerne hvae rettet min tysk stil gennem. håber der en der vil hjælpe:)
  • fremlæggelse om Gestapo

    Forumindlæg
    hej.. jeg skal lave en kort(ca. 10 min) fremlæggelse på tysk om Gestapo, nogle der har et par gode forslag til hvad jeg kan fortælle om? tak..
  • oversættelse...

    Forumindlæg
    Jeg har oversætte et lille stykke tekst fra dansk/tysk er der nogen, der kan rette den for mig ,ville det være meget sødt af dem.
  • International økonomi A - skriftige eksamen 2008

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der nogen som har lavet den skriftlige eksamen i International Økonomi niveau A fra 2008 om Tysk økonomi? På forhånd tak.
  • International økonomi A - skriftige eksamen 2008

    Forumindlæg
    Hejsa. Er der nogen som har lavet den skriftlige eksamen i International Økonomi niveau A fra 2008 om Tysk økonomi? På forhånd tak.
  • Hjælp til "Der Teppichtempel"

    Forumindlæg
    Hej,er der nogen af jer, som har skrevet stil om den tyske tekst "Der Teppichtempel"?Jeg har problemer med at forstå slutningen og vil derfor gerne have lidt hjælp.Tak,
  • (Svar hurtigst muligt) Hvordan siger man?: Til hverdag består min frokost af rundstykker med pålæg, og så drikker jeg vand til.

    Forumindlæg
    Hvordan siger man?: Til hverdag består min frokost af rundstykker med pålæg, og så drikker jeg vand til. PÅ TYSK. tak på forhånd :)
  • Rettelse af en lille tekst.

    Forumindlæg
    Er er nogen der kunne rette min tysk opgave? Den fylder kun halv side, det vil være fedt hvis de kunne gøre det. Jeg vil være rigtig taknemlig for den person. :-)
  • hvad lægger man mest vægt på?

    Forumindlæg
    hvad lægger man mest vægt på til tysk(B-niveau) mundlig eksamen i 2.g?er det ekstemporalteksten ellerden kendte tekst man skal fortælle om??
  • Et par råd med på vejen?

    Forumindlæg
    Hey!Er der ikke nogen som har nogle gode råd til hvordan man klarer sig igennem tyskeksamen? Har I nogle gode tyske sætninger?Håber I kan hjælpe mig!
  • Terminsprøve 2011

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) Er der nogen der kan huske hvad man skulle skrive om i den tyske fremstilling i terminsprøven? 2011 Jeg går desuden i 9 klasse :)
  • Oversættelse

    Forumindlæg
    hej nogen der vil hjælpe mig med en tysk oversættelse.det er kun en lille artikel på 10 linier.hpber virkelig der er noget der vil hjælpe mig!!
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej alle er der nogle der ligger inde med fsa december 2011 matematik,dansk,engelsk,tysk, og fransk I så fald bare nogle af dem- please hjælp, det er meget vigtigt!!! På forhånd mange tak
  • en sætning, oversættelse

    Forumindlæg
    et hurtigt spørgsmål:vi får se, hvad (der) sker. oversæt til tysk?er det: wir werden sehen, was geschieht.synes ikke, det lyder helt rigtigt,..??
  • Hej jeg vil gerne spørge om nogen har skrevet en stil om POPP UND MINGEL??

    Forumindlæg
    hej :)kan nogen hjælpe mig måske med nogle noter eller en stil om popp und mingel? tysk er ikki mit speciale :(!
  • Ressourcer i fremtiden

    Forumindlæg
    Hej, ' Jeg skal op til TYSK TERMINSPRØVE:0 Jeg skal fremlægge om emnet ressourcer i fremtiden på tysk. Jeg ville hører om der var nogen der kendte nogle tyske kilder/ links, de kunne anbefale, da alle mine kilder skal være tyske. Har i evt. nogen idér eller noget imput, om hvor...
  • aflevering

    Forumindlæg
    hei.er der nogen der muligvis har en eksamens opgave i tysk fra den. 22 maj 2000.det kunne være en stor hjælp.tak..
  • Individuel opgave til eksamen.

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Har I nogle forslag til, hvad man f.eks. kunne fortælle eller have om, som ens individuelle opgave til tysk eksamen? Vi har: Liebe Drogen Judenverfolgung Sport På forhånd tak! :-)
  • Die DDR. Nogle der kan hjælpe ?

    Forumindlæg
    Jeg leder efter nogle der ved lidt om die DDR som jeg kan bruge i min Tysk opgave. Alle svar er velkommende :) På Forhånd tak