Søgning på: historie eksamen synopsis. Resultater: 18081 til 18100 af 48309
-
ln(x)
ForumindlægJeg har en funktion, som skal differentieres: f (x) = ln(x) - 5x2 Jeg ved, at ln(x) hedder 1/x differentieret, ikk'? Jeg får den differentierede funktion til: f ' (x) = 1/x - 10x Kan den forkortes yderligere? -
Mat A (11/05/05) - HHX
Forumindlæghey people...så er mat A overstået... hvordan gik det? c",) -
Jules Verne Rejsen til månen
Forumindlæghej jeg er lidt i problemer... ER der nogen der har en analyse af rejsen til månen, som jeg må se, ved ikke lige hvordan jeg skal gøre... :) -
Mat A netadgang - 28. maj 2015
ForumindlægHej allesammen! Er der andre, som var oppe i mat. A med netadgang den 28. maj 2015? Og hvad synes I om prøvesættet? Jeg synes selv, at det var sværere end sædvanligt - særligt var delprøve 1 træls. -
AT i 2.g
ForumindlægHvor langtid skal ens AT fremlæggelse varer? Er det rigtig at det skal være omkring 10-12 min? -
Digt analyse af min hjemmen
Forumindlægjeg skal lave en analyse af digtet Min Hjemmen af jeppe Aakjær og har lavet det meste af det, men nu jeg gået i stå kunne være dejligt med noget inspiration :) det haster tak (: -
ligevægtens naturlige placering?
ForumindlægJeg sidder og øver til mundtlig kemi b-niveau. Under spørgsmålet ""kemisk ligevægt og Le Chateliers princip" skal jeg bl.a. omtale: - ligevægtens naturlige placering sammenholdt med størrelsen af ligevægtskonstanten. Hvad menes der med dette? Jeg forstår ikke formuleringen.. -
fysikB
Forumindlæghej. jeg går i 1g og har fysik C, men vil gerne have det op på B. jeg ved ikke om jeg skal op til fysik til sommer, men hvis jeg skal tæller ens karakter så meget hvis man gerne vil have det op på B og får en anden karakter der??? -
Tysk for at komme ind på HTX?
ForumindlægHey! Jeg har haft tysk i 7 og 8'ende klasse, men droppede ud i 9. klasse. Vil der så ikke være mulighed for at komme ind på HTX for mig? Jeg tager forresten 10. klasse nu her ;) -
Trækker man altid matematik B skriftlig?
ForumindlægHej Trækker man altid matematik på b niveau? Jeg har det på B, og jeg er i tvivl om jeg egentlig 100% kommer op, da jeg synes, at der er mange klasser der kommer op? -
Spansk sætninger, Duffy :)
ForumindlægHej, jeg vil se om jeg ikke kan forstå det med spansk datid. Jeg prøver på at gøre mig parat til gym, som jeg skal starte på til næste år. Jeg tænkte en god måde at skrive i datid på, var at skrive om min juleferieI begyndelsen af juleferien slappede jeg af og lavede næsten intet. Nogle dage derp... -
engelsk terminsprøve
Forumindlæger der nogle som ved hvad man kan komm op i til engelsk terminsprøve! hvilke emner og hvad hedder teksten! skall op på fedag d. 10-3-06!Håber der er nogen som kan hjælpe!!! -
HJÆLP MIG
Forumindlæghej jeg har matematik problemregning eksemen på tirsdag og jeg er helt ud af verden jeg ved over hovet ikke hvad jeg skal læse eller lave HJÆLP MIG -
Søger, fuldt pensums 1.g opgaver
Forumindlæghej... ved ikke om min titel var forklarende nok, men hvis i ikke forstod det, så får i den lige her.. Jeg skal til årsprøve i 1.g i Mat på A, og for at gøre mig klar, sidder jeg og laver en masse opgaver.... tænkte derfor på om nogle kendte en side hvor man kunne hente en masse opgaver til 1.... -
ang, matematik
ForumindlægHej jeg står her og skal op til afgangsprøven i 9 klasse her på tirsdag. Jeg ville høre om der ikke er nogle der kender nogle gode links til lidt hjælp skal skrive notater :-) Også hvis i selv har et eller andet som i tror ville hjælpe mig. Det ville være en stor hjælp. Tak på forhånd.KH Jacqueline -
Mundtlige årsprøver
ForumindlægJeg går i 1.g. Jeg skal ikke op til nogle eksamener i år. Jeg skal op til skriftlig engelsk og matematik som årsprøver. Er der nogle, som ved, hvor mange mundtlige årsprøver, jeg så kan regne med? -
Skr. Eksamensopg.
ForumindlægEr der nogen der ved hvilke typiske opgaver, altså indenfor hvilke emner, der plejer at være i mat. eksamenshæfterne??? -
pointsystem
Forumindlæghej.. er der nogle derude der kender pointsystemet for skriftlig matematik 3-årigt A+ niveau(gymnasiet)... altså hvor mange point det kræver at få 03,5,6,7,8.. osv.. -
Dansk folkepartis udenrigspolitiske synspunkter
Forumindlægjeg har fået stillet et spørgsmål der lyder, I hvor høj grad danskerne er enige i Dansk folkepartis udenrigspolitiske synspunkter? nogen der kan hjælpe. -
vk-regerings politik
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig det her spørgsmål jeg skal Diskutere, i hvor høj grad VK-regeringens udenrigspolitik har øget eller mindsket Danmarks sikkerhed?
