Søgning på: historie eksamen. Resultater: 18101 til 18120 af 46276
-
AT talepapir/disposition
ForumindlægHej! Jeg er meget i tvivl om hvordan man skal opbygge ens mundtlige fremlæggelse, hvad skal man sige først, og hvornår skal man smide sine metoder ind? Er generelt helt i tvivl om hvordan en optimal disposition skal se ud til AT? Hvis der er nogen der kan hjælpe ville jeg være meget glad! :) -
omstændigheder omkring det at være selvstuderende
ForumindlægTænkte på om der var nogen der vidste lige præcis hvad det vil sige, at blive selvstuderende? Kan man f.eks tage 3.g som selvstuderende? -
medikament?
Forumindlægjeg er igang med at lave årets sidste aflevering i kemi. Men sidder fast i opgave 2 "smertestillende medikamenter" d) og e). opgaven omhandler spektroskopi. I d)'eren får jeg R2 til -CH2-CH3 og R1 til CH3. Noget siger mig at det ikke kan være rigtigt? Kommer shiftene fra 7,4 og 6,9i... -
Skriftlig + føler ingen viden
ForumindlægHej, jeg skal snart til skriftlig fysikprøve og jeg føler virkelig ikke at jeg kan noget overhovedet.Nogen som kan hjælpe?Hvad omhandler de gengse spørgsmål ? osv -
Nogle med forudsætninger for at rette en dansk eksamensstil?
ForumindlægHej! Jeg kunne godt tænke mig om der var nogle herinde (evt. med forudsætninger for det) som ville se min nyskrevne stil igennem, og om muligt give mig et prej om hvilken retning det kan gå mht. karakter. V.H. Signe ;) -
fsa 2009
Forumindlæghej allesammen. jeg har netop fundet ud af at der var 2 prøver i geografi, og det syntes jeg da ikke kan passe, da jeg var ret sikker på at alle skulle op i den sammen, men idag ville jeg se facitlisten på nettet, så jeg kunne se hvad jeg havde svaret forkert i. Og da jeg går ind på den ser jeg a... -
Årsprøve
ForumindlægNogen, der kort kan fortælle hvordan en årprøve i fransk fortsættersprog foregår, hvis det er efter 1.g?Trækker man en tekst, man skal tale om? -
eks. på årsprøve i 2.g
ForumindlægHejsa..skal til årsprøve torsdag og har næsten fri imorgen (eller det får jeg(;), så tænkte om nogen ved, hvor man kan finde årsprøver i kemi som man kan øve sig lidt på? -
Takle at uge + afleveringer?
ForumindlægHej, jeg leder efter lidt svar og råd til hvordan man takler AT ugen + afleveringer. Næste uge har jeg nemlig AT uge og jeg har 3 afleveringer. Det er kun min anden AT uge. i den første havde vi kun AT synopsen at tænke på, men nu har vi også 3 afleveringer oven i! ideer til hvordan man s... -
Gamle eksamensæt
Forumindlæghej alle.. jeg har et mindre problem som jeg vil blive glad for hvis nogen kunne hjælpe mig med at løse. Jeg skal til skriftlig årsprøve i dansk og samf og for lige at være en smugle forberedt vil jeg se nogle af de gamle eksamensæt. Min lærer snakkede om at jeg kunne finde dem inde på uvm.dk, me... -
Rusland-og USAs kapabilitet
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er lidt på dybt vand, i det jeg skal redegøre for Rusland og USA's kapabilitet under rumkapløbet og gerne efterfølgende også. Dette skulle meget gerne ske vha. figurer og statistiker etc. Jeg har selv prøvet mig frem igennem diverse google-søgning, FBI-factbook. Men syne... -
Angående uddannelsen farmakonom
ForumindlægHej. Er der nogle der læser til farmakonom eller har læst? Har nogle spørgsmål til uddannelsen, så håber der er en der kan besvare dem :) -
karakter
Forumindlæghvis et uddannelses sted kræver matB på mindst 8 i gennemsnit, og man selv har mat A, hvor meget skal man så have i gennemsnit, før kravet bliver opfyldt? -
AT - Fluernes Herre
ForumindlægHej :) Er der ikke andre end mig, der har skrevet om fluernes herre/lord of the flies i AT? -
drama - ny dansk dramatik og absurd teater
ForumindlægHey :)Ville høre om der var noget som lå inde med nogle gode noter eller steder hvor man kan læse om ny dansk dramatik da jeg synes det er svært at vide hvad man skal sige om en sådan tekst hvis man trækker den til dramaeksamen.Håver der er en der kan hjælpe.Mvh Eva -
Terminsprøve i engelsk
ForumindlægHJÆLP Jeg går i 8 klase og skal snart til til terminsprøve i engelsk dansk og matematik vil gerne høre jer der har prøvet det er det svære opgaver i engelsk og hvad for nogle emner kunne i vælge imellem er nervøs håber i gider svare den bekymret -
Statisik - eksamensspørgsmål
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med at kommme i gang med følgende:Gør rede for den statistiske behandling af et grupperet observationssæt.herunder skal du bl.a. komme ind på kumuleret frekvens, sumkurve samt forskellige statistiske deskriptorer.ved behandlingen af spørgsmålet bør du tage udgangspunkt i ... -
ENGELSK TERMINSPRØVE!!!
ForumindlægHjjjjjjææææææælppp!! Har nogen af jer været til engelsk terminsprøve i år eller sidste år??? niveau B!! eller bare A! ligegyldigt! bare det var STX eller HF!????? Hvilke opgaver var der? og hvad gik de ud på??????? -
student?
ForumindlægHej.Kan det passe at man bliver student på gym nu, uanset om man har et snit på 5? -
Thise Erhvervscase - COOP
ForumindlægWell, jeg ville bare høre om I har brugt problemet med at de kun har en stor kunde, coop, i jeres erhvervscase.Hvis I har hvordan har I så gjort;Hvad er jeres løsningsforslag?Har I brugt nogle modeller i jeres powerpoint?Eller andre smarte ting - på forhånd tak for hjælpen :D
